Şimdiye Kadar Kaç Telefon Değştirdiniz

Sponsorlu Bağlantılar

omeraydo

omeraydo

Üye
tamı tamına 37 tane kullanıp yenisini aldığım bide işi ticarete döktüklerim var 1-2 gün kullanıp sattığım ama kendime aldığım 37 artı-eksi :2 çünkü ben teknoloji manyağıyım kendimi tutamıyorum
 


cihatt26

Üye
sene 98pansonıc gd90 3310 8310 7610 8800 lg gold ve 6300
 
inlovechild

inlovechild

Üye
benim ilk telefonum

simens cx70 sonra
3310
samsungun dandik bi markası(unuttum)
6600
en son olarak samsung e270 var en memnun kaldıgım telefon oldu uzun süre bunu kullancak gibiyim kendi paramı kazanmaya başlayınca degiştircem galiba:)
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
144 adet 2004 mayıstan bu yana. ;)


Tanıyanlar bilir zaten. :)
 
dreamgirls

dreamgirls

Üye
nokia 3100 suya düştü... ;)

nokia 6280 denize düştü benle birlikte... ;)

n72 sağlam... ;)
 

targa911

Üye
alcatel
nokia 3310
nokia 7210
nokia 6600
siemens a70
nokia n72
nokia 95 son iki telim kullanımda almayı düşünmüorm bi kaç sene
 
asepsi

asepsi

Üye
motorola cd930
nokia 6110
nokia3510i
siemensCX65
siemensA75
samsung sgh x150
nokia6600
 
ALican35

ALican35

Üye
iLk
Nokia : 3310
Nokia : 3410
Nokia : 1100
Son ve kuLLandığım telefonum 5200 Nokia
 

mgax

Üye
ben çok meraklı olduğum için değiştirmeyi seviyorum
3 senede
ilk ericson 1018
3210
3315
8310
motorola e356
2300
t630
6260
6600
6630
w810
7610
6230i
3230
6680
ve şuan n70
 

mec leiras

Üye
Sira Bende Hehe Ben Mi Kaç Tane şimdi Bi Bakam
önce 3310
Sonra 5210
3100
6230i
Daha Bu Kadar Değiştire Bildim
 

youngprogrammer

Üye
1.T100
2.T610
3.T630 (Annem T610 u çamaşır makinesinde yıkayınca bunu aldırmıştım:P)
4.W810
 
mymoon

mymoon

Üye
4 yıl içinde aynen şöle oldu : 5110 -> 3310 -> 5210 ve de şuan 6600 nokiacıyım galiba:)
 

elmyra

Üye
galiba ancak 10 tane filan anca olmuştur ama abimle değişiklii kullandığımız için gözüme daha cok gibi görünüyor

nokia 5110
sony ericson modelini hatırlamıyorum kapaklıydı
simens c 35
motorola 930
nokia 6510
nokia 6600
motorola mpx 220
ve
nokia N 73 + Eten M 600 beraber

galiba bu kadar ama kesin arada unuttuklarım olmustur
 

playa92

Üye
ben 1tane degistirdim
 

zap

Üye
Efsane Ericsson 337
Snra Model Yukseltmiştim Ericsson 338 :)
3210
T18
7210
8890
8850
7250
6300
 

blackrons

Üye
3210
2100
sony ericson t bilmem ne
sony ericsson t230
nokia 3230
şimdide k750i (cok memnunum)
 
okorten

okorten

Üye
bu topik sayesinde hakikaten kaç adet tlf. değiştirdim diye hafızayı yokladım ve teknolojiye ne kadar meraklı bir milletin vatandaşıyım diye ürktüm.tamıtamına 8 adet tlf. değiştirmişim.ericsson ile başladım siemens ile devam ettim.olmadı motorola aldım.sonra yine sony-ericssonT610 sonra yine motorola mpx200 oda olmadı mpx220 aldım onu yazlıkta kaybettim.panasonic aldım 16 milyon renkli diye.en son nokia n80i aldım.tabi bu süreç 10 kusur seneden oluşuyor.çok iyi hatırlıyorum ilk tlf.nun maliyeti 1500 dolar civarındaydı.inanmıyacaksınız belki ama n80i gibi harika bir tlf.na rağmen(tabii şahsi düşüncem) bilgisayarı her açtığımda n93i ile ilgileniyorum.koyu erik rengi modelini bir bulsam hemen alacağım.bu işin sonu nereye kadar bende bilmiyorum.
 

imustafapala

Üye
wallaha şimdi başlasam yarın olur
erikson A 1018
Nokia 5110
Nokia 3210
Nokia 3310
Nokia 3410
siemens A55
siemens C55
nokia 3100
nokia 6230i
Nokia 6600
Nokia 1110
Nokia 7610
ve şu an Nokia 6300 war onuda yakında değiştirecem 6639 ie değiştirmek istiyorum

--------------- Ekleme ---------------

şimdiye kadar werdiğim tlf ve kontörlere MERCEDES alırdım
 
__Midas__

__Midas__

Üye
çok fazla değiştirdim, lise döneminde doruk yapmıştı bende telefon değiştirme durumu,,
şimdi çok fazla değil, yaşlandık galiba
 


Üst Alt