Şimdiye Kadar Kaç Telefon Değştirdiniz

Sponsorlu Bağlantılar

savass

Üye
sayısını hatırlamıyorum ilk olarak sony gh337 ile baslamıştım :)
 


Anıl Umut

Emekli Yönetici
3310-6600-6630-e250-6300
 

ahmet33

Üye
walla sayısını bilemicem ama hemen hemen her markadan kullandım.nokıa 3210 8110 6230 ericcson 1018 t 28 panasonic ten bi kaç model hatırlayamadığım bir sürü daha var.
 

adrenalin043

Üye
1_ilk panasoni gd30 (zor hatırladım modelini:))
2_5110
3 3210
3310
t10
t28
valla 100 ü geçmiştir bi ara bi hastalık oldu ayda 4 tel değiştiriyodum tüm markaları kullanmışımdır hep zarar tabi
 

mlk

Üye
ilk aldığım sony ericson t630du sonra siemens c65 sonra 6600 yaptım onuda değiştirip güzel tel alıcam
 
S€YF€TTiN

S€YF€TTiN

Üye
15 telefon değiştirdim :pro:
 
fatal19ty

fatal19ty

Üye
6 telefon değitirdim
1.ericson t28
2.3310
3.1100
4.6600
5.simens sx1
6.6230i şuan bunu kulanıyom ve çk memnunum 1 gb hafıza kartı ile
 
otoata

otoata

Üye
benim ilk telefonum N70+1 yeni stili ve daha destan yazacağım ! daha 15 yaşında olduğum için yeni aldım olede cok telle ilgilenen biri değilim ben bilgisayar üstadıyımdır :D :D ;)

--------------- Ekleme ---------------

hatta bugün 30 ekim 2007 saat 10:31 de telefonumu elime aldım :D:D:D
 

xcape_9

Üye
nokia 2600
sımens sx1
nokia 6600
nokia 6630
nokia n70
 

bernaonur

Üye
modellleri aklımda olmasada 10 dan fazla buna eminim hatta daha yeni d600 ü sattım n73 aldım :)
 

bymzzsa

Üye
Ilk telefonum Nokia 3310
Nokia 6230
Nokia 6600
Nokia 6630
Nokia N70
Son
Kullandigim Nokia 6300 ve Nokia N95 devammmm.
 

reeokan

Üye
ilk samsung su ilk kapaklılardan,daha sonra nokia 3210,tekrar 3210,siemens c55,ve nokia 6630
 
Flame

Flame

Üye
A1018
Nokia 3210
Nokia 3310
Nokia 5210
Nokia 8310
Nokia 7650
Nokia 6600
Nokia 6630
Nokia N90
Nokia N73
Nokia N95 şu an elimde uzun sürede değiştirmeyi düşünmüyorum (:
 

canasis

Üye
:)
8 yıl evvel ericson 337
6 yıl evvel nokia 3330
2 yıl evvel nokia 6600
ve hala o telefon
ilginc dimi 8 yılda 3 telefon.....:)
 

worldcild

Üye
1-bosch marka vardı bi tane
2-nokia 5110
3-nokia 7250
4-n70(suanki telefonum) ben şöyle sölemek istiyorum arkadaslar hız sınırını aşma nokiadan şaşma:D:D:D:D:D:D:D
 

kurthacker

Üye
valla ben daha ilk telefonumu kullanıyorum o da 3310.fakirlik ayrı bişi
 

FurkanBilge

Üye
doğduğumdan beri 6600 elimde
 

mckiyamet

Üye
Basliyprum millet kim bukadar telefon caldirmistir :D

ilk telefonumdan son telefonuma kadar siraliyorum

3210 calindi
5210 calindi
3510i calindi
7650 calindi
8910 calindi
8910i calindi
6230i calindi
6630 calindi
7610 calindi
Sony Ericsson P910i 4. kattan dustu simdi Cennete Cennet Telekomda Hurdalik olarak satiliyor :D
ve simdi Nokia N93i kullaniyorum Dua Ediyorum ins. calinmaz :D
Saygilarimla Mc Kiyamet Holland / Amsterdam
 

ercanwins

Üye
--------------- Ekleme ---------------

İlk telefonum NOKIA 3310 Piyasaya İlk çıktığında alındı 270 YTL ye
İkinci telefonum NOKIA 3650 Piyasaya çıktıktan 6 ay sonra alındı 300YTL ye
Üçüncü telefonum NOKIA 6230İ Piyasaya ilk çıktığında alındı 480 YTL ye.Piyasada 1250 YTL civarıydı.Spotu bile 880 YTL ye satılıyordu.
Dördüncü telefonum SONY K750i Piyasaya çıktıktan belirli bir süre sonra alındı 600 YTLye
Beşinci telefonum NOKIA N73ME 1 ay önce 780 YTL ye alındı.
Altıncı telefonum NOKIA N77 şuan kullanıyorum 880YTL ye alındı üç gün önce...

Böyle devam ediyor teknoloji ilerledikçe ayak uydurmaya çalışıyoruz....
 

haydar_ecevit

Üye
1999da ilk telim nokia3210du 4yıl kullandım
6600 aldım bunuda 4yıl kullandım
geçtiğimiz haziranda n73 aldım artık bunuda 4-5yıl kullanırım heralde :)
 


Üst Alt