Haber Samsung Galaxy s6 kamera sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

avast

avast

Üye
    Konu Sahibi
Samsung Galaxy s6 kamera sorunu
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız

Sorunum bu bugun ankarada etlik samsung servisine verdim bana telefona vuruyorsunuz o yüzden dediler ama arıza kaydı alalım yinede dediler bende youtubeda aynı şeyden şikayeetçi çok insan var dedim bakacagım bu gün verdim eğer düzelmezse tamir etmezlerse tekrar verecegim telefonu sallayı kamerayı açtıgınızdada aynı ses geliyor mui youtubeda bakınca gördüm bu seferde bakın vurmuyorum ama ses geliyor diyecegim yoks astıp telefonu değiştirecegim yani
 


Luck Star

Luck Star

Üye
@hikmet366 'da aynı sorunu yaşamıştı çözüldü sanırım. Kamera ya da anakart sorunu bu ben serviste değiştiğim cihazlardan sadece Note4 'te anakart sorunu olarak çıkmıştı diğerleri kamera değişince çözülüyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: hikmet366
avast

avast

Üye
    Konu Sahibi
@hikmet366 Sorunu nasıl çözmüştünüz ben servise gittim video yu izlettim sürekli yapmıyor ama böyle dedim adam telefona vurdugunuz için böyle demiş şuanda beklemede 3 5 güne sonuçlanır hızlı işleme alıyoruz dedi ordaki çalışanlar nasıl bir yol izleyeyim
 
  • Beğen
Tepkiler: hikmet366
Luck Star

Luck Star

Üye
Servisten çıkınca eğer adam sorun yok diyip çıkış yaparsa ve aynı sorundan 10 gün içinde geri gelirse o cihaza parça çekmeyecek ve bu yüzden riske atmayıp değişmesi gerekiyor kamerayı. Değişmezse işler çok uzar.

SM-G935F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
avast

avast

Üye
    Konu Sahibi
nasıl yani o cihaza parça çekmeyecek birde ekranda geçen gün filmleri çıkmış gibi karıncalanmıştı onuda söyledim kamera odaklarken ses cıkarıyor ekran karıncalanıyor diye arıza kaydı tuttu ama sanki sorun yok deyip yollayacaklarmış gibi hissediyorum öyle bi izlenim verdiler videoyu izletince vuruyor ondan öyle oluyor demiş arkadaki tamirci bakalım nasıl sonuçlanacak
 
Luck Star

Luck Star

Üye
Hangi şehirdesin bir de hangi servise verdin ismi ne?

SM-G935F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
avast

avast

Üye
    Konu Sahibi
hikmet366

hikmet366

Üye
@hikmet366 Sorunu nasıl çözmüştünüz ben servise gittim video yu izlettim sürekli yapmıyor ama böyle dedim adam telefona vurdugunuz için böyle demiş şuanda beklemede 3 5 güne sonuçlanır hızlı işleme alıyoruz dedi ordaki çalışanlar nasıl bir yol izleyeyim
servise verdim kamerayı açınca ekrana sert vurdugunda kamerdan ses geliyor dedim kadına kadın cihazı aldı 1 gün sonra geri çağırdılar bende kadından tamir yapan yetkili birini çağırır mısınız dedim ve adama sorunum neyse onu gösterdim ve adam beni anladı ve motorunda sorun var dedi ben sandım ki telefonu sallayınca gelen sesi zannettim dedi bana hayır dedim o sorun değil dedim ben adama benim sorunum bu dedim açtım kamerayı adamın yanında ekrana vurdum ve ses normal cayur cuyur ses gelmeye başladı benim sorunum budur dedim ve adam aldı eline baktı moturunda sorun var dedi bende dedim ki evet usta böyle bir sorun var dedim bunu değiştir dedim bana adam sonra aşağıya indi kamera stok da varmı diye baktı ve sonra adam geldi kadın yen i kayıt oluşturdu ve ve 3 gün içinde alırsın dedi ve aldım cihazımdan mutluyum iyi işçilik yapmış şuanda bir sorun yok

telefon fazla sıcak iken video çekmeyin kamera bozuluyor bende öyle bozuldu kaç ay da sıkıntısını çektim kamerada akşamları kötü fotoraflar çektim

bir sorun var ise cevaplarım
benim cihazımdan da böyle ses geliyordu
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
nasıl yani o cihaza parça çekmeyecek birde ekranda geçen gün filmleri çıkmış gibi karıncalanmıştı onuda söyledim kamera odaklarken ses cıkarıyor ekran karıncalanıyor diye arıza kaydı tuttu ama sanki sorun yok deyip yollayacaklarmış gibi hissediyorum öyle bi izlenim verdiler videoyu izletince vuruyor ondan öyle oluyor demiş arkadaki tamirci bakalım nasıl sonuçlanacak
ekran karıncalama derken video çekerken mi karıncalanıyor akaşmları karıncalanma yapıyor
adamın elinde birde kendi s6 sı vardı kendi telefonuna da baktı elinde s6 olmasa idi belki normal diyip gönderecekti beni adam kendi cihazından ses gelmediğini anlayınca bozuk olduğunu kabulledi ve değiştirdi bu da bir şans
Öneri - S6 kameradan gelen tıkır tıkır gelen ses
 
