Samsung s2 4.4.4 kit kat rom nasıl yüklenir?

Sponsorlu Bağlantılar

Penci Hoca

Penci Hoca

Üye
    Konu Sahibi
Samsung s2 4.4.4 kit kat rom nasıl yüklenir?
Arkadaşımda galaxy s2 var. Biz tele kit kat destekli bi rom kurmaya çalışıyorus ama nerede hata yapıyoruz bilemiyorum tel normal açılıyor ama şebeke Bağlantısı yok ve hattı görmüyor? Tekrar herhangi bir 4.1.2 jb costum rom kurunca şebeke geliyor :)
Yeni romu nasıl kurmaya çalışıyoruz anlatayım. İlk olarak kit kat destekli bi Kernel yükleyerek ardindan romu cwm kurtarma yardımıyla kuruyoruz?
Sony cihazlarında bu yöntemle rom atınca sorunsuz çalışıyordu ama galaxy s2 de birtürlü şebekeye bağlanamıyor. Nerede hata yapıyoruz acaba yoksa başka bişey yukleme gereklimi?
 


szqn55

szqn55

Üye
ben daha s4 e 4.4.4 e bulamadım sen bulmuşuun valla helal
 
Penci Hoca

Penci Hoca

Üye
    Konu Sahibi
ben daha s4 e 4.4.4 e bulamadım sen bulmuşuun valla helal
Hemen hemen her cihaz için Cm11 veya 4.4.4 AOSP gibi bir çok costum rom lar desteği vardır. S4 için xda sitesine bakabilirsin.
 
Invoke

Invoke

Üye
Kerneli başta flashlama olayı 2011 xperialarında kaldı. Çünkü cwmde zipin içindekini almıyordu, neden bilmiyorum. Yani yapacağın sadece cwm girip wipe yapıp romu flashlamak.

Hattı görmüyorsa belki de romda sorun vardır, tekrar dene olmuyorsa farklı rom dene.

S2 de PA 4.küsür beta, tam hatırlamıyorum, birkaç ay önce flashlamıştım hala sorunsuz çalışıyor. :D
 
Penci Hoca

Penci Hoca

Üye
    Konu Sahibi
Kerneli başta flashlama olayı 2011 xperialarında kaldı. Çünkü cwmde zipin içindekini almıyordu, neden bilmiyorum. Yani yapacağın sadece cwm girip wipe yapıp romu flashlamak.

Hattı görmüyorsa belki de romda sorun vardır, tekrar dene olmuyorsa farklı rom dene.

S2 de PA 4.küsür beta, tam hatırlamıyorum, birkaç ay önce flashlamıştım hala sorunsuz çalışıyor. :D
İki farklı kit kat rom demedim ikiside aynı sorun cihaz normal açılıyor ama şebeke Bağlantısı yok
 
Invoke

Invoke

Üye
Imeı unknown mu yazıyor?
 
Penci Hoca

Penci Hoca

Üye
    Konu Sahibi
Oraya bakmadım. Şu an cihaz yanında deyil. Galaxy cihazlarda yeni rom yüklerken cwm menüsünde hangi vipeleri yapmamız gerekiyor. Örneğin: vipe data, vipe change, vipe system( bu gereklimi?) gibi.
Kernel yukleme olayı bazı kit kat rom lar eski jb Kerneli desteklemiyor biliyorum? O yüzden Apolo 7.1 gibi yeni Kerneli yüklemek gerekiyormuş?
 
Invoke

Invoke

Üye
Evet, tabi jb kerneli çalışmaz kk da.

Ama romun zipinin içinde boot.img dosyası olur. O zaten kerneldir ve flashlayınca flashlanır rom ile birlikte. Ayrı bir işleme gerek yok.

Wipe data factory reset yap, flashla.
 


Üst Alt