SBP SHELL 3D 1.1 aldım sizlerle paylaşıyorum.

Sponsorlu Bağlantılar

01kubi

01kubi

Üye
    Konu Sahibi
SBP SHELL 3D 1.1 aldım sizlerle paylaşıyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: motexxx


tugrul_27

tugrul_27

Üye
güzel kardeş bende aldım ama keşke türkçe dil olsaydı ve müzik widgeti ve daha bi çok eksik var umarım güncelleme yaparlar
 
serinaga

serinaga

Üye
Paylaşım için teşekkürler, çok güzel efektleri olduğu gibi eksi taraflarıda olmuş, ama kullanışlı bir arayüz olmuş ... Ben 3.7.2 kullanıyorum, artı olarak fotoları ve mesajları kaydırarak izleyebilme gayet güzel olmuş, Daha önce win mobile 6.5 kullandığımda zaten bu efektler vardı da symbian'a geçince yok diye üzülmüştüm ... Ama artık burada da var, yakında yükseltirim ....
 
emre.koc

emre.koc

Üye
hocam süper anlatım eline sağlık gurbetteyim orda ADANA yı görüncede ayrı bi mutlu oldum :)
 
ErcanSenn

ErcanSenn

Üye
nerden indircez peki Link nerde ?
 

esatgelmedi

Üye
kullanan arkadaşlara bir sorum olacak bende aldım kullandım ancak ana ekrana rehber kısayolları ekleyip açmaya çalışınca yetersiz hafıza uyarısı verip kısayolu açmıyor. sizde de aynı sıkıntı var mı? çözümü nedir?
 

deli oğlan

Üye
ya arkadaşlar bu ne saçmalıktır deneme sürümü olmazmı ya en azından iki günlüğüne deneme imkanı vermeleri lazım ben mesela nasıl olduğunu bilmediğim için mıyorum görüp denemem lazımki ona göre alıyım veya almayım dimi ama..bunun trial versiyonu çıkmıycak mı ?
 
emre.koc

emre.koc

Üye
arkadaşım video zaten herşeyi anlatıyor..
 
mad-x

mad-x

Üye
satın alıcam bende
 
okitox

okitox

Üye
Kırılmışı yok mu acaba bunun.

Bir de abinin ''siz gençler aşırı mesajlaştığınız için sizin için önemli olan şurası'' demesine iyi güldüm.

Güzel inceleme olmuş eline sağlık...
 

deli oğlan

Üye
arkadaşım video zaten herşeyi anlatıyor..

ne demek video herşeyi anlatıyor arkadaşım ? :) ben kendi elimde kullanmak istiyorum kendim karar vermek istiyorum iyimi kötümü diye o yüzden 1 günlükte olsa deneme sürümü koymaları gerekir..
 
okitox

okitox

Üye
ne demek video herşeyi anlatıyor arkadaşım ? :) ben kendi elimde kullanmak istiyorum kendim karar vermek istiyorum iyimi kötümü diye o yüzden 1 günlükte olsa deneme sürümü koymaları gerekir..

Katılıyorum. az bir para da değil 15 dolar...
 
Jerkez38

Jerkez38

Üye
aynen öyle..arkadaşlar biri mail atıp neden deneme sürümünün olmadığını öğrenebilirmi acaba ?
:kop: arkadaşım hiç uğraşıp sitesine girdinmi. orada satın aldıktan sonra 30 gün deniyosun beğenmezsen paranı geri alabiliyorsun. ekmek elden su gölden alışmayın. google'la spb shell yazmak çokmu zor !!
 

deli oğlan

Üye
:kop: arkadaşım hiç uğraşıp sitesine girdinmi. orada satın aldıktan sonra 30 gün deniyosun beğenmezsen paranı geri alabiliyorsun. ekmek elden su gölden alışmayın. google'la spb shell yazmak çokmu zor !!
Belkide elli kere girmişimdir sitesine arkadaşım ama orda deneyin beğenmezseniz paranız iade gibi bi yazı göremedim :)
 
Jerkez38

Jerkez38

Üye
Belkide elli kere girmişimdir sitesine arkadaşım ama orda deneyin beğenmezseniz paranız iade gibi bi yazı göremedim :)

Kırmızı ile işaretledim, gözünden kaçtı sanırım.

 
TheMadness

TheMadness

Üye
Arkadaşım nasıl yaptın o 4x5 menüyü?
 


Üst Alt