Star mı,Corby mi,Preston mu,Monte mi?

Sponsorlu Bağlantılar

Hangisi?


  • Kullanılan toplam oy
    86
  • Anket kapatılmış .


YumukluSucurta

YumukluSucurta

Üye
    Konu Sahibi
bence telefonda bi sorun vardir abimin montesinde calisiyor sensorler
 
YumukluSucurta

YumukluSucurta

Üye
    Konu Sahibi
püf :S
 
YumukluSucurta

YumukluSucurta

Üye
    Konu Sahibi
yani peh :d:
 
&&BERKAY&&

&&BERKAY&&

Üye
starrrrrr :D
 
YumukluSucurta

YumukluSucurta

Üye
    Konu Sahibi
n900ü kaça aldın len?
 
&&BERKAY&&

&&BERKAY&&

Üye
975 12 taksit vade farklı aldım memnununm
 
YumukluSucurta

YumukluSucurta

Üye
    Konu Sahibi
aylık 80 lira felan demi :naughty:
 
mehmetopuz

mehmetopuz

Üye
secenekler ıcınden suphesız Samsung monte dıyorum ben capacitive sevenler ıcın cok ıdeal fıyat performans oranı cok yuksek kesınlıkle tavsıye edebılırım.
 
enescebeci

enescebeci

Üye
tabikide MONTE
 
ardua

ardua

Üye
jet tek geçerim en azından hava oalrak ayrıca memoryle telfonun hafızsını ortalam aynı dolulukta yap(bu her teleoon için geçerli) canvar gibi yapmazsan zaten hızlı tek - si dokunmatiği oda yeni firmware yükledin mi ii oluo
 
Mc - YaKup

Mc - YaKup

Üye
star al bence 10 numara telefon

----------Eklendi @ 18:05:34 ---------- Yazıldı @ 18:00:33 ----------

star uleeeeeeeen
 
00cengiz

00cengiz

Üye
Corby Pro'da Eklenmeli Corby Pasif kalıyor Kral Corby Pro Sensör Mensör Herşey.. Dahil Telefonda..

----------Eklendi @ 11:23:33 ---------- Yazıldı @ 11:22:58 ----------

Ama Montede Çok Hoşuma Gidiyor Monte Android Mi Arkadaşalr ?
 


Üst Alt