avast

avast

Üye
    Konu Sahibi
servise verdim kamerayı açınca ekrana sert vurdugunda kamerdan ses geliyor dedim kadına kadın cihazı aldı 1 gün sonra geri çağırdılar bende kadından tamir yapan yetkili birini çağırır mısınız dedim ve adama sorunum neyse onu gösterdim ve adam beni anladı ve motorunda sorun var dedi ben sandım ki telefonu sallayınca gelen sesi zannettim dedi bana hayır dedim o sorun değil dedim ben adama benim sorunum bu dedim açtım kamerayı adamın yanında ekrana vurdum ve ses normal cayur cuyur ses gelmeye başladı benim sorunum budur dedim ve adam aldı eline baktı moturunda sorun var dedi bende dedim ki evet usta böyle bir sorun var dedim bunu değiştir dedim bana adam sonra aşağıya indi kamera stok da varmı diye baktı ve sonra adam geldi kadın yen i kayıt oluşturdu ve ve 3 gün içinde alırsın dedi ve aldım cihazımdan mutluyum iyi işçilik yapmış şuanda bir sorun yok

telefon fazla sıcak iken video çekmeyin kamera bozuluyor bende öyle bozuldu kaç ay da sıkıntısını çektim kamerada akşamları kötü fotoraflar çektim

bir sorun var ise cevaplarım
benim cihazımdan da böyle ses geliyordu
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız

ekran karıncalama derken video çekerken mi karıncalanıyor akaşmları karıncalanma yapıyor
adamın elinde birde kendi s6 sı vardı kendi telefonuna da baktı elinde s6 olmasa idi belki normal diyip gönderecekti beni adam kendi cihazından ses gelmediğini anlayınca bozuk olduğunu kabulledi ve değiştirdi bu da bir şans
Öneri - S6 kameradan gelen tıkır tıkır gelen ses


Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
benim sorunumda bu işte ben bunu orda veznedeki kadına gösterdim içerdeki tamirciye bi gösteriyim dedi tamirciye gösterdi tamirci geri yollamış telefona vurdugu için öyle oluyor diye o sırada arıza kaydı acıldı verdim bakalım nasıl sonuçlanacak ama tamirci telefona vurdugu için bu sorun olmuş demiş
 
Luck Star

Luck Star

Üye
Vurmasına falan bir şey diyemez servis sorun varsa ortada halletmek zorunda yani vurunca olmuyor elimde oynatinca da oluyor de. Elinde göster bir kere sorunu gerisine karışma 2. Kez servise gelince parça ücreti adamdan kesiliyor.


Ankara'da başarı teknik servis varsa oraya gitmen daha iyi olur sorun cikarmiyorlar

SM-G935F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
hikmet366

hikmet366

Üye
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
benim sorunumda bu işte ben bunu orda veznedeki kadına gösterdim içerdeki tamirciye bi gösteriyim dedi tamirciye gösterdi tamirci geri yollamış telefona vurdugu için öyle oluyor diye o sırada arıza kaydı acıldı verdim bakalım nasıl sonuçlanacak ama tamirci telefona vurdugu için bu sorun olmuş demiş
adama onu kanıtlaman gerek başka bir s6 cihaz ile yanına gitmen gerek başarı tekbnik servis varsa tavsiyemdir ilgileniyorlar 1 kere geri çevirdiler beni ama bir keredaha verdim sansıuma bu adam geldi de benim sorunumu anladı allah razı olsun :)
 
avast

avast

Üye
    Konu Sahibi
Başarı varmı Ankara'da. Bilmiyorum elbet vardır bulurum da sallayınca. Oluyorum elimde denemedim üşte veznedekine. Videoyu izlettim bi göstereyim içeriye sesi içeriye gösterdi orda tık tık ses geliyor vurduğun oluyormuş dedi veznedeki sonra arıza. Kaydı aldılar. Ekran karıncalanıyor kamera odaklanıyorsun ses yapıyor diye bakalım sordum parça. Yoksa 3 gün parça. Bekleriz. Varsa kısa sürer deri merakla bekliyorum eğer sorun çıkarırlarsa. Para. İadesi almak içi Nasıl bir yol izlemem gerekiyor
 
