Benim kafadan biri :10numara:
aleranol Üye ozakin70' Alıntı: Bi kere c7 gibi olamaz çünkü adamlar sadece boyasini degistiriyorlar kasasını değil 2. C7 sabun kalıbı S3 bir deste kagit kalınlığında tammmam Genişletmek için tıkla ... inceltip enini boyunu artırmışlar paşam ke
ozakin70' Alıntı: Bi kere c7 gibi olamaz çünkü adamlar sadece boyasini degistiriyorlar kasasını değil 2. C7 sabun kalıbı S3 bir deste kagit kalınlığında tammmam Genişletmek için tıkla ... inceltip enini boyunu artırmışlar paşam ke
MasteLaa Üye portios' Alıntı: telefonun ekranı bombelimi , bizimkilerden farklı olarak; yoksa banamı öyle geldi.. Genişletmek için tıkla ... Evet bana da farklı geldi ama fotoğraftan da kaynaklı olabilir
portios' Alıntı: telefonun ekranı bombelimi , bizimkilerden farklı olarak; yoksa banamı öyle geldi.. Genişletmek için tıkla ... Evet bana da farklı geldi ama fotoğraftan da kaynaklı olabilir
ozakin70 Üye Konu Sahibi Tamamen Çekimden kaynaklı yoksa google amcaya danışın orda daha detaylı fotolar var