Şimdiye Kadar Kaç Telefon Değştirdiniz

Sponsorlu Bağlantılar

chemdat

Üye
öyle uzun bir listem yok. ilk olarak gazeteyle bir ercsnA1018 almıştım tabi telefondu o zamanlar :)
2. olarak nokia 3210
3. nokia 3310
4. nokia 6600
5. nokia 7610
6. motorola c113a
ve son telim şu an kullandığım N73. değiştirirsem aklımdaki tek model şu an için n95...
 


arslansem

arslansem

Üye
nokia 6600 küçüklüğümden beri hayranıydım dış cephesi yeter onun :)
bi ara nokia 3210 kullandım tarihe karıştı galiba:utan
 

bozok06

Üye
ilk motorola nokia 32 00, 21 00,66 00,76 10,32 50,n73
 
NiGhT WarRioR

NiGhT WarRioR

Üye
ilk telefonum 5110
sonra 3310
3- 7250
4- 6600
5- 7610
6- N70
7- N73 dogru yolu sonunda buldum ama aklım N95 de inşallah onuda alcam...:oke::oke:
 

vedatreis

Üye
iki tane kullandım ve kullanmaya devam ediyorum
1.si E250
şimdikide W810i
ikiside duruyo ikisinide kullanıyorum
 
QxQ

QxQ

Üye
1.alcatel one touch easy
2.nokia 5110
3.panasonic gd50
4. ericson t28
5.motorola e395
6.nokai 6600
7.nokia6630
8.nokiaN70
9.lg (modeli aklımda değil)
10.motorola v3i
11.nokia 8310 (düşüşe geçiyorum :D)
12.nokia 6110
13nokia6600
14.se p910

birde se k700 mu ne vardı bir aralar unutmuşum onu

15 tane olmuş. Baya para yatırmışız ya telefonlara
 

sezgin_w900i

Üye
ben
ilk önce nokia 3510i
şimdi ve halende w900i

telefonum harika:d
 

fallenPaladin

Üye
İlk telefonum 1999 yılında aldığım Nokia 3210
2001 yılında 3330
daha sonra 2002 yılında 6110 (hayatımın telefonuydu)
2005'te 3230 (çok beğenmiştim)
ve eylül 2007 nokia N95 aldım çok çok memnunum...
 

takirti

Üye
erikson 628
erikson 688
erikson 768 siyah inci
alcatel one touch
erikson t68
noika 3200
noika 8210
noika 3210
noika 2300
noika 6680
noika n73
 

kotuolmaksucmu

Üye
ericcson a388
nokia 3210
nokia 5100
nokia 3310
nokia 6230i
nokia 6600
nokia 6151 <<< simdi kullandıgım
nokia n73 <<<< almayı dusundugum
 
danger03

danger03

Üye
nokia 3310
panasonic gd75
nokia 3330
nokia 6610
nokia 6100
nokia 6220
nokia 6230
nokia 6681
nokia n73
sony ericcson k810i
 
maxiburak

maxiburak

Üye
1100
siemens c55
7610
6600

--------------- Ekleme ---------------

6630
6680
n70
n72
bi ara n80 de kullandım şimdi ise n70 we 6288 yakında ne olur bilinmez tabii !!! :P:P:P:P:P
 
sonbela

sonbela

Üye
walla benim ilk tlf
arcatel one toch easy
ilk renkli ekran:3510i
ilk kameralı:motorola e365
ilk mp3 calar: 6600
bunların dısında 30/40 tane kullanmısımdır
en uzun sure 6600 kullandım tabi uzun bir aradan sonra n81 8 gb kullanıyorum:D
 
yxL

yxL

Üye
bende şuanda 6. teL. kuLLanıyorum..:) en son w300İ idi :P
 
musa553

musa553

Üye
ilk tel nokia 1100
ikincisi 6610i
3

--------------- Ekleme ---------------

1, nokia 1100
2, nokia 6610i
3,nokia 3200
4,samsung e700
5,şüandada kullanmış oldugum 6630 nokia ve memnunum
 

mustilife

Üye
ericson 688
ericson 888
T 10
nokia 51 10
nokia 32 10
nokia 33 10
sony ericson 2688
Nokia 3100
Nokia 3200
Nokia 66 00
nokia 76 10
nokia 66 30
nokia n 73
şimdiki nokia n 95 tabi daha iyisi çıkana kadar kusura bakmayın aklıma gelen telefonları saydım bunların içine kullandıgım lg ve siemens dahil degil :D
 
Dampierre

Dampierre

Üye
1-3310
2-6020
3-n73
 

ahmet zahid

Üye
Birincisi sagem (modelini hatırlamıyorum)

ikincisi motorola C113a mı neydi

üçüncüsü nokia 3220

dördüncüsü nokia 6288 hala daha bunu kullanıyorum
6290 ı almayı düşünüyorum.
 

ozcan42

Üye
benimde ilk telefonum erikson a 1018 sonra pana sonik sonra nokia 3210 3310 3510i 6600 3230 samsung d600 şimdi kullandığım telefon 6630 ve mükemmel
 

sevkoom

Üye
1-Alkatel (gazteden)
2-Erikson (şu takoz niyetine kullanılan :D )
3-nokia 3310
4-Motorola C-333 tü galiba
5 -Siemens mc60 (ilk kameralı telefonum 300 e almıştım :D )
6-siemens A-55 (büyük bi düşüş yaşadım :D )
7-samsung E700
8-Nokia 6230 (bunu kız arkadaşıma verdim)
9-Siemens A55
10-Şuan Kullandığım Nokia N70
 


Üst Alt