Samsung Wave vs. Nokia N8

Sponsorlu Bağlantılar

caneryendi

caneryendi

Üye
değerlendirirken fiyat performansınıda değerlendirin. şunuda unutmayın wave yi nokia üretseydi ki bunu başarması mümkün değildi fiyatı yaklaşık 2000 veya 2500 tl arasında olurdu... n8i belki anlarım ama x6 ile kıyaslayan insanları görünce şok geçiriyor ve bu insanlarla tartışmanın hiçbir mantığı olmadığını düşünüyorum. tartışırken birşeyler kazanmak gerekir...
 


Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
open gl ve HW accelerator ile samsungu dagıtır demişsin arkadaşımgüldürmeyin adamı senin samsungda PowerVR SGX540 kullanıldıgın haberin yok ,telefonlarda kullanılan şuandaki en iyi grafik yongası oluyo(iphone da dahil) yani nokianı n 3d hw si eski kalıyo yaında,hd video kaydı samsung wave de daha iyi neden dersen birisi 25 fps birisi 30 fps ha bu büyük fark degil ama bazıları için öemlidir,n8 de bir tane üstün özellik var oda 12 mp kamera onun dışında yok!
haha sen güldürme arkadaşım 3d grafik hızlandırıcısı çok iyi bir sistem ve yanında Open GL 2.0'da bilgisayarlarda kullanılan bir sistem biraz araştırırsan görürsün. Ayrıca N8 bu sayede Iphone'dan daha iyi grafikte oyunlar çalıştıracağı için oyun konusunda daha üstün oluyor. 15 ile 30 fps arasında bile gözle görülür bir fark yoksa 30-25 fps kimse için birşey ifade etmez. Şunu da söyliyim Samsung kamerasında ne var bilmiyorum ama Nokia'nın 3.2 mp kamerası ile samsung'un 3.2 mp kamerasını karşılaştırdım arada gözle görülür fark var yani N8'in video kalitesi Wave'ide dağıtabilir bu alanda Nokia'nın arkasında Carl Zeiss var;)
 
:::burak:::

:::burak:::

Üye
haha sen güldürme arkadaşım 3d grafik hızlandırıcısı çok iyi bir sistem ve yanında Open GL 2.0'da bilgisayarlarda kullanılan bir sistem biraz araştırırsan görürsün. Ayrıca N8 bu sayede Iphone'dan daha iyi grafikte oyunlar çalıştıracağı için oyun konusunda daha üstün oluyor. 15 ile 30 fps arasında bile gözle görülür bir fark yoksa 30-25 fps kimse için birşey ifade etmez. Şunu da söyliyim Samsung kamerasında ne var bilmiyorum ama Nokia'nın 3.2 mp kamerası ile samsung'un 3.2 mp kamerasını karşılaştırdım arada gözle görülür fark var yani N8'in video kalitesi Wave'ide dağıtabilir bu alanda Nokia'nın arkasında Carl Zeiss var;)


sen n8 çıkmadan neyin araştırmasını yaptın n8 i eline aldın gördünmü kagıt üstünden bana özellikanlatma wave şuan da galaxy s le birlikte en iyi yongaya sahip sende bunu biraz araştır anlarsın...3.2 yi falan karşılaştırmışsın gir burayahttp://www.gsmarena.com/gsmarena_resolution_chart-review-373p2.php
gör orda karşılaştırma nasıl yapılıyor farkettiysen ben ,ben şöyle yaptım böyle yaptım demiyom ,senli benli işler degil bunlar,,adamlararaştırıyo...buarada 12 megapiksel e o para farkını verene yorum yok)))))kamera istiyosan git kompakt makine al))))bakalım n8infotoları grafik hızı nasıl olcak ,varsayımlarla konuşmayın biz wave çıktı ona göre konusuyoz:nono:


hatta ben sana bir kaynaktan buldugum yazıyıdaveriyim

Wave has powervr sgx 540 with some 90 million triangles per second graphics performance
N8 has broadcom BCM 2727 with some 35 million triangles per second graphics perfomance

