Samsung Wave vs. Nokia N8

Sponsorlu Bağlantılar

ahmetaksu131

Üye
kessinlikle wave wave wave eger ımkaanın varsa hemen bı telefoncuda ıncele zaten o an almıs olacaksın hayırlı olsun
 


kemal21

kemal21

Üye
arkadaşlar nokia ya nekarda büyüttünüz n8 rakibi wave degildir samsung galaxsy s bir arkadaş wave için oyun yok demiş asphalt 5in sürüm yüklü geldigini bilmiyor apps tan ücretsiz real futbool 2010 55 mb nfs shift 100 mb ücretsiz oldugunuda söyliyim özellikle nfs shift in grafiklerine inanamayacaksınız nokianın hiç bir telinde grafik hızlandırıcı olmadıgınıda söyleyeyim sonuç çöpe atılacak paranız varsa nokia

grafik hızlandırıcı olan nokia lar
opengles 1.1 destekli modeller:
n95 n80 n97 vs
opengles 2.0 destekli olansa sadece n8 var şimdilik lütfen bilip bilmeden konuşmayalım
 

ANiill

Üye
bence ekranın süper amoled olması nokiayı gecmesini saglar yani nokia nın hangisinde var bu derim ben bluetooth3 ile de bence cok mükemmel aktarımlar olsun Samsung APP olsun orada bada için çok güzel uygulamalar var gercekten beence müthiş bişey dokunmatği zaten Samsung bu konuda cok hassas Nokia 'out' Samsung 'in' derim ben :D
 

capadent

Üye
burocka merak ettiğin neyse sen bana sor ben sana cevap veririm ... 2 haftadır kullanıyorum telefonu

--------------- Ekleme ---------------

valakus arkadaşım wave telefonda olmayan ve nokia da olan bi özellik söylermisin lütfen... nokia 10 yıl geçse samsungun bu modelinin üstüne telefon yapamaz . sen bence telefonu bi kullan sonra yorum yap . ozaman anlarsın nokia ne demek samsung ne demek. saygılar

arkadaşım sen naptın ya.nokia dünya devidir diğer markalar sonra gelir.nokia mersedes iken sen opel olan samsungu övüyorsun.senin elinde samsung var diye böyle taşlaman çok anlamsız.tartışmasız nokia iyidir.tabi anlayana

--------------- Ekleme ---------------

burocka n8 2000 den aşağı gelmez çünkü adı nokia kazık yani... bizim türk milleti alışmış basit nokia ya şundan emin olun nokia nın 12 mp si samsung wave 5 mp siyle aynı kalitede resim çeker . hem mp sayısı resim kalitesiyle ölçülmez bada yeni bir platform ama eminimki gelişecektir uygulamalar sınırlı ama hergeçengün sayısı artıyor wave alan asla pişman olmaz .
he he sen çok biliyorsun galiba bu fotoğraf işlerini.komik oluyorsun.12 mp 5 mp ile eşit he mi.hem de carl zeis objektif varken.sen bu telefon işlerini bırak başka işlerle ilgilen.zira hiç anlamadığın konular bunlar.senin gibileri iyi bilirim.hasbelkader nokia sahibi olsaydın şimdi burda iyi bir nokia fanatiği olurdun.samsungun var o yüzden samsungu savunuyorsun.insanları yanıltmayın.bir tek şunu anlarım.fiyat performans.bunu karşılaştırın.tamam ok.ama 12 mp yi 5 ile karşılşatırma.sen fotoyu telefonun ekranında gördüğün netliğe göre değil kağıda basılmış ya da pc ekranındaki netliğe göre karşılaştırmalısın.sana küçük bir bilgi.ayrıca diğer hardware özellikler her zaman samsungtan iyidir.gps,hopörlör,çekiş gücü vs.
 
