Star mı,Corby mi,Preston mu,Monte mi?

Sponsorlu Bağlantılar

Hangisi?


  • Kullanılan toplam oy
    86
  • Anket kapatılmış .
YumukluSucurta

YumukluSucurta

Üye
    Konu Sahibi
Star mı,Corby mi,Preston mu,Monte mi?
Sizce hangisi ve neden?
1)Star
2)Corby
3)Preston
4)Monte
 
  • Beğen
Tepkiler: Paranoya


YumukluSucurta

YumukluSucurta

Üye
    Konu Sahibi
heyt be star 1. :D
 
RedColt

RedColt

Üye
Corby zaten arkası plastik gibi , preston da hoşuma gitmiyor .
Monteyle Star arasında kaldım. ama star daha iyi bence :D
 

berke1235

Üye
Star (:
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Star :oke:
 
YumukluSucurta

YumukluSucurta

Üye
    Konu Sahibi
anlaşılan forumun yarısı starcı :aha:
 
&&BERKAY&&

&&BERKAY&&

Üye
star bolca firm ve modifiye var her bi yerini biliyom :D
 
YumukluSucurta

YumukluSucurta

Üye
    Konu Sahibi
:aha:
 
&&BERKAY&&

&&BERKAY&&

Üye
forumun yarısı biraz garip olur 800.000 kişinin star a oy atması gerekmezi
 
YumukluSucurta

YumukluSucurta

Üye
    Konu Sahibi
samsung forumunun yarısı :D
 
Paranoya

Paranoya

Üye
Kafayımı yediniz :D Monte varken Star diyonuz :D
 

xbursankarax

Üye
Ben corby lindy kullaniyorum cok guzel 4 aydir bi kotulugunu gormedim.ama bazi eksileri var kameranin 3.2 mp olması flash olmamasi gibi.ayrica sensörude yok.star a gelince star iyi telefon ama corby lindy we monteden kesinlikle iyi degil.starin 3g si yok.sensörü yok...ama montede sensör war 3g var yani starla monteyi kıyaslamak yanlis olur .starda gordugum tek iyi ozellik wifi si olmasi.
 
YumukluSucurta

YumukluSucurta

Üye
    Konu Sahibi
emre sen bu konuda haklı olabilirsin ama bence star4ever
diğer arkadaş bence yanlış düşünüyosun starın 3gsi yok tmm ama bu devirde kim 3g kullanıyo?
 

xbursankarax

Üye
Krds artk herkes 3g kullaniyor internete hizli grmek icin :)
 
&&BERKAY&&

&&BERKAY&&

Üye
alaka yok hsdps böle bişe olsun 3g liden hızlı girersin diye düşünüyorum
 
Paranoya

Paranoya

Üye
emre sen bu konuda haklı olabilirsin ama bence star4ever
diğer arkadaş bence yanlış düşünüyosun starın 3gsi yok tmm ama bu devirde kim 3g kullanıyo?

3G si olan herkes kullanıyor .

--------------- Ekleme ---------------

alaka yok hsdps böle bişe olsun 3g liden hızlı girersin diye düşünüyorum

HSDPS 3G den nasıl hızlı olcak sence ? Zaten 3G HSDPS den yüksek diye 3G çıktı .
 
RedColt

RedColt

Üye
3G si olan herkes kullanıyor .

--------------- Ekleme ---------------



HSDPS 3G den nasıl hızlı olcak sence ? Zaten 3G HSDPS den yüksek diye 3G çıktı .


3G si benim için hiç önemli değil özellikle wifi liyse telefonun 3g umrunda olmuyor şahsen bence star daha iyi .
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
Şimdi akıl var mantık var. Kapasitif ekran(iphone gibi)+3.2 mp kamera+3g+Wifi+sensör = Monte => ben olsam Monte alırım. resistif ekran(5800 gibi)+3.2 mp kamera+wifi+sensör = Star wifi => bu telefonun wi-fi, sade ve tv'li olmak üzere toplam 3 modeli vardır. 3.2 mp flaşlı kamera+sensör+kapasitif ekran(iphone gibi) => Preston
Corby'leri genel olarak beğenmiyorum ekranı küçük ve 2 mp kamerası var tek iyi yanı kapasitif ekran isteğe göre sade, beat, wifi ve tv'li modeli mevcut. Yani demem o ki Samsung Monte hepsini ezer geçer herşey var çünkü.
 
&&BERKAY&&

&&BERKAY&&

Üye
3G si olan herkes kullanıyor .

--------------- Ekleme ---------------



HSDPS 3G den nasıl hızlı olcak sence ? Zaten 3G HSDPS den yüksek diye 3G çıktı .

doğru lan

şakaydı şaka yaptım
 
Scorpido

Scorpido

Üye
Corby Pro desem?
 


Üst Alt