Ben sana sayim 12mp kamera, carl zeiss optik ve lens, xenon flaş, hdmı çıkışı, dolby dijital ses, 10.1 adobe flaşş, 16 gb dahili hafıza, bütün müzik formatlarını destekleme 3B grafik hızlandırıcı OpenGL 2.0 arayüzü 12mb wep 10mb indirme hızı, daha vardı ama 10 tane senin saydıkların yarısı n8 ve c7 de de var.
--------------- Ekleme ---------------
Arkadaşım n8 ve c7 nin ekranları amoled kapasitif
bende sana sayim baris
wavede hdmi arayuzu var ,power led (xenon videoda calismiyo ne yazikki) var,waven ekran coznurlugu n8 den ustun 280.000 ppi kusur n8 de 216.000 dolbly yok ama dnse var ,adobe 10.1 bu ay geliyor,8 gb dahili hafiza ,btun formatlari n8 desteklemiyor dunyanin ilk divx sertifikali teli wave sen neyden bahsediyon

,ayrica en iyi video oynaticida wavede,opengl 2.0 arayuzu wavede var,10 mb indirme hizi wavedede var hatta waven n wifisi n8 den daha hizli,512 mb ram wavede var ,allshare mobil ap wavede var ,dlna wavede var,super amoled wavede wave,1500 mh pil wavede var,bazilari icin onemsiz ama radyodan kayit mp3 formatinda wavede var,mobile DDR n8 in islemcisinda yok wavede var ,islemciyi istegine gore yavaslatip hizlandirma wavede var,30 fps 25 fps cok onemli degil bunu saymiyorum,1080p hd codec wavede var,90 milyon triangle cizen islemci wavede var n8 de 33 milyon triangle,sybiana sonradan yuklenen en az 10 uygulama waven zten isletim sisteminde hazir geliyor,ayrica samsung appsdeki uygulama sayisi bize benim icin yeterli adamlar super prolar cikardi ,en basiti symbiandan fazla hd oyun var badada)))) 32 kanalli bellek erisimi bu demek biliyomusun cektigi videoyu, resmi en hizli telefona yazan islemci demek n8 in islemcisi maalesef oyle degil ayrica n8 in grafik karti islemciden ayri calisir bu super fakat wavede oyle secenek yok cunku samsung kullandigi chipsetin zaten yetenekli old bildigi icin grafik kartini icinde burunduran n8 islemcisinden kat kat marifetli ARMv7 yi kullandi ve buna ragmen wave toplam skorda n8 i gecti waven grafik karti kendi bunyesine ait olmasina ragmen ,yani performansta wave ile n8 yaristirmayin bundan sonra cunku ben gorucemi gordum istediginizi yazin bu saatten sonra

birde isin entersen tarafi c7de zeiss optik 8 mp kamera var waveden kotu cekiyor