viranufuk

viranufuk

Üye
ya arkadaşlar yorumların hepsini okudum bende bugün arkadşın yanında alıp almamakta kararsız kaldım 5800 ın üzerine 650 istedi karasız kaldım ya kullanan arkadşlar sesi konusunda hiç bi bilgi verilmemiş sesi nasıl samsunglarda ses az çıkıyordu 5800 kadar sesi varmı acaba varsa alıcamm kesin kararlıyım lütfen yorumlarınızı bekliyorum
 
caneryendi

caneryendi

Üye
ya arkadaşlar yorumların hepsini okudum bende bugün arkadşın yanında alıp almamakta kararsız kaldım 5800 ın üzerine 650 istedi karasız kaldım ya kullanan arkadşlar sesi konusunda hiç bi bilgi verilmemiş sesi nasıl samsunglarda ses az çıkıyordu 5800 kadar sesi varmı acaba varsa alıcamm kesin kararlıyım lütfen yorumlarınızı bekliyorum


slm arkadaşım hangi sesden bahsediyorsun kulaklık çıkışı süper 5.1 ses efekti var film ve video da işe yarıyor . tel çıkışıda gayet başarılı yeter 5800 ın çıkışını bilmediğim için yorum yook neyse bence ses olayı en son konuşulacak konu bu mükemmel teli hemen al derim 3 haftadır kullanıyorum elimden düşmüyor . ekran oyunlar vs vs herşey süperrrrrrrrrrrrrrr

--------------- Ekleme ---------------

arkadaşım sen naptın ya.nokia dünya devidir diğer markalar sonra gelir.nokia mersedes iken sen opel olan samsungu övüyorsun.senin elinde samsung var diye böyle taşlaman çok anlamsız.tartışmasız nokia iyidir.tabi anlayana

--------------- Ekleme ---------------


he he sen çok biliyorsun galiba bu fotoğraf işlerini.komik oluyorsun.12 mp 5 mp ile eşit he mi.hem de carl zeis objektif varken.sen bu telefon işlerini bırak başka işlerle ilgilen.zira hiç anlamadığın konular bunlar.senin gibileri iyi bilirim.hasbelkader nokia sahibi olsaydın şimdi burda iyi bir nokia fanatiği olurdun.samsungun var o yüzden samsungu savunuyorsun.insanları yanıltmayın.bir tek şunu anlarım.fiyat performans.bunu karşılaştırın.tamam ok.ama 12 mp yi 5 ile karşılşatırma.sen fotoyu telefonun ekranında gördüğün netliğe göre değil kağıda basılmış ya da pc ekranındaki netliğe göre karşılaştırmalısın.sana küçük bir bilgi.ayrıca diğer hardware özellikler her zaman samsungtan iyidir.gps,hopörlör,çekiş gücü vs.




arkadaşım ben haspel kader nokia sahibi olmam istesem alırım kullanırım ama ben nokia cebime koymayalı 5 yıldan fazla oluyor bukdar iğrenç telefona para vermem asıl sen wave al ondan sonra tartışalım telefon konusundada eminim benim kadar bilgin yoktur kullanmadğım telefon kalmamıştır balckbery den tut ıphone kadar ...

--------------- Ekleme ---------------

ayrıca tartışmasız nokia demişsin ama nokia sıralamayı kaybedeli epey oluyor son araştırmalara göz gezdirirsen ne demek istediğmi daha iyi anlarsın özeliikle wave konusunda dünyada ne kadar satış yaptığı ve nekadar olumlu yorum aldığını öğrenirsin . ayrıca sen nokia kullanmaya devam et bende waveeee ye :)
 
viranufuk

viranufuk

Üye
slm arkadaşım hangi sesden bahsediyorsun kulaklık çıkışı süper 5.1 ses efekti var film ve video da işe yarıyor . tel çıkışıda gayet başarılı yeter 5800 ın çıkışını bilmediğim için yorum yook neyse bence ses olayı en son konuşulacak konu bu mükemmel teli hemen al derim 3 haftadır kullanıyorum elimden düşmüyor . ekran oyunlar vs vs herşey süperrrrrrrrrrrrrrr
sesi dışarıya yüksek veriyormu kulaklık kullanmadan genelde kulaklık kullanmadığım için soruyorum bu konuda 5800 çok iyi inşallah onun ki kadarddır yaklaşık 1 haftadır wave yi araştırıyorum tma bi ikilemde kalmışım alsammı almasam diye ekrnı ve hd olması beni cezbediyor yarın bakıcam ses konusuna
 
