---N97 tam bir hayal kırıklığı---

Sponsorlu Bağlantılar

ressam58

ressam58

Üye
    Konu Sahibi
---N97 tam bir hayal kırıklığı---
Evet arkadaşlar telefonu inceledim ve sonuç dediğim gibi.Nokia nın her zaman yaptığı oyalam serisinden bir alet.içindeki herşey N95 te zaten var.Hiçbişey değişik değil ve tam dokunmatik te değil.Yani FOSSS!!! Sizce?
 
  • Beğen
Tepkiler: celilcemre


zezu_5

zezu_5

Üye
bende her 2 telde var n95 8gb ve n97 walla n95le pek ilgilenmiorm artk.herşeyden önce dokunmatik olması ve qwerty klavye olması ile bence iphone'nin bile önüne geçior.

n95 aldığım için pişman oldm kayar kapağı,tuş takımının silinmeleri fln herşey fos çıktı kayar kapak beni çıldırttı 1 senedir
 
darülmendep

darülmendep

Üye
Ilginç yorumlar yazmışsınız arkadaşlar
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
Sen beğenmeyebilirsin ama beğenen yüzbinlerce kişi var..beğenmediysen kötülemene gerek yok..Tercih meselesi sen n95 i sevmişsin ben başkasını seviyorum diğeri başka bir telefonu..
 
S'nek Valesi

S'nek Valesi

Üye
Bence n95 ten daha iyi...
 
ressam58

ressam58

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşım biz çocuk gibi neyi kötüleyecez ki? Ortada olan bişey işte.Dokunmatik falan FOS.Bende sıkı Nserisi kullanıcısıyım ama bu adamlar ya kasıtlı yada yapamadıklarından eline gözüne bulaştırmış.Daha iyi bişey bekleniyordu çünkü.
Yazarken adam gibi düşünün öyle yazın yorumunuzu ayrıca.
 

battalseyit

Üye
şunu kabul etmeliyiz ki zevkler ve renkler farklıdır.birimiz n97 yi sever birimiz onu beğenmez n79 kullanır veya n95 faln beğenir.bunlar tamamen kişinin tercihine bağlıdır.Ama n97 hayal kırıklığı yaratan tlf değil aksine mükemmel bir telefon.gerek dokunmatiği olsun gerek klavyesi olsun özellikleri çok ii.Fakat şunu da söyliyeyim;nokıa istese idi nokıa n97 yi daha farklı yapardı (mesela kamerası 8mp olabilirdi)ama satışlar artsın diye yavaş yavaş modelleri geliştiriyorlar.eğer bi kereden çok gelişmiş bit telefon yapsalardı kim n95,n96,n79,n70 veya n73 alabilirdi ki.o yüzden telefonlarda hemn büyük değişiklik beklemeyin...zamanla biraz sabredip yüksek model bir cep telefonu alabilirsiniz...
 
ressam58

ressam58

Üye
    Konu Sahibi
şunu kabul etmeliyiz ki zevkler ve renkler farklıdır.birimiz n97 yi sever birimiz onu beğenmez n79 kullanır veya n95 faln beğenir.bunlar tamamen kişinin tercihine bağlıdır.Ama n97 hayal kırıklığı yaratan tlf değil aksine mükemmel bir telefon.gerek dokunmatiği olsun gerek klavyesi olsun özellikleri çok ii.Fakat şunu da söyliyeyim;nokıa istese idi nokıa n97 yi daha farklı yapardı (mesela kamerası 8mp olabilirdi)ama satışlar artsın diye yavaş yavaş modelleri geliştiriyorlar.eğer bi kereden çok gelişmiş bit telefon yapsalardı kim n95,n96,n79,n70 veya n73 alabilirdi ki.o yüzden telefonlarda hemn büyük değişiklik beklemeyin...zamanla biraz sabredip yüksek model bir cep telefonu alabilirsiniz...
Haklısın arkadaşım.Söylediklerin tamamen doğru bencede fakat ben fikir olarak bu hamleyi biraz Nokiaya yakıştıramadım heralde.Biraz kızdım.Ekranın sadece bazı yerlerine dokunabiliyorsun.tamamen dokunmatik değil yani.sadece bunu çözseydi.İpone yi direk indirmişti zaten.
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
şunu kabul etmeliyiz ki zevkler ve renkler farklıdır.birimiz n97 yi sever birimiz onu beğenmez n79 kullanır veya n95 faln beğenir.bunlar tamamen kişinin tercihine bağlıdır.Ama n97 hayal kırıklığı yaratan tlf değil aksine mükemmel bir telefon.gerek dokunmatiği olsun gerek klavyesi olsun özellikleri çok ii.Fakat şunu da söyliyeyim;nokıa istese idi nokıa n97 yi daha farklı yapardı (mesela kamerası 8mp olabilirdi)ama satışlar artsın diye yavaş yavaş modelleri geliştiriyorlar.eğer bi kereden çok gelişmiş bit telefon yapsalardı kim n95,n96,n79,n70 veya n73 alabilirdi ki.o yüzden telefonlarda hemn büyük değişiklik beklemeyin...zamanla biraz sabredip yüksek model bir cep telefonu alabilirsiniz...
buda farklı bir yorum sen beğenmeyebilirsin veya beklentini yüksek tutup böyle olabilirsin ama herkesin zevki farklıdır..
 
