Şimdiye Kadar Kaç Telefon Değştirdiniz

Sponsorlu Bağlantılar

impavidus

impavidus

Üye
1.Ericsson T20s
2.Motorola V3690
3.Nokia 5210
4.Nokia 2100
5.Nokia 6600
Toplamda 5 tane telefonum oldu
 


ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
3 tane kullandım:

Siemens A60,
Sony Ericsson K700i,
Nokia 6670..
 
NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
1-) t28

2-) 6150

3-) siemen s55 di harhalde

4-) 3530

5-)6600 hala dewam
 

jöly

Üye
1)Ericsson ama modelini unuttum

2)nokia 3310 (çok seviyordum hırsız çaldııı )

3)nokia 3410

4)samsung e 700

inşallah 5. samsung d600 olcakk
 
msw

msw

Üye
1- Ericsson A1018s (2000)
2- Alcatel one touch (2000)
3- Nokia 3310 Halen kullanıyorum (2000)
4- Nokia 3230 Halen Kullanıyorum (2005)
5- Pocket Pc düşünülüyor
 
мιѕтαα

мιѕтαα

Üye


nokia 8110
ericsson T10 full ozelikli T18 ozelliklerinin hepsi vardı
ericsson bunu unuttum yine T biseydi ama hatırlamıyom
nokia 5110
nokia 3210
nokia 6110
nokia 3310
nokia 3310 bole yazdım cunku 3 taane 3310 kullandım
nokia 3310
nokia 5210
nokia 8310
nokia 7210
nokia 6610
bundan sonra telefonculuk isini bıraktıgımız icin deistirme surem uzadı artık daha az deistiriyorum
nokia 7650
nokia 3650
nokia 6600
ericsson r380 halen kullanıyorum
nokia 6630 halen kullanıyorum
yakında yine deisir inşallah
 
irun

irun

Üye
Ericsson 620 ile başlayan yaklaşık 15 farklı model eğiştirdiğim mobil yolculuğumun, şuan Nokia 7610 durağındayım.
Bu süreçte çoğunlu nokia olmak üzere ericsson, alcatel, samsung, raks, vestel, siemens gibi daha hatırlayamadığım bir çok markayla muhebbetim oldu.
 
kadabra

kadabra

Üye
1-Motorola cd-930
2-Nokia 3510
3-Nokia 2100
4-Nokia 3650(hala kullanıyorum)
 
SALVADORE

SALVADORE

Üye
8 tane
 
***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
    Konu Sahibi
Millet peki bunca cevaptan sonra size bi sorum olacak!!


Peki nden bu kadar değiştiniz!!

Bi düşünüp açıklar mısnız!!!
 
***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
    Konu Sahibi
Millet peki bunca cevaptan sonra size bi sorum olacak!!


Peki nden bu kadar değiştiniz!!

Bi düşünüp açıklar mısnız!!!
 
hidayet

hidayet

Üye
9 tane değiştirdim

sebebi ise telefon satmayı pek sevmem ama iyi fiyatlar önerildiği için sattım ve o kârla bir üst modellere geçiş yaptım
 
amedian

amedian

Üye
hidayet cash paraya dayanamıyo gibisin walla bendede durum soyle ilk basta istikrar vardı sona borsaya dondu bi dusus bi cıkıc

6110 ilk telefonum
8310
t600
8310
3210
t600
k700
s700
n70

cok garip dimi
 
padme

padme

Üye
Neden degistiriyoruz?
Ben,acaba yeni cikanla (degisik yeni bir teknolojisi varsa tabii) baska neler yapabilirim dusuncesiyle degistiriyorum.Veya teknoloji iyice ilerlemis ve benim telefonum bunlari yapmaya artik yetisemiyorsa yeni telefon dusunceleri dolasmaya basliyor.Ahh bir de tabii biricik,herseyi paylastiginiz telefonunuzu caldirdiysaniz,eh artik biraz daha yenisini alayim bari diyorsun.
 

aliekmel

Üye
60ı geçmiştir dayım telefomcu o yüzden
 
barabelli

barabelli

Üye
baya oldu ya 20 olmustur
 
denizyalcin

denizyalcin

Üye
12.teknolojiyi takip etmek için ama benimki de bi düşüş bi çıkışlı.
 

_vezir_

Üye
benim ise 3310 3220 N70 bukadar cok tel değiştirmek ceplere zarar
 
matrixugur

matrixugur

Üye
yelefon bayisini satmdan onnce binin üzerindeydi ama şimdi 1110i ve N73
 
mservank

mservank

Üye
konu hotlamış ama yazayım 3410 ile 6630 6630 da gitti ablama verdim Allah izin verirse yakında n73 music e. alacam inş
 


Üst Alt