saniyedeki grafik performansınıburadan alarsın,öyle open gl ,3d grafigi ve 680 mhz ekleyip matematik yapmakla olmuyo buişler:ehe
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
sen n8 çıkmadan neyin araştırmasını yaptın n8 i eline aldın gördünmü kagıt üstünden bana özellikanlatma wave şuan da galaxy s le birlikte en iyi yongaya sahip sende bunu biraz araştır anlarsın...3.2 yi falan karşılaştırmışsın gir burayahttp://www.gsmarena.com/gsmarena_resolution_chart-review-373p2.php
gör orda karşılaştırma nasıl yapılıyor farkettiysen ben ,ben şöyle yaptım böyle yaptım demiyom ,senli benli işler degil bunlar,,adamlararaştırıyo...buarada 12 megapiksel e o para farkını verene yorum yok)))))kamera istiyosan git kompakt makine al))))bakalım n8infotoları grafik hızı nasıl olcak ,varsayımlarla konuşmayın biz wave çıktı ona göre konusuyoz:nono:


hatta ben sana bir kaynaktan buldugum yazıyıdaveriyim

Wave has powervr sgx 540 with some 90 million triangles per second graphics performance
N8 has broadcom BCM 2727 with some 35 million triangles per second graphics perfomance

saniyedeki grafik performansınıburadan alarsın,öyle open gl ,3d grafigi ve 680 mhz ekleyip matematik yapmakla olmuyo buişler:ehe

Bi dediğin bi dediğini tutmuyo hem telefonu görmeden nasıl yorum yapıyosun diyosun sonra da kendin yorum yapıyosun ilginç gerçekten ayrıca o sitelere fazla güvenme daha telefon kimsenin elinde değil. Samsung adına çalışıyosun galiba sen, git o zaman Wave al Nokia düşmanı seni :D Beni bağlamaz ve N8 gerçeğini de değiştirmez biraz daha uğraş imkansız da olsa belki N8'i ezecek somut kanıtlar bulabilirsin ;) Şimdilik sadece çıkmasını bekle diyorum o kadar ;)
 
:::burak:::

:::burak:::

Üye
Bi dediğin bi dediğini tutmuyo hem telefonu görmeden nasıl yorum yapıyosun diyosun sonra da kendin yorum yapıyosun ilginç gerçekten ayrıca o sitelere fazla güvenme daha telefon kimsenin elinde değil. Samsung adına çalışıyosun galiba sen, git o zaman Wave al Nokia düşmanı seni :D Beni bağlamaz ve N8 gerçeğini de değiştirmez biraz daha uğraş imkansız da olsa belki N8'i ezecek somut kanıtlar bulabilirsin ;) Şimdilik sadece çıkmasını bekle diyorum o kadar ;)



samsung fanatiği değilim:ehe
 
cosmo61

cosmo61

Üye
arkadaşlar gerek yok n8 gelsin güreştirelim benim wave ile kazanan pastayı yesin:))
 
TheDarKinq

TheDarKinq

Üye
işletim sistemi olarak n8 çünkü symbian 3 süper ötesi bişey wawede ki bada sistemi dandik bişey ha android olsa süper olurdu.
camera olarak n8
ekran olarak wawe
oyun konusunda belli deil n8 çıkınca belli olacak.
hız olarak wawe diyorum
sağlamlık açısından nokia
teknik destek açısından nokia
video konusunda n8
n8 ilerde hız arttırılabilir 680mhz ama overclock yapılır 1 mhz ye çekilebilir.
fotoğraf olarak n8
 

vlk0076

Üye
daha önce hiç samsung kullanmadım diğer modellerinin nasıl olduğu hakkında hiç bir fikrim yok ama wave gerçekten harika almayı düşünen arkdaşlara tevsiye ederim nokia 1ghz lik telefonlar üretmedikçe nokia alınmaz.bunu çok eski bir nokia kullanıcısı olarak söyleyebilirim.nokia hala kendi ipini cekmeye devam ediyor böyle gidersede yakında boğulur.şuan piyasadaki en iyi çihazlardan biri wave :oke:

