Öneri Snapchat İstemcisi Kullanan Arkadaşların Dikkatine!

Sponsorlu Bağlantılar



GianniInfantino

GianniInfantino

Üye
Yılbaşına kadar yeniden mağazada olması için çalışıyormuş.
Yeniden yayınlamak yerine snapchate gönderse uygulamayı da onlar yayınlasa. Hesaplarımız sıkıntılı şu an. Official uygulama şart
 
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
Aynen official şart
 

Emre

Üye
Unofficial SnapChat
 
suyunsesi

suyunsesi

Üye
İnadına 3. parti, inadına Rudy diyorum. Bu kadar gıcıklığı cevapsız bırakmak olmaz.
 
  • Beğen
Tepkiler: ogzhnoTr

Emre

Üye
Orjinalini Yapsa Eli kirlenecek Sanki Server Kontrol Etmeyi Biliyor Ama...
 
  • Beğen
Tepkiler: ogzhnoTr
suleymaneser

suleymaneser

Üye
yuzsuzluk ve terbiyesizlikten başka bişey değil bu
 
dakamon

dakamon

Üye
Burada snapchatin 3. parti uygulamalara izin vermemesini normal karşılamak zorundayız. Snapchat uygulamasıyla insanlar birbirleri arasında özel fotolarını da paylaşabiliyorlar. Şu ünlülerin fotolarının ele geçirilmesi olayından sonra şirketler daha dikkatli olmak zorunda kaldılar. Bizim kullandığımız 6snap gibi uygulamalar asında bizim şifremizle snapchat e bağlanıyor ve arada bir başka kişiymiş gibi davranıyorlar. Yani sizin içeriklerinize sizinle beraber erişmiş oluyor. Yarın bir gün benim fotolarımı çalmışlar diye snapchat e gittiğinde onlarında kendilerini savunabilme durumu oluşması için bunları yapıyor. Diyecek ben 3. parti uygulamaların kaldırılması için gerekn her şeyi yapmışım uyarımı da yapmışım sen buna rağmen gidp kullanmışsın banane diyecek. Ne halin varsa gör diyebilmek için.
 
suyunsesi

suyunsesi

Üye
Burada snapchatin 3. parti uygulamalara izin vermemesini normal karşılamak zorundayız. Snapchat uygulamasıyla insanlar birbirleri arasında özel fotolarını da paylaşabiliyorlar. Şu ünlülerin fotolarının ele geçirilmesi olayından sonra şirketler daha dikkatli olmak zorunda kaldılar. Bizim kullandığımız 6snap gibi uygulamalar asında bizim şifremizle snapchat e bağlanıyor ve arada bir başka kişiymiş gibi davranıyorlar. Yani sizin içeriklerinize sizinle beraber erişmiş oluyor. Yarın bir gün benim fotolarımı çalmışlar diye snapchat e gittiğinde onlarında kendilerini savunabilme durumu oluşması için bunları yapıyor. Diyecek ben 3. parti uygulamaların kaldırılması için gerekn her şeyi yapmışım uyarımı da yapmışım sen buna rağmen gidp kullanmışsın banane diyecek. Ne halin varsa gör diyebilmek için.


Öyle bir şey diyebilmek için önce hizmet vermesi gerekir.
 
suleymaneser

suleymaneser

Üye
Bak bu anlattığını ios ve androidte yapsalar adamlar haklı. Zaten resmi uygulaması onlarda var gidip ne diye istemci kullansınlar ki?
Ama bizde yok daha gelip uygulamayı yayınlayıp gönlümüzü almak yerine şekil şukul yapıyolar illa Microsoft bunları parayla dövsün istiyorlar(bknz: Minecraft)
 
  • Beğen
Tepkiler: ogzhnoTr
suleymaneser

suleymaneser

Üye
Sabredin 1.5-2 senemiz var. Microsoft kullanıcı tabanını oluştursun(150 milyon kullanıcı yeterlidir - şuaınkinin 2 katı ediyor-) o zaman gerçekten telefon üretmeye başlayacaktır :)
 

Benzer Konular

Cevap
0
Görüntüleme
1K
westmoreland
  • Kilitli
Cevap
7
Görüntüleme
4K
Bay H


Üst Alt