MAERKEK
Admin
Modem'e Router Nasıl Bağlanır ? Zyxel Modem - Tp-link Router
Merhaba arkadaşlar ,
Uzun zamandır internet sağlayıcımın vermiş olduğu "Zyxel VM-3312-b10b" modelini kullanmaktaydık . Bu modemin wifi ağından atma , bağlı olsanız bile internet paketini gönderememesi üzerine bu sorunu çözmek için çeşitli yöntemleri araştırdım .
Bu yöntemler:
1-Wifi router almak
2-Wan portundan çalışan router kullanmak
3-Modemi değiştirmek (İnternet sağlayıcısından şifre almak gerekli)
Aklımda modemi değiştirmek varken , amazonda TP-Link Archer AX53 model router'ın indirimde olduğunu görünce hemen aldım . Sizde almak isterseniz :
Modemi router'a bağlamak için bir çok yöntem denedim okudum kafam karıştı sizinde kafanız karışmaması için ;
1-Zyxel wm3312-b10b modeminizin hali hazırda çalışıyor internet erişimizin olduğunu varsayalım.
2- Zyxel wm3312-b10b 'in arayüzünde şimdilik herhangi bir ayar yapmıyoruz (bridge mod , güvenlik duvarı kapat falan gerekli değil)
3- Tp-link Archer AX53 modemimizi ister wifi üstünden üstünden ister lan portundan ethernet kablosu ile bilgisayara bağlıyoruz.
4- Zyxel wm3312-b10b modeminizin herhangi bir lan portundan cat6 ethernet kablosunu
5-Router'un kurulumunu yapmak için internet tarayıcımızın adres satırına 192.168.0.1 yazarak erişiyoruz.
6- Router kurulumunun detayları için aşağıdaki videoyu izleyin
Yukarıda yazılan işlemleri yaptıysanız hem modemizini hem routerınızı bir arada kullanmanız mümkün. İkisi aynı anda çalışabiliyor olması güzel . Evimde hali hazırda birçok cihaz (yazıcı , 3d yazıcı , televizyon vb) bağlantısını modemin wifi ağından sağladığı için modemin wifi ayarlarını bile değiştirmedim dileyen kapatabilir .
Uzun zamandır internet sağlayıcımın vermiş olduğu "Zyxel VM-3312-b10b" modelini kullanmaktaydık . Bu modemin wifi ağından atma , bağlı olsanız bile internet paketini gönderememesi üzerine bu sorunu çözmek için çeşitli yöntemleri araştırdım .
Bu yöntemler:
1-Wifi router almak
2-Wan portundan çalışan router kullanmak
3-Modemi değiştirmek (İnternet sağlayıcısından şifre almak gerekli)
Aklımda modemi değiştirmek varken , amazonda TP-Link Archer AX53 model router'ın indirimde olduğunu görünce hemen aldım . Sizde almak isterseniz :
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Modemi router'a bağlamak için bir çok yöntem denedim okudum kafam karıştı sizinde kafanız karışmaması için ;
1-Zyxel wm3312-b10b modeminizin hali hazırda çalışıyor internet erişimizin olduğunu varsayalım.
2- Zyxel wm3312-b10b 'in arayüzünde şimdilik herhangi bir ayar yapmıyoruz (bridge mod , güvenlik duvarı kapat falan gerekli değil)
3- Tp-link Archer AX53 modemimizi ister wifi üstünden üstünden ister lan portundan ethernet kablosu ile bilgisayara bağlıyoruz.
4- Zyxel wm3312-b10b modeminizin herhangi bir lan portundan cat6 ethernet kablosunu
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
(routerın kutusunda çıkar) , routerımızın wan portuna bağlıyoruz.5-Router'un kurulumunu yapmak için internet tarayıcımızın adres satırına 192.168.0.1 yazarak erişiyoruz.
6- Router kurulumunun detayları için aşağıdaki videoyu izleyin
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
Yukarıda yazılan işlemleri yaptıysanız hem modemizini hem routerınızı bir arada kullanmanız mümkün. İkisi aynı anda çalışabiliyor olması güzel . Evimde hali hazırda birçok cihaz (yazıcı , 3d yazıcı , televizyon vb) bağlantısını modemin wifi ağından sağladığı için modemin wifi ayarlarını bile değiştirmedim dileyen kapatabilir .
Ekli dosyalar
Eklentileri görebilmek için Giriş yap veya üye ol.