--------------- Ekleme ---------------

borbey senin bazı yazılarını okumuştum ve gerçekten doğru bilgiler veriyorsun anladığım kadarıyla sıkı bir nokia kullanıcısısın benim gibi ama ben şuanda wave kullanıyorum bunun sebebide artık nokianın satış stratejisinden sıkıldım kullanmadığım modeli kalmadı gibi bişey bir araba parasını neredeyle nokiaya gömdüm.ama hep bir umutla belki şimdi olmuştur diye diye kullanmadığım model kalmadı bundan önceki telefonum n97 miniydi ondan sonra waveyi aldım ve şimdi telefondan memnunum işletim sistemi olarak bazı eksiklikler var ama daha çok yeni ilerde mutlaka düzelecektir. symbian 3 süper demişsin bence daha erken hele şu n8 çıksın ozaman görürüz ama kendi fikrim nokia her modelde yaptığı gibi mutlaka bu modeldede bazı şeyleri eline yüzüne bulaştırmıştır.bu kendi fikrim.
 

ANiill

Üye
işletim sistemi olarak n8 çünkü symbian 3 süper ötesi bişey wawede ki bada sistemi dandik bişey ha android olsa süper olurdu.
camera olarak n8
ekran olarak wawe
oyun konusunda belli deil n8 çıkınca belli olacak.
hız olarak wawe diyorum
sağlamlık açısından nokia
teknik destek açısından nokia
video konusunda n8
n8 ilerde hız arttırılabilir 680mhz ama overclock yapılır 1 mhz ye çekilebilir.
fotoğraf olarak n8


bada nın dandik olduğunu nerden biliyorsun uzun sreli kullunm olmadan bir işletim sistemi hakkında yorum yapmak...? bluetooth 3 kullanan bir telefon ne kadar kötü olabilir faceden video izlenebildiği Touchwiz UI 3 kullanan hatta SUPER AMOLED ekrana bile alınır o telefon bence
 
zezu_5

zezu_5

Üye
N 70 / N 95 8gb / N 97 Nokianın Bütün Amiral Gemisi Olarak Nitelendirdiği Telefonları Kullandım

Artık Nokiadan Nefret Ediyorum.Çok düşük maliyetli ürünler özellikler kullanıp satış piyasasını çok ii ayarlıyor buna diyebilecek bişey yok...

gidin youtube bakın N8'in tanıtım videolarında görüceksiniz ki en basitinden sadece bi fotoğrafı yakınlaştırma ve uzaklaştırma görüntüsü var İphone'da ki gibi deilde aksine nokianın herzamanki sorunu dura dura takıla takıla yakınlaştırıp uzaklaştırılıyor fotolar buda demektir ki telefonun dokunmatiği ne kadar kapasitif olursa olsn led ekran olursa olsn yinede işletim sistemi,işlemci cart curt konusunda hiçbişey yapamamış

samsung wave'yi bi aldım baktım samsungu hiç kullanmadım ama diyebileceğim tek şey fotoğrafları çok ii çekip oyunlarda sıfır takılma ile oyunları çalıştırması

şu bi gerçek Nokia şuandaki liderliği hiçmi hiç haketmiyor ürettiği yeni telefonları ii lanse edip çok yüksek kar ile satıyor ve bu yaptıklarıda biz alıcıları çok ii bi şekilde cezbediyor

ne samsung diyebilirim, ne iphone nede nokia
artık üçü birleşsede herkesin eksiğini biri kapatsa ve biz kullanıcılarda artık beklentilerimizin karşılığını alabilsek

Hiçbi Modeli Telefonu Kötülemiyorum Yada İyi Demiyorum

N8'in Detaylı İncelemesi

 
:::burak:::

:::burak:::

Üye
işletim sistemi olarak n8 çünkü symbian 3 süper ötesi bişey wawede ki bada sistemi dandik bişey ha android olsa süper olurdu.
camera olarak n8
ekran olarak wawe
oyun konusunda belli deil n8 çıkınca belli olacak.
hız olarak wawe diyorum
sağlamlık açısından nokia
teknik destek açısından nokia
video konusunda n8
n8 ilerde hız arttırılabilir 680mhz ama overclock yapılır 1 mhz ye çekilebilir.
fotoğraf olarak n8

beyler geçin şu overlock olaylarını samsung şu anda hummingbird kullanıyo daha hiçbir mobil cihazda bu hız yok bu işlemci yok,video demissin wave rakamsal olarak bile daha önce 30 fps çekiyo sallamayın lütfen:ehe
 