speed944

speed944

Üye
nokia her zaman prım yapar suan pıyasadakı en ıyı telefon n8 ama daha cıkmadı yınede eksıkliklerı yok degıl en suan gorunen 3 tane var ısmcısını arm 11 680 mhz hızı ve ekranın halen daha 640*360 olması ve ramının 256mb olması gıbı suan kullanılacak telefon olarak ı phone 4 gıbı gorunur ama ondada ufacık flasıhı halen 5mp olması anten sorunu gıbı yanı anlıyacagınız dort dortluk bır telefon yok her zama oldugu gıbı dokunmatık telefon doyorsanız ıphone 4 cameralı telefon ıstıyorsanız nokıa n8 gıbı gorunuyor ve bıraz beklemek gerek cıkması ıcın
 
burocka

burocka

Üye
    Konu Sahibi
hala nokia diyenlere inanamıyorum açıkçası. kabul edelim ki bu sefer samsung nokia'yı ezdi
 
cosmo61

cosmo61

Üye
arkadaşım nokia n8 inceledim ben menüsü 5800 yada dedesi x6 ile aynı tek farkı sistem 3 diye bi zımbırtı ile geliyor oda bada'da var sarkı menüsü açınca yan çevirince cd'ler geçiş yapıor masa üstü menüsü kişiletirme var 12 megapixsel cameraya sahip ama inan bada'da 5 ama ne çekio be hem video hemde resim gece gündüz fark yapmaz symbian biti yha 6 yıl nokia kullandım samsung bada ile çığır açtı vede bu version şuanda argede geliştiriliyor güzel cihaz kulaklık çıkısı süper 5.1 kanal var deli bişe kendi kulaklığında süper phılıps kulaklıkta pek randuman alamadım bide üstünde stereo hoparlör kese aldında olsaydı 2 tane yakısırdı be anlıcağın bada ıphon'un arka tanpona dayadı ama 3gs değil ıphone 4'e

--------------- Ekleme ---------------

5800 kadar sesi çıkmıor tek hoparlör var ama kendi orjinal kulaklığı ile reina'da kopuyosun emin olabilirisn vede suna inan tek hoparlörde yetior en kalabalık alanlarda bile sesini duyuruyor ama yok ben apaçilik yapıp yolda outro lex açıp kopucam dersen o başka:D
 

efendirap

Üye
ya arkadasım ne nokiası ne wavesi :) al bi iphone modeli hiç farketmez 3g 3gs yada 4...3g yi çıktığı ilk zamandan beri kullanıyorum .. bana göre dünyada kullanıcısının her istediğini yapmasına izin veren ilk cihazdır iphone :) kameraymıs bilmem neymiş bunlar hikaye sanki heran fotoğraf çekermiş gibi .. yazılımsan oldugu kadar donanımsalda cok saglam bı cıhaz ıphone 3 . kattan dustu sadece titreşim motoru çalışmadı diğer herseyı sağlam dusurun bakalım waveyı yada n8 ı 3. kattan bıdaha iflah oluyor mu :) .. velhasıl kelam eğer gercekten bı teknolojı harıkası ıstıosan iphone dıorum .. yoksa sıradan , basıt bır cep telefonu kullanıcısysan o dedıgın aletlerden bırını al :)
iPhone sadece bi teknoloji harikası değil o bir AŞKTIR :D
 

xdragon

Üye
nokia'nın hiçbi telefonunda grafik hızlandırıcı yokmu ? n900 le n8 ne o zaman ... n8'de openGL 2.0 destekli grafik işlemcisivar
 

dangerock

Üye
Yapmayın arkadaşlar, 5 mp ile 12 mpyi bir tutmayın. Hele ki 12 mpnin yanında carl zeis özelliği de varken. Bildiğim kadarıyla bu özellik sony fotoğraf makinelerinin de kullandığı bi özellik.. Bana göre kamera özellikleriyle n8, ekran kalitesi ve dokunmatiğiyle de wave öne geçiyor.. Wave şuan 970 TL civarı bi fiyattan satılıyor. Hatta dün Gold Bilgisayarda 906 TLye satıldığını gördüm. Ama sanırım n8 bu fiyatın çok üzerinde bir fiyatla ülkemize girecek. Ki ne zaman geleceği de muamma. Media markt'teki bir eleman, n8in vodafone ile anlaşarak ilk 3 ay sadece İngiltere'de vodafone tarafından satılacağını söyledi.

Bu arada kafama takılan bişey.. Bu bada sistemi android gibi yeni çıkan üst versiyonlarina yükseltilebilecek mi yoksa symbianda olduğu gibi sabit mi olacak?
 
burocka

burocka

Üye
    Konu Sahibi
arakadaşlar wave aldım. süper bi cihaz acayip hızlı. yorumlarınız için teşekkürler.
 
