hiç başarısız olduğunu görmedimki...![]()

biz gördük![]()

Telefonu "PHONE" olan biri için iddialı bir cevap...![]()
kullandığım telefonları oraya yazmak zorunda değilim.
Kullandım biliyorum, Arc S custom ROMlu Galaxy S kadar olamadı.


hadi oradan, sana cevap bile veremiyorum gülmekten, o kore markası çin malları Sony Xperia S'in yanına bile yaklaşamaz...![]()
![]()
hadi oradan, sana cevap bile veremiyorum gülmekten, o kore markası çin malları Sony Xperia S'in yanına bile yaklaşamaz...
demiyorum zaten. Ve Custom ROMların değerini anlıyorum.
- - - Eklendi - - -
demiyorum zaten. Ve Custom ROMların değerini anlıyorum.![]()

aynen oyle oldu![]()

bende sımdı pc ye baglıyorum telı bakalım
