simdide haftalik sinirsiz net kalkmis!!!!

emreolol

Üye
    Konu Sahibi
simdide haftalik sinirsiz net kalkmis!!!!
bu vodafone ne yapmaya calisiyor anlamadim amaclari ne yav musteri kaybediyorsunuz size sesleniyorum 1gb 20 tl kazik be android kullaniyorum ben bu paketi en fazla 3 gunde bitiririm en fazla!!!!
 

Metin137

Üye
aynen ya bende bir hafta önce 11tl ye 250mb aldım bir aylık zanettim ama 250mb bittiği an internetim bitti bu nedir ya bizi zorla h@ndler uygulamalara yöneltiyorlar:x
 
Aynı durum bende de mevcut,kazık diye Turkcell den kaçtık vodafone ise sanki farklı.Avea ya geçmeyi düşünüyorum sırf şu internet yüzünden.
 

Haydar

Emekli Yönetici
vodafon bike bile müşteri kaybediyor
 

emreolol

Üye
    Konu Sahibi
aynen ya bende bir hafta önce 11tl ye 250mb aldım bir aylık zanettim ama 250mb bittiği an internetim bitti bu nedir ya bizi zorla h@ndler uygulamalara yöneltiyorlar:x

aynen bende buna inat kullanicam kullanmayada devam edicem sinirsiz cikarana kadar

- - - Eklendi - - -

Aynı durum bende de mevcut,kazık diye Turkcell den kaçtık vodafone ise sanki farklı.Avea ya geçmeyi düşünüyorum sırf şu internet yüzünden.

benim gecme imkanim olsa gecmistim simdi ailem voda kullandigi icin
 

messevim

Üye
h@ndlersağolsun. Internet derdimiz Yok
 

emreolol

Üye
    Konu Sahibi
vodafon bike bile müşteri kaybediyor

hemde hergun kaybediyor tel kullananlarin %80 nine yakin int kullaniyomus simdi bu insanlar kazik yiyor aylik 20 tl 1 gb icin

- - - Eklendi - - -


yavasti filan ama en azindan sinirsizdi evet gercektende ayvayi yedik

- - - Eklendi - - -

h@ndlersağolsun. Internet derdimiz Yok

ama iste mesela play store yok face pokeri oynamak istiyorum onada int yok 10 mb ustu bisey indiremiyorum zaten yetersiz yani
 
h@ndlerla yapılabilecekler az yani opera ucweb daha fazlası pek yok turkcell ve vodafone böyle vodafoneumu aveaya geçireceğim aylık sınırsız 22 tl daha uygun paketleri de var
 

messevim

Üye

10 mb mı ? Ben film indiriyorum.. Store ye de gerek Yok. Istedigin oyun Ve program i google ye yaz apk. Si veya sisxi ni indir.
 
ne olursa olsun normal internet farklı oluyor
 
Haftalik asimsiz paket cikarmislar 6 TL 50 MB'dan sonra hiz dusuyor. Sirf yazili haftasinda WhatsApp kullanmak icin aldim yoksa forever h@ndler
 

emreolol

Üye
    Konu Sahibi
10 mb mı ? Ben film indiriyorum.. Store ye de gerek Yok. Istedigin oyun Ve program i google ye yaz apk. Si veya sisxi ni indir.

nasil yani kardes sisx nolur bi yardimci ol verem oldum bi site ismi sole pm den sana zahmet okadar indiriyom inmiyor yani 10mb fazla
 
Haftalik asimsiz paket cikarmislar 6 TL 50 MB'dan sonra hiz dusuyor. Sirf yazili haftasinda WhatsApp kullanmak icin aldim yoksa forever h@ndler

vodafoneu aveaya geçireceğim zaten iphone 4s alacağım internetsiz kullanılmaz h@ndler çalışmaz
 
ben kullanıyorum girdiriyorum vodafone aylık 4 5 gb indiriom ibnelik olsun
 

emreolol

Üye
    Konu Sahibi
ben kullanıyorum girdiriyorum vodafone aylık 4 5 gb indiriom ibnelik olsun

aynen ole bende bi uygulama indirdim ne kadar kullandim aylik gunluk ve toplam gosteriyo kendimle yarisiyom hergun 500 mb gidiyor en az tabi...
 
Beyler sakın avea ya geçmeyin öyle bi hata yapmayın.
 
Tepkiler: 35 TC 1923