Samsung Wave vs. Nokia N8

Sponsorlu Bağlantılar

caneryendi

caneryendi

Üye
burocka n8 2000 den aşağı gelmez çünkü adı nokia kazık yani... bizim türk milleti alışmış basit nokia ya şundan emin olun nokia nın 12 mp si samsung wave 5 mp siyle aynı kalitede resim çeker . hem mp sayısı resim kalitesiyle ölçülmez bada yeni bir platform ama eminimki gelişecektir uygulamalar sınırlı ama hergeçengün sayısı artıyor wave alan asla pişman olmaz .
 


laveled

laveled

Üye
samsung wavenin tek düşündüren yanı bada bence nokianın devri bitti
 
burocka

burocka

Üye
    Konu Sahibi
haklısınız artık nokia devri bitti
 

modexl48

Üye
özelliklerini inceledim nokianın daha etkileyici ve üstün oldugunu gördüm.. nokiadan şaşma derim...

''Nokia üstün''arkadaşım waveye tam bakmamışsın galiba.ekranlarını yanyana koy o bile samsung waveyi almana ikna eder seni :D
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
nokia devri bitti diyenlerde ben aklından zoru var derim kardeşim bırak samsungu falan herzaman nokia forever telefon piyasasında birinci sıradadır nokiadan vazgeçme n8 al onu begenmessen n86 8mp al oda güzel değilse n79 al ben hayatta bidaha samsung kullanmam 1 tane kullandım samsung e250 ondan çok çektim bidaha tövbe samsung kullanmam
 
laveled

laveled

Üye
nokia devri bitti diyenlerde ben aklından zoru var derim kardeşim bırak samsungu falan herzaman nokia forever telefon piyasasında birinci sıradadır nokiadan vazgeçme n8 al onu begenmessen n86 8mp al oda güzel değilse n79 al ben hayatta bidaha samsung kullanmam 1 tane kullandım samsung e250 ondan çok çektim bidaha tövbe samsung kullanmam
nokia piyasada birincimi?

http://www.maxicep.com/teknoloji-ha...ari-ile-hayal-kirikligi-yaratiyor-354417.html
http://www.maxicep.com/symbian-destek/n97-tam-bir-hayal-kirikligi-244312.html


bende nokiadan şaşmazdım taki 5800 kullanana kadar
 
caneryendi

caneryendi

Üye
kingmor sadece gülüyorum wave yi ıphone ile karşılaştırınca wave her özellikle üstün çıkıyor sen tutmuş nokia diyorsun en komik olanıda e250 kullandım çok çektim diyorsun arkadaşım e250 zaten iğrenç bi telefon ama samsung u karalayamazsın wave diye bir telefonu var sadece kullanman gerekir ayrıca nokia nın en üst kalite diye çıkardığı teleonları bile iğrenç ötesi wave nin yanından bile geçemezler... neyse sen nokia kullanmaya devam et...
 
mustafa

mustafa

Üye
wave hakikaten iyi samsungu tebrik etmek lazım.
 
kemal21

kemal21

Üye
ohooo ne abartmışsınız arkadaşlar wave hakkında pek bilginiz yok anlaşılan
wave için çıkan firmwareler bile türkiyede yayınlanmıyor ayrıca nokia n8 in kamerası yeni güncellemelerle kendini toplayacaktır wave onun yanına bile yaklaşamaz yinede wave güzel telefon bende almayı düşünmüştüm bi ara ama önemli olan senin telefondan beklentinin ne olduğudur telefon seçerken bakılacak şey senin beklentilerini karşılayıp karşılamadığıdır mesela size kalsa iphone 3gs almak intihar olurdu ama ben uygulama ve oyunları çok kurcaladığım için iphone aldım vede asla beni pişman edecek gibi durmuyor
o yüzden sen telefonla ne yapmak istediğine karar ver ona göre araştır
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
kingmor sadece gülüyorum wave yi ıphone ile karşılaştırınca wave her özellikle üstün çıkıyor sen tutmuş nokia diyorsun en komik olanıda e250 kullandım çok çektim diyorsun arkadaşım e250 zaten iğrenç bi telefon ama samsung u karalayamazsın wave diye bir telefonu var sadece kullanman gerekir ayrıca nokia nın en üst kalite diye çıkardığı teleonları bile iğrenç ötesi wave nin yanından bile geçemezler... neyse sen nokia kullanmaya devam et...
nokianında n96 sı n97 si nokia x6 sı ve n95 8 gbsi var herzaman sadece nokia dır bende sana gülüyorum caneryendi hemde koparak

