fenomen5756
Üye
Sİzce N79 nasıl bi telefon ?
Arkadaşlar N79 almayı düşünüyorum.n73 yada e65 düşünüyordum ama, bunda her ikisininde özellikleri mevcut, hem de fazlasıyla.
Ancak, kullanmam lazım, denemek için. eh, bu da imkansız.
Acaba kullanan arkadaşlar eksiklerini , fazlalarını
, wireless, kamera gibi özelliklerini.anlatabilirler mi?
zöellikle Kamera'yı merak ediyorum.5MP e göre iyi değilmiş, ancak yazılım güncelleyince düzeliyormuş. DOĞRU MU.. çekilmiş kareleri gönderirmisiniz ?
TEEŞKKÜRLER ...!
Ancak, kullanmam lazım, denemek için. eh, bu da imkansız.
Acaba kullanan arkadaşlar eksiklerini , fazlalarını
, wireless, kamera gibi özelliklerini.anlatabilirler mi?zöellikle Kamera'yı merak ediyorum.5MP e göre iyi değilmiş, ancak yazılım güncelleyince düzeliyormuş. DOĞRU MU.. çekilmiş kareleri gönderirmisiniz ?
TEEŞKKÜRLER ...!


