metnes71
Üye
ben bugün monte almayı düşünüyordum 400 tl 6 taksit le ama gps ( navigasyon ) işi çanımı sıktı , gecenlerde arakadaşımın nokıa 5800 ı na garmin kurdum , ***** falanda yaptım gayet iyi ücretsiz çalışıyor , fakat 5620 monteye atılmıyor diye okudum , gercekten 5620 ye ücretsiz navigasyon kuramıyormuyuz illaki nokia mı alalım..
Saygılarımla.
Saygılarımla.
videolarıda HD olarak çevirip atınca TV den farksız çok kaliteli izleyebilirsiniz


