Sizce Forumun arkaplan teması nasıl oldu ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Ozan

Ozan

Admin
    Konu Sahibi
Sizce Forumun arkaplan teması nasıl oldu ?
Evet yorumları alalım :)
Sitenin temasının arka planındaki bu ufak oynama nasıl oldu sizce.

Geliştirmeler devam edecek.

Yakında ilk etapta blog özelliğini tamamen açacagiz.

Sonrasında ise planlanan 2-3 şey daha var.
Onları da sonra açıklarız .
 


yusufucan

yusufucan

Üye
Abi Bence Gayet hoş Olmuşş Hatta Çok çok Hoş olmuş.bence Değiştirmeyelim;)
 

omayra

Üye
hoş olmuş, ellerine sağlık. :)
 
kurt bey

kurt bey

Üye
Güzel olmuş, ama konuda anket yok :D
 
Altun.

Altun.

Üye
ozan bende beğendim hoş olmuş
 
Nazy

Nazy

Üye
Gerçekten hoş olmuş;)
 
yasirarslan

yasirarslan

Üye
İlk yaptığında Kötü duruyordu ama düzenlemelerle daha güzel olmuş mükemmel Ellerine sağlık
 
mservank

mservank

Üye
ilk gördüğümde sevmedim ama alıştım hoş:)
 
CEREN

CEREN

Üye
bence gayet hoş ve sade olmuş emeğine sağlık:)
 

*esra_r*

Üye
alışınca daha güzel gelmeye başladı :oke:
 
sublieutenant

sublieutenant

Üye
açık olduğu halde gözü yormuyor ve arkadaşların dediği gibi çok HOŞ....:ehe

:spr :spr :spr :spr
 
by_bilinmez

by_bilinmez

Üye
siteye yakışmış ve çok şık durmuş
 
Hellboy®

Hellboy®

Üye
cok şık :oke:
 
xkadir61

xkadir61

Üye
ve gözü fazla yormuyor.:oke:
 
toprakumit

toprakumit

Üye
Harika olmuş ama biraz kesik kesik olmuş. Yani sayfa bittiği zaman tekrardan yeni artalandan başlamış... Ama buda göze güzel görünüyor eline sağlık Co-Adminim :ok2:
 
dreamnoble

dreamnoble

Üye
Bence de süper olmuş.Tşk
 
kutukola

kutukola

Üye
içimi ferahlattı
 
qirL1903

qirL1903

Üye
ehh iste
 

Berlin Boleyn

bence sitenin renkleri gözü doyurmuyo daha iddalı renkler olursa havası değişir sitenin.aslında ben uzun zamandır içimden bunu düşünüyodum.akıl vermek gibi olmasın diye bişey demiyordum.

mesela gri beyaz yerine;siyah,kırmızı,mavi ve mor renkler kullanılmalı
ikincisi sitede hareketli resimler olsa çok hoş olur
üçüncüsü ok işareti değişik olabilir örneğin;kelebek,yıldız,vs

profil düzenlemelerde daha fazla seçenek olbilir mesela hareketli giftler ekleyebilsek,müzik ekleyebilsek
belki bunlar bi hayal ama olsa ne güzel olurdu:mahcup:
 
Nazy

Nazy

Üye
bence sitenin renkleri gözü doyurmuyo daha iddalı renkler olursa havası değişir sitenin.aslında ben uzun zamandır içimden bunu düşünüyodum.akıl vermek gibi olmasın diye bişey demiyordum.

mesela gri beyaz yerine;siyah,kırmızı,mavi ve mor renkler kullanılmalı
ikincisi sitede hareketli resimler olsa çok hoş olur
üçüncüsü ok işareti değişik olabilir örneğin;kelebek,yıldız,vs

profil düzenlemelerde daha fazla seçenek olbilir mesela hareketli giftler ekleyebilsek,müzik ekleyebilsek
belki bunlar bi hayal ama olsa ne güzel olurdu:mahcup:
akıl aklıdan üstündür:) eleştiri yapmanız yada akıl vermeniz bizim yararımızadır
buna benzer davranışları bütün kullanıcılardan bekliyoruz:)

Renge doyan gözler, konu okumakta zorlanır ve odaklanmakta zahmet çeker...
bu yüzden renklerde soft diye adlandırılan aratonlar kullanıldı
arka plan ise konuya odaklanmanızı kolaylaştırmak için renksizleştirilmiş ve yine göz odaklanmasını rahatlatan gölgeler ile donatılmıştır...

Ok işareti derken mouse cursor dan bahsettiğinizi varsayalım
35 yaşında bir ağır abi mouse cursor da kelebek görmek istemez:)
bu kullanıcıya bağlı bir istektir, isterlerse kendi bilgisayarlarındaki oku kelebek haline getirebilirler
ve Maxicep teki ok kelebeğe dönüşüverir:)

Profil Kişiselleştirme, yeni sürüm ile biraz daha gelişecektir ama müzik yükleme olayı ek bir script gerektirebilir ki geliştirilse bile Maxicep sunucularını baya bir yoracaktır:(
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt