caneryendi
Üye
burocka n8 2000 den aşağı gelmez çünkü adı nokia kazık yani... bizim türk milleti alışmış basit nokia ya şundan emin olun nokia nın 12 mp si samsung wave 5 mp siyle aynı kalitede resim çeker . hem mp sayısı resim kalitesiyle ölçülmez bada yeni bir platform ama eminimki gelişecektir uygulamalar sınırlı ama hergeçengün sayısı artıyor wave alan asla pişman olmaz .


)) ıphone kullandım günde 2 kere şarj etmekten bıktım dünya kadar uygulama var olsa ne olur kaçtane kullandım 3. yada 5 gereksiz şeyler resim çekiyorum rezalet yok ıphonemiş fıs artıı fıs ayrıca nokia yı telefon diye cebime koymayalı tam 5 yıl olmuştur . nokia ya telefon diyenlerin telefondan ne kadar anladığıda ortadadır....