OğuzcanAbi

Üye
 
cataron

cataron

Üye
Nokianın her telefonunda mutlaka bir eksiklik veya sıkıntılı bir yanı olmuştur. Umarım n8 de de aynısı olmaz bizler de utanırız ve Waveleri satıp n8 alırız.:sarıl:
 
Evilblood

Evilblood

Üye
Ya şu nokia ne zaman multitouch bir telefon çıkaracak samsung bile wave ile çıkarttı hatta denedim samsung wavei görüntü kalitesi harika slow motion çekim var ince ama nokianın N8 12 MP ve HD kalite videolar çekiyor bir tek 12 Mp kamera şuan bildiğim kadarıyla sony ericson da var
 
Why Always Me

Why Always Me

Üye
Nokia x6 al kardeşim pişman olmazsın :oke:
 
americanboy

americanboy

Üye
n8 de 12 megapixel kamera iyi performans vermiyor samsung wave in 5 megapixeline eşdeğerde vede 680mhz işlemcisi olduğunda symbian 3 donmalar ve aksaklıklar olur en iyisi şuanda wave tek bir aksaklık yada donma görmedim birde n8 256mb ram wave 512mb ram artık sen düşün
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
Arkadaş N8i kullanmış galiba kamerası Wave ile aynı dediğine göre tabi 12=5 zaten XD Herkes önce rahat olsun da N8 ezip geçicek ;)
 
:::burak:::

:::burak:::

Üye
Arkadaş N8i kullanmış galiba kamerası Wave ile aynı dediğine göre tabi 12=5 zaten XD Herkes önce rahat olsun da N8 ezip geçicek ;)

ya arkadaş atmış biraz da tamamda sen ne dayanarak diyon bunu ???:ehe
 
speed944

speed944

Üye
eger telefondan performans arar ve gorsellık pesınde ısen her kezın dedıgı gıbı wave 1ghz ıslemcı ve e ıyı telefonlarda bıle olmayan suana en ıyı ekran dıyen ı phone 4 den bıle kalıtelı ekranı mevcut nokıanın ne gıbı artısı var nokıa suan segmentın ılk symbıan 3 telefonunu pıyasaya surmeye hazırlanıyor eger ısletım sıstemı ılk cıkardıgı n serısının n70 gıbı tutulursa onunde wındows cıkacak olan wındows 7 bıle duramaz gelelım deger ozellıklerıne tabıkı suana ıcın en buyuk artısı 12 megapıksel kamerası ve hd vıdeo kaydı gıbı gorunuyor onun dısında bır artısı yok ıslemcısı dusuk ramı dusuk eher wave bulunan ıslemcı ve ram olsaydı bence en ıyı telefon derdım herkez gıbı

--------------- Ekleme ---------------

ve bırde demeyı unuttum nokıanın suan bır artısı daha var sanırım dunyada bır ılk olması gerek telefona bır aparat yardımı le usb bellegını baglıyabılıyorsun
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
ya arkadaş atmış biraz da tamamda sen ne dayanarak diyon bunu ???:ehe
Özelliklerine göre ;) :D HDMI çıkışı falan da var ayrıca bu da bir artı da niye herkes işlemciye bu kadar takmış anlayamadım sanki çok kullanıcaklar da o işlemciyi alt tarafı telefon ya abartmanın anlamı yok zaten donma takılma vs artık yeni çıkan telefonların hiçbirinde olmuyor 5800'ın bile son güncellemesinden sonra donma takılma yokmuş, onun dışında ne istiyolar ps3 oyunu oynamayı falan mı ? ayrıca N8'de Asphalt 5 ve Sims3'üde oynatıyor Iphone'daki versiyonlarını yani oyun olayı da Nokia'da herhalde en iyi deneyim bu telefonda olacak. ama tabi Wave'deki Super Amoled ekran harbiden süper onu da söyliyim.
 


Üst Alt