KD1907
Üye
Üç harfli olduğunu anladın demiştim de yanlış anlamışsın kroneyi ?![]()
Üç harfli olduğunu anladın demiştim de yanlış anlamışsın kroneyi ?![]()
Üç harfli olduğunu anladın demiştim de yanlış anlamışsın kro

Sen varya senben bi şey anlamadım iftira atma![]()

yok yavSen varya sen![]()

Arkadaşım hoşgeldin çok iyi aynenBen Kanad ve stara bakıyorum perşembe tolga çevik cuma beyaz cumartesi 3 adam
Beyaz show ve 3 adama nadir baktığımdan 1. Sırayı kanal d alıyo tolga çevik sayesinde
3 adam da iyi beyaz show da iyi aslında
Ama en iyisi medcezir
Hadi hadiyok yav![]()

Hayır kabul etmiyorum bunlar bi takım uydurma laflardırArkadaşım hoşgeldin çok iyi aynen3 adam da iyi beyaz show da iyi aslında
Ama en iyisi medcezir
Hadi hadi![]()

trt1 yeni dızı çıkardı kızıl elma diye MİTçilerin dizisi![]()
güzel diziHahahaHayır kabul etmiyorum bunlar bi takım uydurma laflardır![]()
Bu ihtiyarın ne olduğunu bilmiyosunuz siz 60 yaşında neler neler biliyo 
Yok yaHahahaBu ihtiyarın ne olduğunu bilmiyosunuz siz 60 yaşında neler neler biliyo
![]()

Neyse tamam sende ihtiyar inadı vardır hiç inatlaşmıyorum morukYok ya![]()
Neyse tamam sende ihtiyar inadı vardır hiç inatlaşmıyorum moruk

Nooldu korktun mu?

yaşlılara saygı da galmamışNooldu korktun mu?![]()

Pardon moruk zaten vursam ölürsün özür dilerimyaşlılara saygı da galmamış![]()
