levasinay
Üye
bunu mu yazdın bende bi b.. vargibi sevindim.
arkadaşlar aylardır çalışmayan bir program hakkında yorum yazıp duruyorsunuz.bırakın bu knuları güncel tutmayı![]()
Konunun tarihin iyi bak
bunu mu yazdın bende bi b.. vargibi sevindim.
arkadaşlar aylardır çalışmayan bir program hakkında yorum yazıp duruyorsunuz.bırakın bu knuları güncel tutmayı![]()
