Sizce Forumun arkaplan teması nasıl oldu ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Berlin Boleyn

işte bunlarda genç kız hayalleri,
anlamadığım şey hakkında çok konuştum galiba:mahcup:
cevaplandırdığınız için teşekkür ederim..:mahcup:
 


Ozan

Ozan

Admin
    Konu Sahibi
Görüşlerin için teşekkürler, sitemizde 2010 da çizgiler biraz değişecek gibi görünüyor ve görüşlerinizi değerlendirecegiz.
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Her taraf çok beyaz biraz renklerdirseniz iyi olur :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt