arkadaşlar nokia ya nekarda büyüttünüz n8 rakibi wave degildir samsung galaxsy s bir arkadaş wave için oyun yok demiş asphalt 5in sürüm yüklü geldigini bilmiyor apps tan ücretsiz real futbool 2010 55 mb nfs shift 100 mb ücretsiz oldugunuda söyliyim özellikle nfs shift in grafiklerine inanamayacaksınız nokianın hiç bir telinde grafik hızlandırıcı olmadıgınıda söyleyeyim sonuç çöpe atılacak paranız varsa nokia

burocka merak ettiğin neyse sen bana sor ben sana cevap veririm ... 2 haftadır kullanıyorum telefonu
--------------- Ekleme ---------------
valakus arkadaşım wave telefonda olmayan ve nokia da olan bi özellik söylermisin lütfen... nokia 10 yıl geçse samsungun bu modelinin üstüne telefon yapamaz . sen bence telefonu bi kullan sonra yorum yap . ozaman anlarsın nokia ne demek samsung ne demek. saygılar
he he sen çok biliyorsun galiba bu fotoğraf işlerini.komik oluyorsun.12 mp 5 mp ile eşit he mi.hem de carl zeis objektif varken.sen bu telefon işlerini bırak başka işlerle ilgilen.zira hiç anlamadığın konular bunlar.senin gibileri iyi bilirim.hasbelkader nokia sahibi olsaydın şimdi burda iyi bir nokia fanatiği olurdun.samsungun var o yüzden samsungu savunuyorsun.insanları yanıltmayın.bir tek şunu anlarım.fiyat performans.bunu karşılaştırın.tamam ok.ama 12 mp yi 5 ile karşılşatırma.sen fotoyu telefonun ekranında gördüğün netliğe göre değil kağıda basılmış ya da pc ekranındaki netliğe göre karşılaştırmalısın.sana küçük bir bilgi.ayrıca diğer hardware özellikler her zaman samsungtan iyidir.gps,hopörlör,çekiş gücü vs.burocka n8 2000 den aşağı gelmez çünkü adı nokia kazık yani... bizim türk milleti alışmış basit nokia ya şundan emin olun nokia nın 12 mp si samsung wave 5 mp siyle aynı kalitede resim çeker . hem mp sayısı resim kalitesiyle ölçülmez bada yeni bir platform ama eminimki gelişecektir uygulamalar sınırlı ama hergeçengün sayısı artıyor wave alan asla pişman olmaz .
ya arkadaşlar yorumların hepsini okudum bende bugün arkadşın yanında alıp almamakta kararsız kaldım 5800 ın üzerine 650 istedi karasız kaldım ya kullanan arkadşlar sesi konusunda hiç bi bilgi verilmemiş sesi nasıl samsunglarda ses az çıkıyordu 5800 kadar sesi varmı acaba varsa alıcamm kesin kararlıyım lütfen yorumlarınızı bekliyorum
arkadaşım sen naptın ya.nokia dünya devidir diğer markalar sonra gelir.nokia mersedes iken sen opel olan samsungu övüyorsun.senin elinde samsung var diye böyle taşlaman çok anlamsız.tartışmasız nokia iyidir.tabi anlayana
--------------- Ekleme ---------------
he he sen çok biliyorsun galiba bu fotoğraf işlerini.komik oluyorsun.12 mp 5 mp ile eşit he mi.hem de carl zeis objektif varken.sen bu telefon işlerini bırak başka işlerle ilgilen.zira hiç anlamadığın konular bunlar.senin gibileri iyi bilirim.hasbelkader nokia sahibi olsaydın şimdi burda iyi bir nokia fanatiği olurdun.samsungun var o yüzden samsungu savunuyorsun.insanları yanıltmayın.bir tek şunu anlarım.fiyat performans.bunu karşılaştırın.tamam ok.ama 12 mp yi 5 ile karşılşatırma.sen fotoyu telefonun ekranında gördüğün netliğe göre değil kağıda basılmış ya da pc ekranındaki netliğe göre karşılaştırmalısın.sana küçük bir bilgi.ayrıca diğer hardware özellikler her zaman samsungtan iyidir.gps,hopörlör,çekiş gücü vs.

sesi dışarıya yüksek veriyormu kulaklık kullanmadan genelde kulaklık kullanmadığım için soruyorum bu konuda 5800 çok iyi inşallah onun ki kadarddır yaklaşık 1 haftadır wave yi araştırıyorum tma bi ikilemde kalmışım alsammı almasam diye ekrnı ve hd olması beni cezbediyor yarın bakıcam ses konusunaslm arkadaşım hangi sesden bahsediyorsun kulaklık çıkışı süper 5.1 ses efekti var film ve video da işe yarıyor . tel çıkışıda gayet başarılı yeter 5800 ın çıkışını bilmediğim için yorum yook neyse bence ses olayı en son konuşulacak konu bu mükemmel teli hemen al derim 3 haftadır kullanıyorum elimden düşmüyor . ekran oyunlar vs vs herşey süperrrrrrrrrrrrrrr

al bi iphone modeli hiç farketmez 3g 3gs yada 4...3g yi çıktığı ilk zamandan beri kullanıyorum .. bana göre dünyada kullanıcısının her istediğini yapmasına izin veren ilk cihazdır iphone
kameraymıs bilmem neymiş bunlar hikaye sanki heran fotoğraf çekermiş gibi .. yazılımsan oldugu kadar donanımsalda cok saglam bı cıhaz ıphone 3 . kattan dustu sadece titreşim motoru çalışmadı diğer herseyı sağlam dusurun bakalım waveyı yada n8 ı 3. kattan bıdaha iflah oluyor mu
.. velhasıl kelam eğer gercekten bı teknolojı harıkası ıstıosan iphone dıorum .. yoksa sıradan , basıt bır cep telefonu kullanıcısysan o dedıgın aletlerden bırını al


Nokia N8'de 680 mhz işlemci bir telefonun hızlı olması için yeter de artar bile ha oyun mu istiyorsunuz ? O zaman Open GL 2.0 ve 3d grafik hızlandırıcısı da mevcut yüksek grafikler için. 1 ghz'lik Samsung Wave'i dağıtır bu alanda. 12 mp kamera var+HD video kayıt 720p. Samsung Wave ise 5mp+HD video kayıt 720p. N8'de HDMI çıkışı mevcut Dolby Digital Surround mevcut. Ayrıca Pusula özelliği de eklenmiş. GPS+3G+Multitouch+Wifi+Sensör ikisinde de mevcut zaten. Samsung Wave'in tek artısı var o da müthiş Amoled ekranı, karar senindir. Ben olsam N8'i alırdım. Zaten Wave'e o kadar para verebilen üstüne biraz daha ekleyip N8 alabilir diye düşünüyorum. Ama N8 tabi 1800 tl civarı ile girerse koşa koşa Wave'i al derim onda da pişman olmazsın![]()
