bertinos
Üye
Samsung Wave 2 mi samsung galaxy gio mu
Eylül başında bir telefon almayı düşünüyorum.Başta gio da çok kararlıydım ama wave 2 nin fiyatının 509 tlye kadar düştüğünü görünce kafam karıştı.Sizce hangisini almalıyım?İstediğm özellikler şöyle:
-Kamera pek önemli deil 1mb olsada yeter bana
-Telefonu günde en az 1-2 saat kurcalarım
-Ücretsiz uygulama tercih ederim
-Çok oyun olsun isterim
-Dokunmatiği iyi olsun isterim
-Kaliteli sağlam bir telefon olsun isterim
Bu arada daha önce hiç dokunmatik telefon kullanmadım.Bu 2 telefondan biri ilk dokunmatik telefonum olacak.Sizce hangisine daha kolay alışabilirim?
Şimdiden teşekkürler
-Kamera pek önemli deil 1mb olsada yeter bana
-Telefonu günde en az 1-2 saat kurcalarım
-Ücretsiz uygulama tercih ederim
-Çok oyun olsun isterim
-Dokunmatiği iyi olsun isterim
-Kaliteli sağlam bir telefon olsun isterim
Bu arada daha önce hiç dokunmatik telefon kullanmadım.Bu 2 telefondan biri ilk dokunmatik telefonum olacak.Sizce hangisine daha kolay alışabilirim?
Şimdiden teşekkürler