--------------- Ekleme ---------------

bu haberde bazılarına kapak olur inş nokia cep telefonu piyasasında lider :oke:
 
kemal21

kemal21

Üye
nokianında n96 sı n97 si nokia x6 sı ve n95 8 gbsi var herzaman sadece nokia dır bende sana gülüyorum caneyendi hemde koparak

--------------- Ekleme ---------------

bu haberde bazılarına kapak olur inş nokia cep telefonu piyasasında lider :oke:

nokia liderliği asla kaybetmez ayrıca ben nokia dan büyük bir atılım bekliyorum n8 i veya iphone 4 ü ezip geçecek bir telefon yani teni bir n95 8gb inşallah yaparlar

ayrıca illaki en iyiyi arıyorsanız iphone 4 ün donanımsal özellikleride işletim sistemide kesinlikle onu en iyi yapar bide şu sinyal sorununu çözseler
 
Consul9

Consul9

Üye
arkadaşlar samsung ne?? bir tane iyi telefon çıkarmış(her nasılsa işletim sistemi koymuş) diye biz samsungu nokiadan iyi tutamayız samsungda bada warsa nokia da meamo geldi n8-n9 wave siler süpürür iphone ise ne nokiayla ne de samsungla kıyaslanır dünyanın 1 numaraları telefon firmasının ürünüdür 1phone 4g çıktığı ilk gün 1.5 milyon adet sattı wave bu rakama bir ayda ulaşırmı??hem wavein sistemine böle adam gibi oyun pro 1-2 yıldan aşağı çıkmaz çünkü samsungun temeli yoq mesela nokia 5800 çıktığında kimsenin oyun pro konusunda bir endişesi yoktıu çünkü nokianın zaten bir temeli wardı benden bu kadar telefondan anlamayanlar yorum yapmasın!!
 
kemal21

kemal21

Üye
bu arada bugüne dek en çok satan telefonda nokia 1100 dır 200 milyonu aşan bir rakam vardı ortada
 

OğuzcanAbi

Üye
n8 i bekle
 
caneryendi

caneryendi

Üye
ıphone 4 çıktığı gün sorunlarıyla beraber çıktı sırf ıphone diye toz kondurmayan arkadaşlar kullandığım telefonu avucumun içine alacam çekmeyecek yok yaa KOMEDİ ye bak birde adam diyecekki teli öyle tutma gel ozaman kendin tut :))) ıphone kullandım günde 2 kere şarj etmekten bıktım dünya kadar uygulama var olsa ne olur kaçtane kullandım 3. yada 5 gereksiz şeyler resim çekiyorum rezalet yok ıphonemiş fıs artıı fıs ayrıca nokia yı telefon diye cebime koymayalı tam 5 yıl olmuştur . nokia ya telefon diyenlerin telefondan ne kadar anladığıda ortadadır....
 
By Savliusta

By Savliusta

Üye
bencede n8 i bekle derim nokia dan şaşma
 
caneryendi

caneryendi

Üye
nokia diyen arkadaşlar x6 ile wave in ekran görüntüsüne bi bakarmısınız lütfen ...
 
Marchegiani

Marchegiani

Üye
Hayırlı olsun, Wave alıyormuşsun ama Nokia N8 daha ön planda..
 
karcepoyt

karcepoyt

Üye
arkadaşlar nokia ya nekarda büyüttünüz n8 rakibi wave degildir samsung galaxsy s bir arkadaş wave için oyun yok demiş asphalt 5in sürüm yüklü geldigini bilmiyor apps tan ücretsiz real futbool 2010 55 mb nfs shift 100 mb ücretsiz oldugunuda söyliyim özellikle nfs shift in grafiklerine inanamayacaksınız nokianın hiç bir telinde grafik hızlandırıcı olmadıgınıda söyleyeyim sonuç çöpe atılacak paranız varsa nokia
 
Consul9

Consul9

Üye
bu arada bugüne dek en çok satan telefonda nokia 1100 dır 200 milyonu aşan bir rakam vardı ortada
bak oda nokianın özelliğği ise çok kullanışlı ve ucuz bir telefon olmasıdır bir samsungda 200 milyon satsaydı. . .
 


Üst Alt