Sony Xperia S - ICS Yayınlandı...

Sponsorlu Bağlantılar

dadaraz

dadaraz

Üye
    Konu Sahibi
Sony Xperia S - ICS Yayınlandı...
Arkadaşlar şuanda güncelleştirmeyi kuruyorum, kurulum tamamlandıktan sonra izlenimlerimi sizlerle paylaşırım, tüm Sony Xperia S kullanıcılarına hayırlı olsun... :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: geneluye ve murat373484


Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
:kac:

Yine başarısız olmazsa iyi :)
 
dadaraz

dadaraz

Üye
    Konu Sahibi
hiç başarısız olduğunu görmedimki... :yuru
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
dadaraz

dadaraz

Üye
    Konu Sahibi


kullandığım telefonları oraya yazmak zorunda değilim.
Kullandım biliyorum, Arc S custom ROMlu Galaxy S kadar olamadı.

:kop::ehe :alkis:naughty: :hih: hadi oradan, sana cevap bile veremiyorum gülmekten, o kore markası çin malları Sony Xperia S'in yanına bile yaklaşamaz...
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
:kop::ehe :alkis:naughty: :hih: hadi oradan, sana cevap bile veremiyorum gülmekten, o kore markası çin malları Sony Xperia S'in yanına bile yaklaşamaz...

ne dediğini anlamadım ama galiba Galaxy S kullandığımı düşünüyorsun. Bir kaç hafta öncesine kadar SII kullanıyordum sınavlardan dolayı sattım. Telefon kullanmıyorum denilebilir ama çevremdekileri hergün deneme şansım oluyor
 
dadaraz

dadaraz

Üye
    Konu Sahibi
dene bakalım sen, denemek iyidir... :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: hasan0338
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
demiyorum zaten. Ve Custom ROMların değerini anlıyorum. :oke:

- - - Eklendi - - -

demiyorum zaten. Ve Custom ROMların değerini anlıyorum. :oke:
 
dadaraz

dadaraz

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: hasan0338
canaytekin

canaytekin

Üye
kardesım o zmn xperia serısınıde room yukleyın oyle karsılastırın
 
  • Beğen
Tepkiler: dadaraz
dadaraz

dadaraz

Üye
    Konu Sahibi
evet room yükleyin ulen, ama romda olur... :alkis

not: "canaytekin biraderim darılma sen, acele yazmışsın belli, takılıyorum sana..."
 
canaytekin

canaytekin

Üye
aynen oyle oldu :D
 
canaytekin

canaytekin

Üye
bende sımdı pc ye baglıyorum telı bakalım
 
canaytekin

canaytekin

Üye
dostum bana daha gelmemis malesef güncelleme sen yükle yorumlarını bekliyorum sanırım cekırdek surumu numarasına gore ayrı ayrı paylasıyorlar ics yi

- - - Eklendi - - -

evet aynen onu kurdum
 
dadaraz

dadaraz

Üye
    Konu Sahibi
birader çok üzgünüm ama ics değilmiş gelen, 320 MB güncelleme dosyası indirip kurdu, derleme numarası ........3.73'ten 3.75'e yükseldi ama android sürümü 2.3.7 hala...
 
canaytekin

canaytekin

Üye
nasıl heyecanlanmıstım kötü oldu bu şimdi neyse canın sagolsun
 


Üst Alt