bende gözükmüyor.microsoft apps güncelle gözüküyor anca![]()
ben microsoft apps i güncelledim kaldırsammi kullanmıyorum
Her yükleme aynı o bakımdan güncellemeye gerek yokNasıl olsa kullanmıyorum
![]()
m.twitte x.facebook a devam...

gravity'e devam![]()
klasik nokia serzenişi güya jest yapıyor bizeGüncelledim de bir şey fark edemedim![]()

evet abi aynen![]()

inşallah abi bende geçecem androide falanda geçesim gelmiyor
bu yüzden Nokia'ya çok kızdım ve artık kendimi wphone Nokia'ya transfer edeceğim.![]()

