Çok güzel bir ödev konusu özendim valla Nokia da olsa Samsung da olsa yazılcak çok şey var
Senin konun Samsung olduğuna göre: Paso işlemciden bahset, kameraya ve yazılım desteğine fazla değinme. Nokia daha 1 ghz işlemcilere geçiş yapamadı ama Samsung 1 gb yetmezmiş gibi Dual-Core işlemcilere geçiş yaptı. Samsung akıllı telefon pazarında her geçen gün gittikçe büyüyor. Nokia'nın pazar alanı ise gittikçe daralıyor. Amerika'da en çok tercih edilen Android işletim sistemini kullanmakta, dünyanın en iyi ekranı Super Amoled'ı kullanmakta olan telefonları var fakat Nokia'da henüz yok, farklı teknolojileri yaygınlaştıran tek marka, şuanda en iyi dokunmatik ekran olan kapasitif ekranı çıkaran ilk marka ayrıca 720p video kaydını telefonlara taşıyan ilk marka vb. şeklinde gider. Bir de Nokia'nın açıklarını söylemeden tartışma olmaz ki sen onun tezini çürütmeye çalışacaksın o da senin tezini çürütmeye çalışacak. "Kısacası ilklerin markası Samsung ve onu takip eden Nokia" diyerek tartışmayı bitirebilirsin.
İstedikten sonra Tridentin bile Nokia'ya ya da Samsung'a karşı artısı bulunur be bknz: Çoğu telefonunda Tv alıcı özelliği
Umarım yardımcı olabilmişimdir.