Sony Xperia S - Özellikleri

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Arai

Arai

Üye
    Konu Sahibi
Sony Xperia S - Özellikleri
Arkadaşlar Sony Xperia S kullanmaktayım. Fakat doğru düzgün hiçbir özelliğini bilmiyorum. Bir tek 12 mp kamera var başka ne özelliği var? gerçi 12 mp kamerada afedersiniz bir b.ka benzemiyor. fotoğraf çekiyorum berbat :S yani renkleri sarartıyor gibi çekimde. bilmiyorum hiç 12 mp gibi değil. herneyse şu telefonu diğer telefonlardan ayıran yada ne bileyim birisi size ne özelliği var bu telin dediğinde anlatacağınız özellikleri nelerdir?

Not: sakın kimse bana müzik deneyimi, ses vs demesin. iğrenç bir sesi var. telefonda HD video oynatıyor felan diyorlar eyvallah oynatıyor ama o videonun sesini duyamıyosun bile. okadar kısık ki sesi. yemin ediyorum kulaklığı takıyorum filmi açıyorum 1 gram zevk vermiyor son sesde bile kıpkısık geliyor ses. müzikdede öyle. telefon ses konusunda son derece berbat bence
 


by*cambaz

Üye
kamera çekimi vasat
 
klongs

klongs

Üye
xperia S güzel bi telefon kim dedi ki sana
 
Arai

Arai

Üye
    Konu Sahibi
:) en nefret ettiğim olay bu cidden. telefon almadan önce kime sorsan şunu al der. telefonu aldıktan sonra o al diyenler kaybolur ve o telefon çok kötü diyenler çıkar. Şimdi bu Xperia S kötü telefon mu iyi telefon mu ben birşey anlamadım.
 
Aege

Aege

Üye
O telefonun öne çıkan özellikleri Bravia ekranı,Tv ve bilgisayarlara tek tuşla bağlanabilme özelliği,şeffaf alt barı ve Sony güvenilirliği ve kalitesi

- - - Eklendi - - -

Tuş derken,gerçekten bir tuş kastetmedim yani.Anladınız siz :)
Ayrıca şu anda dünyanın en kaliteli ekranı o telefonda.Şimdilik daha güzel bir ekran yok.En büyük özelliği budur muhtemelen
 
klongs

klongs

Üye
super amoled hd daha iyi abartma o kadar
 
Aege

Aege

Üye
Ayrıca One X ve SIII ile karşılaştırılabilecek bir telefon değil.Xperia S'in dengi SII.SII'den daha iyi ve yeni bir telefon olduğu aşikar fakat SII gibi onunda şu özelliği için alınır diyebileceğin bir özelliği pek yok gibi
 
klongs

klongs

Üye
xperia s in s2 den tek üstün yanı ekran çözünürlüğü yoksa gpu olsun cpu olsun custom rom çeşitliliği olsun root yapma kolaylığı olsun s2 daha iyi
 
Aege

Aege

Üye
super amoled hd daha iyi abartma o kadar

Abartmıyorum.SII'de kullandım,Xperia S'de kullandım.Bence Bravia HD daha yeni bir teknoloji olması nedeniyle Super Amoled'den daha iyi görüntü kalitesi veriyor.Super Amoled'in kontrast oranı ve siyah kalitesi daha iyi olabilir ama gerçekçilikten uzak


- - - Eklendi - - -

Kısacası Xperia S'in SII'den fazlası var eksiği yok.
 
klongs

klongs

Üye
super amoled demedim super amoled hd dedim ve o bravia enginein s-lcd2ye hiç bir katkısı yok xperia s ile one x in ekranına bak ikiside s-lcd2 aralarında görüntü olarak hiç bir fark yok

- - - Eklendi - - -

xperia s in ekran çözünürlüğü dışında bir tane artısını söyler misin? ben sana bir sürü eksisini söyledim
 
Aege

Aege

Üye
Malzeme kalitesi,tasarım,PS Store
 
klongs

klongs

Üye
malzeme kalitesini görüyoruz herkes ekranın çizilmesinden ekran sararmasından şikayetçi tasarımı bence s2 den iyi değil bir xperia arc s gibi değil ve ps oyunları emülatörlerle diğer telefonlarda oynanıyor bunlar artı sayılamaz
 
Aege

Aege

Üye
Xperia S Sony'nin amiral gemisi ve 2012 üretimi bir telefon.Benchmarklarda SII'ye fark atıyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: mc_shekil
Arai

Arai

Üye
    Konu Sahibi
eksileri neler peki?
 
Aege

Aege

Üye
Eksisi falan yok arkadaşım.SII'de Xperia S'de harika telefonlar ne Samsung fanıyım ne de Sony,zaten One X kullanıyorum.İki telefon arasında gayet objektifim.Bana göre Xperia S biraz daha önde
 
klongs

klongs

Üye
tamam isteyen istediğini alsın ama ben xperia s alacağıma one x galaxy s3 one s alırdım
 
Arai

Arai

Üye
    Konu Sahibi
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
O telefonun öne çıkan özellikleri Bravia ekranı,Tv ve bilgisayarlara tek tuşla bağlanabilme özelliği,şeffaf alt barı ve Sony güvenilirliği ve kalitesi

- - - Eklendi - - -

Tuş derken,gerçekten bir tuş kastetmedim yani.Anladınız siz :)
Ayrıca şu anda dünyanın en kaliteli ekranı o telefonda.Şimdilik daha güzel bir ekran yok.En büyük özelliği budur muhtemelen

İlk dediğin özellikler Xperia'nın her serisinde var :hmmm
 
__xXx__

__xXx__

Üye
galaxy s2 nin 2011 xperia s in 2012 model cihazları olduğunu düşündüğümüz zaman sony nin bazı konularda geri kaldığını söyleyebiliriz ben xperia se verilecek paraya acırım s2 varken
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt