Ozan
Admin
Sizce Forumun arkaplan teması nasıl oldu ?
Evet yorumları alalım 
Sitenin temasının arka planındaki bu ufak oynama nasıl oldu sizce.
Geliştirmeler devam edecek.
Yakında ilk etapta blog özelliğini tamamen açacagiz.
Sonrasında ise planlanan 2-3 şey daha var.
Onları da sonra açıklarız .

Sitenin temasının arka planındaki bu ufak oynama nasıl oldu sizce.
Geliştirmeler devam edecek.
Yakında ilk etapta blog özelliğini tamamen açacagiz.
Sonrasında ise planlanan 2-3 şey daha var.
Onları da sonra açıklarız .