ressam58

ressam58

Üye
    Konu Sahibi
buda farklı bir yorum sen beğenmeyebilirsin veya beklentini yüksek tutup böyle olabilirsin ama herkesin zevki farklıdır..
Nadir kardeş sen niye bu kadar alınıyorsun anlamadım ama bende yazdığın gibi kendi yorumumu yazdım.Tabiki sana uymayabilir.Beklentim çoktu tabi çünkü elimde N95 8GB verip N97 ye geçmeyi kaç aydır bekledim.Ama açıkçası o kadar para verip azıcık ilerleme almak bilmiyorum bana ters geldi vazgeçtim bende.
 
anl_tr

anl_tr

Emekli Yönetici
N97 şuan için Nokia'nın amiral gemisi. Herşeyi ile tüm inceleme sitelerinden tam puan alıyor diyebilriz.Tek birşey hariç tam dokunmatik degil, iphone'nin tam dokunmatikligi hemen akla geliyor mutlaka.Ama diger özellikleri ile solluyor.Ama Nokia'nın yaptıgı bu telefon ticari bir oyundur emin olun 7-8 ay sonra N97i veya N98 gibi bir telefon çıkarır ve tam dokunmatik yapar.Aynı N95 ten sonra N95 8gb tı çıkarması gibi...
Saygılar
 

ediesel

Üye
N 97 yi öven arkadaşlar sanırım piyasayı pek incelemiyorlar. Şuan amiral gemisi denilen telefonun ekranı multi touch bir dokumatik ekran değil ayrıca kamera kapağındaki sorun halen devam etmekte zira aç-kapa aç-kapa kamera ekranını çizmekte. Verilen 1600 liraya yazık yani. Nokianın kendisi bile memnun olmasa gerek ki n97 slim edition için çalışmalar başladı hatta bazı forumlarda slim edition fotoları bile yayınlandı. Bende n95 kullanıcısı olarak nokia piyasadaki rakiplerine yetişmek ve pazar payını korumak amaçlı acele ile n97 kodlu cep telefonunu çıkardı. Halbuki rakipleri samsung ve apple iphone dokumatik ekran ve arayüz anlamında daha yaratıcı ve başarılı işler çıkarmakta. Nokianın dokumatik ekran konusunda kendini birkaç yeni model sonrasında kanıtlayacağını düşünüyorum. Zira n-900 ve benzeri telleri bunu göstermekte. Ama şuan için halen emekleme aşamasında. Bunlar benim şahsi düşüncelerimdir.
 
ressam58

ressam58

Üye
    Konu Sahibi
Kesinlikle katılıyorum.
 

zaferabi

Üye
Bence N97 N95 8GB nin yanından geçmez tam dokunmatik değil n95 süpperrrrrrrrrrr

--------------- Ekleme ---------------

N97 yi almayın pişmanım ama N95 imi satmadım zaten
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Bende alcaktim kararsız kaldım artık n98 n99 bekleyelim özellikler biraz gelişsin
 
ressam58

ressam58

Üye
    Konu Sahibi
Bencede beklemek lazım.hemen zıplamak biraz pahalıya patlayabilir.Derim ben.Sizce?
 

KiDMaN

Üye
valla en iyisi n79 :D :D
 
OGUZHAN432

OGUZHAN432

Üye
ben nn73 kullanıytorum keşke benim de olsa da burda yorum yapabilsem
 
ressam58

ressam58

Üye
    Konu Sahibi


Üst Alt