sizce daha iyisi varmı .. htc s...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
61semih

61semih

Üye
    Konu Sahibi
sizce daha iyisi varmı .. htc s...
HTC SENSATION XL

fiyatı 1750 tl cıvarı vatan pc de



sadece kulaklıgı ıcın bıle alınabılır bu cıhaz
,
[video=youtube;ErkVC_0EC7w]http://www.youtube.com/watch?v=ErkVC_0EC7w[/video]

düşüncelerınız neler
 


foreverthe

foreverthe

Üye
Tasarım çok hoş :hoba:
 
y n s c n

y n s c n

Üye
Parlaklığı sanırım iyi değil göz alıyor ve basık görünüyor..
 

optimux

Üye
Bence HTC Sensation XE daha güzel. Daha yüksek çözünürlüklü ve daha küçük(4.3 inch) bir ekranı var. Yani çok daha kaliteli bir görüntü sunuyor. Ayriyetten 1080p video kaydı yapabiliyor. Ve bence tasarımı daha güzel.

 
zgrsmsk

zgrsmsk

Üye
ürünü inceledim gayet kaliteli ve güzel tasarım olarak, özelliklerine baktığım zaman kocaman yeni bi ekran ama çözünürlük diğer küçük ekranlarla aynı ki bunun ekranı büyük olduğu için görüntü daha çok dağılıyor özleiikle iphonun 3.5 lik ekranını düşünürsek bunun 4.7 lik ekranı işe yaramaz bile sayılabilir. Ürünün bir diğer büyük eksiği ise avrupada monster Solo HD kulaklığı ile beraber olması, burdaki versiyonda ufak kulak içi kulaklık ile beraber. Buda şu demek Solo hd = 600 TL, kulakiçi = 150 TL... bide siz düşünün ben romanyadayım burdada solo hd ile beraber geliyor telefon ve fiyatı 480 euro... TR'de kulakiçi kulaklık ile 2 bin TL yuh diyorum başkada birşey demiyorum. HD kayıt yapmaması, tek çekirdek oluşu kötü. Bu saydıklarım dısında kalan herşey mükemmel...
sana tavsiyem bu cihazı yurt dısından bin TL'ye alabiliyosan al yok alamam diyosan TR'de hiç bulaşma
 
>Pessimistic.

>Pessimistic.

Üye
kazığı ye sora burada ağla nokiacılarda tatmin olsun :)
 
lolaman

lolaman

Üye
Bende NTC diye telefon markası çıkarcam sloganımda [H]a[T]i[C]e'ye değil [N]e[T]i[C]e'ye bak olurdu :D şaka bi yana telefonun tasarımı çok hoş.
 
enaa_881

enaa_881

Üye
XE daha iyi bence
 
tempestshine

tempestshine

Üye
Boyutları büyük sanırım ..
 
vForOttoman

vForOttoman

Üye
harika bişey pram olsa düşünmedn alırım :good:
 
"ForeverAlone"

"ForeverAlone"

Üye
HTC Sensation XE daha iyi.Ayrıca Sensation XE şuanda en iyi ses kartına sahip mobil cihaz.
 
franzliszt

franzliszt

Üye
daha iyisi var

htc cihazlar yüksek performanslı gözükselerde değiller 1.5ghz işlemcili ürünlerinde ram 700 civarı bu yüzden 1.2ghz lik samsung galaxys 2 amiral gemilerini devirebiliyor bir kaç test izleyin bence tasarımları çok güzel htc lerin ama performansları için denilemez gpu larıda adreno , adreno anca220 modelinden sonra alınabilir , bence halen android alınacaksa galaxys2 tercih edilmeli 4.0 yayınlandı beta olarak ve bencmark testleri iphone4s i bir çok noktada geçebiliyor . galaxys2 yi en güçlü kılan 3 özelliğin birleşmesi
-1 gb ram
-1.2 ghz exynos
-mali gpu 400 arm
alttaki modeli biliyorsunuz işlemci 1.5 ghz ve htc nin xl modelininde testi var izlenilebilir. performans açısından aklınızda bulunsun.


----------Eklendi @ 14:31:17 ---------- Yazıldı @ 14:28:18 ----------

 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt