Samsung Wave vs. Nokia N8

Sponsorlu Bağlantılar

:::burak:::

:::burak:::

Üye
hdmi guzel bir arti ama oyun konusunda wave daha iyi dostum suanda 90 milyon triangle oynuyosun wave ve nfs badaya ozel oyun yapti bunu neden yapitigi ortada cunku telefonda potansiyel var ha n8 yok demiyom ama wavede 90 milyon triangle n8de 25 milyon zaten ps3 250 milyon varmis siz karsilastirin artik hangisi oyun telefonu:naughty:
 


mıttık

Üye
nokia n8=680mhz samsung wave=1ghz işlemciye sahip n8 1 ghz den aşağı olmaması gerekiyor telefonun rahat bir şekilde uygulamaları çalıştırması için hem n8 i karşılaştıracaksanız iphone 4 ve samsung galaxy s ile karşılaştırın gerçi wave nin de onlardan aşağı kalır bi yanı yok...
 

JayJayyy

Üye
nokiaN8
 

etokap

Üye
arkadaşlar bu konuda son durum nedir ben N8 mi almalıyım yoks wave mi ?
 

Starsley

Arkadaşlar saçmalayın ya n8 ile wave kıyaslanamaz bile c7 bile daha iyi waveden siz neyin derdindesiniz 12mp xenon flaş carl zeiss optik hdmı çıkışı 16 gb dahili hafıza flas 10.1 dolby dijital ses daha ben ne sayim arada daha çok fark var ne wave Allah aşkına 2gb dahili hafızası olan 5mp kamerası olan bi telefon ancak c601 le kıyaslanır ondada c601 üstün gelir biraz mantıklı olun
 

ganster86

Üye
Arkadaşlar saçmalayın ya n8 ile wave kıyaslanamaz bile c7 bile daha iyi waveden siz neyin derdindesiniz 12mp xenon flaş carl zeiss optik hdmı çıkışı 16 gb dahili hafıza flas 10.1 dolby dijital ses daha ben ne sayim arada daha çok fark var ne wave Allah aşkına 2gb dahili hafızası olan 5mp kamerası olan bi telefon ancak c601 le kıyaslanır ondada c601 üstün gelir biraz mantıklı olun
sen telefondan anlamıyorsun dostum n8 c7 c6 falan filan wavenin ....oku olamaz.
 
clarsa

clarsa

Üye
wawein n8den 5 iyi yanını söyle n8in waweden 10 iyi yanını söyliim
 

Starsley

Arkadaşım körü körüne yorum yapma ıspat et öyle ağız bozmaya gelmez bu işler.
 
4PuNiSHeR

4PuNiSHeR

Üye
kısacası ikisi de gayet güzel telefonlar hangi markayı daha çok seviyosan alışkınsan onu al :)
 

Lacrymosa

Üye
wawein n8den 5 iyi yanını söyle n8in waweden 10 iyi yanını söyliim

1-) Web tarayıcı
2-) İşlemci hızı
3-) Ram
4-) Social Hub
5-) Genişletilebilir bekleme ekranı ve widgetler
6-) Bluetooth 3.0 !
7-) Süper Amoled Ekran
8- ) 480 x 800 Pixel ekran çözünürlüğü
9-) Divx oynatma, Mobile AP, Allshare vb.
10-) Fiyat


Hiç düşünmeden hızlıca yazdım. Şimdi merak ettim N8'in ne üstün özellikleri varmış bakalım.
 

Starsley

Arkadaşım blututh 3 c7 n8 de var fiyat demişsin 1000 tl wave wep demişsin 9.3 ü destekliyo wave c7 ve n8 10.1 i destekliyo
 

Lacrymosa

Üye
Bluetooth 3 ün N8de olduğunu bilmiyordum hadi onu çıkaralım aradan...

###

Web tarayıcı deyince aklınıza sadece Flash player mı geliyor? Arkaşım resme bakarsan hangi telefonun internet tarayıcısı daha iyi anlarsın. Kısa çubuk daha iyi anlamına geliyor.




Bu resimde de genel puanlama ( büyük çubuk daha iyi)



N8 alanlara, o kadar parayı bayıldıktan sonra hata yaptıklarını kabul etmek zor geliyor anlıyorum. Ama ben yine tekrar edeyim. 5800 veya türevleri gibi berbat bir telefondan N8 gibi kapasitif ekranı olan ve işlemcisi birazcık yükseltilen işletim sisteminine birkaç ayar çekilen bir telefon görünce harika bir telefon zannediyorsunuz. İnsan elindekini kayıtsız şartsız savunuyor. Ben telefon piyasasını çok yakından takip ediyorum. Elimde Galaxy S yok ama telefonu kötülemiyorum çünkü en iyisi olduğunu biliyorum.
 

Starsley

Ben sana sayim 12mp kamera, carl zeiss optik ve lens, xenon flaş, hdmı çıkışı, dolby dijital ses, 10.1 adobe flaşş, 16 gb dahili hafıza, bütün müzik formatlarını destekleme 3B grafik hızlandırıcı OpenGL 2.0 arayüzü 12mb wep 10mb indirme hızı, daha vardı ama 10 tane senin saydıkların yarısı n8 ve c7 de de var.

--------------- Ekleme ---------------

Arkadaşım n8 ve c7 nin ekranları amoled kapasitif
 

Lacrymosa

Üye
Ben sana sayim 12mp kamera, carl zeiss optik ve lens, xenon flaş, hdmı çıkışı, dolby dijital ses, 10.1 adobe flaşş, 16 gb dahili hafıza, bütün müzik formatlarını destekleme 3B grafik hızlandırıcı OpenGL 2.0 arayüzü 12mb wep 10mb indirme hızı, daha vardı ama 10 tane senin saydıkların yarısı n8 ve c7 de de var.

Saydıklarının 3 tanesi kameraya giriyor zaten.

Hee Wave'de 3B grafik hızlandırma yok değil mi? :) N8 ile Wave'in 3G modülleri aynı. Üstün değil yani. Tüm medya formatlarını hiçbir telefon desteklemez. Wave zaten yeterince medya formatı destekliyor. N8'de aşağı yukarı benzeri şekilde..

Kamera konusunda üstün zaten bunu görüyoruz.
 

Starsley

Zaten hepsine tek tek cvb vermeni beklemiyodum ben bu telefonu kullanmadan bu kadar fark sayıyorum ama inan n8 ve c7 ile wave arasında dağlar kadar fark var durmadan müzik oynatma saatimi desem sınırsız ovi maps ve navigasyon ücretsiz sınırsız mı desem işlemcinin bağlı olduğu yong ların dünyanın en iyi yong olduğunumu desem samsunga göre daha çok uygulama ve oyun bulunabildiğinimi desem hangisini diyim yani ben bunları kullanmadığm halde diyorum bide kullansam daha ne farklar var ama sen tamtersi bilmeye devam et ancak 3 tanesine cvb verebilmişsin zaten :)

--------------- Ekleme ---------------

Web tv yi unutmayalım
 
mavrick

mavrick

Üye
Ben sana sayim 12mp kamera, carl zeiss optik ve lens, xenon flaş, hdmı çıkışı, dolby dijital ses, 10.1 adobe flaşş, 16 gb dahili hafıza, bütün müzik formatlarını destekleme 3B grafik hızlandırıcı OpenGL 2.0 arayüzü 12mb wep 10mb indirme hızı, daha vardı ama 10 tane senin saydıkların yarısı n8 ve c7 de de var.

--------------- Ekleme ---------------

Arkadaşım n8 ve c7 nin ekranları amoled kapasitif

bende sana sayim baris

wavede hdmi arayuzu var ,power led (xenon videoda calismiyo ne yazikki) var,waven ekran coznurlugu n8 den ustun 280.000 ppi kusur n8 de 216.000 dolbly yok ama dnse var ,adobe 10.1 bu ay geliyor,8 gb dahili hafiza ,btun formatlari n8 desteklemiyor dunyanin ilk divx sertifikali teli wave sen neyden bahsediyon :ehe,ayrica en iyi video oynaticida wavede,opengl 2.0 arayuzu wavede var,10 mb indirme hizi wavedede var hatta waven n wifisi n8 den daha hizli,512 mb ram wavede var ,allshare mobil ap wavede var ,dlna wavede var,super amoled wavede wave,1500 mh pil wavede var,bazilari icin onemsiz ama radyodan kayit mp3 formatinda wavede var,mobile DDR n8 in islemcisinda yok wavede var ,islemciyi istegine gore yavaslatip hizlandirma wavede var,30 fps 25 fps cok onemli degil bunu saymiyorum,1080p hd codec wavede var,90 milyon triangle cizen islemci wavede var n8 de 33 milyon triangle,sybiana sonradan yuklenen en az 10 uygulama waven zten isletim sisteminde hazir geliyor,ayrica samsung appsdeki uygulama sayisi bize benim icin yeterli adamlar super prolar cikardi ,en basiti symbiandan fazla hd oyun var badada)))) 32 kanalli bellek erisimi bu demek biliyomusun cektigi videoyu, resmi en hizli telefona yazan islemci demek n8 in islemcisi maalesef oyle degil ayrica n8 in grafik karti islemciden ayri calisir bu super fakat wavede oyle secenek yok cunku samsung kullandigi chipsetin zaten yetenekli old bildigi icin grafik kartini icinde burunduran n8 islemcisinden kat kat marifetli ARMv7 yi kullandi ve buna ragmen wave toplam skorda n8 i gecti waven grafik karti kendi bunyesine ait olmasina ragmen ,yani performansta wave ile n8 yaristirmayin bundan sonra cunku ben gorucemi gordum istediginizi yazin bu saatten sonra:ehebirde isin entersen tarafi c7de zeiss optik 8 mp kamera var waveden kotu cekiyor :ehe
 

MaxıMember

Üye
Ben sana sayim 12mp kamera, carl zeiss optik ve lens, xenon flaş, hdmı çıkışı, dolby dijital ses, 10.1 adobe flaşş, 16 gb dahili hafıza, bütün müzik formatlarını destekleme 3B grafik hızlandırıcı OpenGL 2.0 arayüzü 12mb wep 10mb indirme hızı, daha vardı ama 10 tane senin saydıkların yarısı n8 ve c7 de de var.

--------------- Ekleme ---------------

Arkadaşım n8 ve c7 nin ekranları amoled kapasitif

Arkadaş anlatmıs zaten.Tartısmaşi olmaz n8 tabiki
 
mavrick

mavrick

Üye
:kop:
 
Utku

Utku

Üye
n8 winnn
 


Üst Alt