Haber Sony Xperia Z5 ve Z5 Compact Sızdırıldı!

Sponsorlu Bağlantılar

0MG90

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
Sony Xperia Z5 ve Z5 Compact Sızdırıldı!
Sony'nin yeni amiral gemisi Z5 ve Z5 Compact sızdırıldı. Önceden sızdırılan bilgilere göre cihazların parmak izi okuyucu ile gelmesi bekleniyordu. Resme göre parmak izi okuyucu kilit tuşuna yerleştirilmiş. Cihazlar hakkında başka bir bilgi yok. Z4 (Z3+)'den sonra yeni modelde S820 kullanılacağı düşünülüyordu ancak Qualcomm'un S820'yi en erken Aralık ayında hazır hale getireceğine göre ve en son sızan bilgilere göre cihazın S810 v2.1 ile gelme ihtimali yüksek gözüküyor. Sony'nin IFA 2015 etkinliği ise 2 Eylül'de başlayacak.

Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: Invoke


Bülent872

Bülent872

Üye
Tasarımlar gittikçe çirkinleşiyor, hadi hayırlısı.
 
yeumyang

yeumyang

Moderator
s810 ısınıyor neden hala bu işlemciyi kullanıyor z4 z3+ da kullandı ısındıgı icin güncelleme yayınladı hala kullanacagı haberleri var compakt modeli 808 i kullanır tahminimce ikisine aynı işlemciyi koymaz
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Sony'nin güç tuşunu farklı buluyordum, beğeniyordum ama şu resimdeki tuş pekte güzel gelmedi. Compact modelinin başarılı olacağından eminim.
 
  • Beğen
Tepkiler: hikmet366
TheLastWarrior

TheLastWarrior

Üye
Hadi bakalimm :hmmm: su tasarimda artik biraz oynamalar yapsin sıkııci gelmeye basliyor :hmmm
 
0MG90

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
Parmak izi için en akıllıca seçim kilit tuşu zaten. Orada bi home tuşu veya arkada One Maxdeki bir şey olsaydı Sony'den bezerdim.
 
Invoke

Invoke

Üye
Parmak izi için en akıllıca seçim kilit tuşu zaten. Orada bi home tuşu veya arkada One Maxdeki bir şey olsaydı Sony'den bezerdim.

Sony'nin güç tuşunu farklı buluyordum, beğeniyordum ama şu resimdeki tuş pekte güzel gelmedi. Compact modelinin başarılı olacağından eminim.

İkinize de katılıyorum. Hem eski tuşu seviyordum hem de bence mantıklı bir iş yapmışlar. Bakalım 1 ay sonra izleyeceğiz. :D
 
seco_can_can

seco_can_can

Üye
cılkı çıktı resmen abidik kubidik model çıkıyor samsung gibi senede 365 model çıkarmaya başladı sony kendinden soğutuyor
 
0MG90

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
Senede 1 model çıkaracaklardı ama karar değiştirmişler. Yine senede bir Z çıkacak ama çıktıktan 6 ay sonra Z Plus çıkacak. Z5+ S820 ile 2016'da çıkar yani.
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Plus serisi çıktığına göre Ultra serisinin geleceği bitti anlaşılan. Z Ultra serisinin. Aslında güzel cihazdı ama tam kürekti :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Bülent872
0MG90

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
Yeni Z ultra önceden sızdırıldı ama çıkarılmadı. Gelirse Z5 ile gelebilir.
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
#XperiaZ5 #XperiaZ5Compact

Bu kılıfsız hali ise compact baya bir kalın.

 
man20

man20

Üye
Ben nedense hep kalın seviyorum. Çünkü ince olunca tutuşu zor oluyor, elden kayıyor.
 
0MG90

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
Umarım Z5c'nin içinde 5000mAh batarya vardır çok kalın çünkü
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Pilde yüksek değişkenlik yok ise bu kalınlığın sebebiyetini açıklamak güç. Keşke ses tuşları o kadar küçük olmasaymış.
 
yeumyang

yeumyang

Moderator
hikmet366

hikmet366

Üye
bence kalın olması güzel oömuş ele tam otutur tusu da begendım
 
Luck Star

Luck Star

Üye
Yıl 2020 model xperia z10 , tasarım = z1=z2=z3.... :hmmm
 


Üst Alt