:::burak:::

:::burak:::

Üye
ya o kadar yorumyazılmıis okadar tartısılmıs ama bosuna bir kere n8i kim kullandıda böyle konusabiliyosunuz n8 nokiayı genel olarak alarak konusuyosunuz bu yanlıs nerdenbiliyonuz bu nokiacılar belki n8 berbat cıkacak kim kullandıda böyle konusuyonuz wavepiyasaya cıktı milletonagore konusuyo
 

dangerock

Üye
5mp ile 12 mpyi birbiriyle kıyaslamak için illa bu cihazları kullanmış olmaya gerek yok bana göre.. Hem de bildiğim kadarıyla carl zeis özelliği de olan 12 mpyi.. Ama diğer özelliklerini kıyaslayacak olursak bu dediğine kesinlikle katılıyorum.
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
Nokia N8'de 680 mhz işlemci bir telefonun hızlı olması için yeter de artar bile ha oyun mu istiyorsunuz ? O zaman Open GL 2.0 ve 3d grafik hızlandırıcısı da mevcut yüksek grafikler için. 1 ghz'lik Samsung Wave'i dağıtır bu alanda. 12 mp kamera var+HD video kayıt 720p. Samsung Wave ise 5mp+HD video kayıt 720p. N8'de HDMI çıkışı mevcut Dolby Digital Surround mevcut. Ayrıca Pusula özelliği de eklenmiş. GPS+3G+Multitouch+Wifi+Sensör ikisinde de mevcut zaten. Samsung Wave'in tek artısı var o da müthiş Amoled ekranı, karar senindir. Ben olsam N8'i alırdım. Zaten Wave'e o kadar para verebilen üstüne biraz daha ekleyip N8 alabilir diye düşünüyorum. Ama N8 tabi 1800 tl civarı ile girerse koşa koşa Wave'i al derim onda da pişman olmazsın :D
 

dangerock

Üye
dün gece nette gezinirken bir yerde n8in ağustos içinde ülkemize gireceğini ve fiyatının da n900'den 300 TL civarı daha ucuz olacağını okudum. Bu fiyat politikasıyla 5800 ile yakaladığı satış başarısını n8 ile tekrar yakalamak istiyormuş nokia..
 
TheDarKinq

TheDarKinq

Üye
arkadaşlar nokia dan öğrendiğime göre n8 in fiyatı ilk çıkış olarak türkiyede 1400-1500 arası olacakmış tabi 2 veya 3 ay sonra bu fiyat 1250 liraya kadar düşecekmiş.
 
:::burak:::

:::burak:::

Üye
Nokia N8'de 680 mhz işlemci bir telefonun hızlı olması için yeter de artar bile ha oyun mu istiyorsunuz ? O zaman Open GL 2.0 ve 3d grafik hızlandırıcısı da mevcut yüksek grafikler için. 1 ghz'lik Samsung Wave'i dağıtır bu alanda. 12 mp kamera var+HD video kayıt 720p. Samsung Wave ise 5mp+HD video kayıt 720p. N8'de HDMI çıkışı mevcut Dolby Digital Surround mevcut. Ayrıca Pusula özelliği de eklenmiş. GPS+3G+Multitouch+Wifi+Sensör ikisinde de mevcut zaten. Samsung Wave'in tek artısı var o da müthiş Amoled ekranı, karar senindir. Ben olsam N8'i alırdım. Zaten Wave'e o kadar para verebilen üstüne biraz daha ekleyip N8 alabilir diye düşünüyorum. Ama N8 tabi 1800 tl civarı ile girerse koşa koşa Wave'i al derim onda da pişman olmazsın :D



open gl ve HW accelerator ile samsungu dagıtır demişsin arkadaşımgüldürmeyin adamı senin samsungda PowerVR SGX540 kullanıldıgın haberin yok ,telefonlarda kullanılan şuandaki en iyi grafik yongası oluyo(iphone da dahil) yani nokianı n 3d hw si eski kalıyo yaında,hd video kaydı samsung wave de daha iyi neden dersen birisi 25 fps birisi 30 fps ha bu büyük fark degil ama bazıları için öemlidir,n8 de bir tane üstün özellik var oda 12 mp kamera onun dışında yok!
 


Üst Alt