evet Gs'li olarak attım.:) de sdenden sonra kim atcak onu sölememişin ;)
CanceR Üye Konu Sahibi mservank' Alıntı: evet Gs'li olarak attım. Genişletmek için tıkla ... de sdenden sonra kim atcak onu sölememişin
mservank' Alıntı: evet Gs'li olarak attım. Genişletmek için tıkla ... de sdenden sonra kim atcak onu sölememişin