sen n8 çıkmadan neyin araştırmasını yaptın n8 i eline aldın gördünmü kagıt üstünden bana özellikanlatma wave şuan da galaxy s le birlikte en iyi yongaya sahip sende bunu biraz araştır anlarsın...3.2 yi falan karşılaştırmışsın gir burayahttp://www.gsmarena.com/gsmarena_resolution_chart-review-373p2.php
gör orda karşılaştırma nasıl yapılıyor farkettiysen ben ,ben şöyle yaptım böyle yaptım demiyom ,senli benli işler degil bunlar,,adamlararaştırıyo...buarada 12 megapiksel e o para farkını verene yorum yok)))))kamera istiyosan git kompakt makine al))))bakalım n8infotoları grafik hızı nasıl olcak ,varsayımlarla konuşmayın biz wave çıktı ona göre konusuyoz
hatta ben sana bir kaynaktan buldugum yazıyıdaveriyim
Wave has powervr sgx 540 with some 90 million triangles per second graphics performance
N8 has broadcom BCM 2727 with some 35 million triangles per second graphics perfomance
saniyedeki grafik performansınıburadan alarsın,öyle open gl ,3d grafigi ve 680 mhz ekleyip matematik yapmakla olmuyo buişler