Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Şimdiye Kadar Kaç Telefon Değştirdiniz
Sponsorlu Bağlantılar
chemdat
Üye
öyle uzun bir listem yok. ilk olarak gazeteyle bir ercsnA1018 almıştım tabi telefondu o zamanlar
2. olarak nokia 3210
3. nokia 3310
4. nokia 6600
5. nokia 7610
6. motorola c113a
ve son telim şu an kullandığım N73. değiştirirsem aklımdaki tek model şu an için n95...
arslansem
Üye
nokia 6600 küçüklüğümden beri hayranıydım dış cephesi yeter onun
bi ara nokia 3210 kullandım tarihe karıştı galiba
bozok06
Üye
ilk motorola nokia 32 00, 21 00,66 00,76 10,32 50,n73
NiGhT WarRioR
Üye
ilk telefonum 5110
sonra 3310
3- 7250
4- 6600
5- 7610
6- N70
7- N73 dogru yolu sonunda buldum ama aklım N95 de inşallah onuda alcam...
vedatreis
Üye
iki tane kullandım ve kullanmaya devam ediyorum
1.si E250
şimdikide W810i
ikiside duruyo ikisinide kullanıyorum
birde se k700 mu ne vardı bir aralar unutmuşum onu
15 tane olmuş. Baya para yatırmışız ya telefonlara
sezgin_w900i
Üye
ben
ilk önce nokia 3510i
şimdi ve halende w900i
telefonum harika:d
fallenPaladin
Üye
İlk telefonum 1999 yılında aldığım Nokia 3210
2001 yılında 3330
daha sonra 2002 yılında 6110 (hayatımın telefonuydu)
2005'te 3230 (çok beğenmiştim)
ve eylül 2007 nokia N95 aldım çok çok memnunum...
ericcson a388
nokia 3210
nokia 5100
nokia 3310
nokia 6230i
nokia 6600
nokia 6151 <<< simdi kullandıgım
nokia n73 <<<< almayı dusundugum
danger03
Üye
nokia 3310
panasonic gd75
nokia 3330
nokia 6610
nokia 6100
nokia 6220
nokia 6230
nokia 6681
nokia n73
sony ericcson k810i
maxiburak
Üye
1100
siemens c55
7610
6600
--------------- Ekleme ---------------
6630
6680
n70
n72
bi ara n80 de kullandım şimdi ise n70 we 6288 yakında ne olur bilinmez tabii !!! PP:P
sonbela
Üye
walla benim ilk tlf
arcatel one toch easy
ilk renkli ekran:3510i
ilk kameralı:motorola e365
ilk mp3 calar: 6600
bunların dısında 30/40 tane kullanmısımdır
en uzun sure 6600 kullandım tabi uzun bir aradan sonra n81 8 gb kullanıyorum
yxL
Üye
bende şuanda 6. teL. kuLLanıyorum.. en son w300İ idi :P
musa553
Üye
ilk tel nokia 1100
ikincisi 6610i
3
--------------- Ekleme ---------------
1, nokia 1100
2, nokia 6610i
3,nokia 3200
4,samsung e700
5,şüandada kullanmış oldugum 6630 nokia ve memnunum
mustilife
Üye
ericson 688
ericson 888
T 10
nokia 51 10
nokia 32 10
nokia 33 10
sony ericson 2688
Nokia 3100
Nokia 3200
Nokia 66 00
nokia 76 10
nokia 66 30
nokia n 73
şimdiki nokia n 95 tabi daha iyisi çıkana kadar kusura bakmayın aklıma gelen telefonları saydım bunların içine kullandıgım lg ve siemens dahil degil
Dampierre
Üye
1-3310
2-6020
3-n73
ahmet zahid
Üye
Birincisi sagem (modelini hatırlamıyorum)
ikincisi motorola C113a mı neydi
üçüncüsü nokia 3220
dördüncüsü nokia 6288 hala daha bunu kullanıyorum
6290 ı almayı düşünüyorum.
ozcan42
Üye
benimde ilk telefonum erikson a 1018 sonra pana sonik sonra nokia 3210 3310 3510i 6600 3230 samsung d600 şimdi kullandığım telefon 6630 ve mükemmel
sevkoom
Üye
1-Alkatel (gazteden)
2-Erikson (şu takoz niyetine kullanılan )
3-nokia 3310
4-Motorola C-333 tü galiba
5 -Siemens mc60 (ilk kameralı telefonum 300 e almıştım )
6-siemens A-55 (büyük bi düşüş yaşadım )
7-samsung E700
8-Nokia 6230 (bunu kız arkadaşıma verdim)
9-Siemens A55
10-Şuan Kullandığım Nokia N70