hikmet366

hikmet366

Üye
Başarı varmı Ankara'da. Bilmiyorum elbet vardır bulurum da sallayınca. Oluyorum elimde denemedim üşte veznedekine. Videoyu izlettim bi göstereyim içeriye sesi içeriye gösterdi orda tık tık ses geliyor vurduğun oluyormuş dedi veznedeki sonra arıza. Kaydı aldılar. Ekran karıncalanıyor kamera odaklanıyorsun ses yapıyor diye bakalım sordum parça. Yoksa 3 gün parça. Bekleriz. Varsa kısa sürer deri merakla bekliyorum eğer sorun çıkarırlarsa. Para. İadesi almak içi Nasıl bir yol izlemem gerekiyor
Ekran karincalanma yapıyor ise şarj kablon kırık tir şarja taktığında kablo ısınıyor mu şarj kablosunun ucu telefona taktığın bölüm.


Büyük ihtimalle sorun yok diyecekler gerı verecekler para iadesi nasıl olur olacağını da sanmıyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: avast
avast

avast

Üye
    Konu Sahibi
Ekran karincalanma yapıyor ise şarj kablon kırık tir şarja taktığında kablo ısınıyor mu şarj kablosunun ucu telefona taktığın bölüm.


Büyük ihtimalle sorun yok diyecekler gerı verecekler para iadesi nasıl olur olacağını da sanmıyorum
banada sorun yok diyecekler gbi geliyor kablo ısınıyordu pc de bi okuıyo bi okumuyodu kabloyu degistirdim başka kablo ile kullanıyorumda kameraya ne derler bilmiyorum ben bu telefonu satsam nekadara gider
 
Luck Star

Luck Star

Üye
Telefonun sorunu varsa tüm aksesuari ile götür sorunlarını söyle yapıyorlar. Şarjsa şarj. Sen videodaki sorun bende durduk yerde oluyor diyeceksin. Servisteki teknikerler haxircevaptir çok konuşurlar ama lafı verdin mi suratına işi riske atmamak için mecburen değişiyor. Cihazı teslim almadan önce orda konuş tekrar yapmasını işte çıkış yapınca tekrar gelirse cihaz parça çekemiyor cihaza.

SM-G935F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
avast

avast

Üye
    Konu Sahibi
Telefonun sorunu varsa tüm aksesuari ile götür sorunlarını söyle yapıyorlar. Şarjsa şarj. Sen videodaki sorun bende durduk yerde oluyor diyeceksin. Servisteki teknikerler haxircevaptir çok konuşurlar ama lafı verdin mi suratına işi riske atmamak için mecburen değişiyor. Cihazı teslim almadan önce orda konuş tekrar yapmasını işte çıkış yapınca tekrar gelirse cihaz parça çekemiyor cihaza.

SM-G935F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
dedigin gibi yapayım geldigi zaman onarılmadıysa çagırıyım deyim eger onarmazsanız alınca 2. arıza kaydını olusturtucam durduk yere oluyor falan diye bakayım bi kaç güne sonuçlanır ki bugun 3 4 gibi verdim cihazı baktım internetten akşam mesai bitince beklemeede gözüküyordu
 
Luck Star

Luck Star

Üye
Servis yoğun bir yerdeyse zaten giriş yapılan cihazları ertesi sabah teknikerlere veriyorlar. Eğer eline gelirse aynı gün çıkış yapılır mesaj gelir sana. Başarı da ortalama 1.5 günde halloluyordu cihazlar en fazla 3 oluyor parça beklerse de gelince veriliyordu.

SM-G935F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Luck Star

Luck Star

Üye
Adamlar ağzından çıkacak bir kelime ile sivismaya çalışır dikkat et. Öyle demiştin ya der sürekli. Ben sadece örnek olarak intetnette bulduğum bir şeyi gösterdim benim sorunum aynısı ama durduk yerde oluyor bunu çözmeden teslim almam de olsun bitsin.

SM-G935F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
avast

avast

Üye
    Konu Sahibi
Adamlar ağzından çıkacak bir kelime ile sivismaya çalışır dikkat et. Öyle demiştin ya der sürekli. Ben sadece örnek olarak intetnette bulduğum bir şeyi gösterdim benim sorunum aynısı ama durduk yerde oluyor bunu çözmeden teslim almam de olsun bitsin.

SM-G935F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
anladım hocam bakalım gelsin de cihaz tamir edilsin sorunu çözülsün satıp 64 gb se almayı planlıyorum uğraşmayacagım birdaha bu ne böylre
telefonu dün bu saatlerde verdim hızlı çözeriz şöyle böyle dedi internetten bakıyorum hala beklemede neyi bekletiyor acaba vatandaş
hala beklemede diyo işleme bile alınmamış bana yapılmadan verilecek gibi geliyorya hadi hayırlısı
inşallah içini düzgün açarlar yani
 
hikmet366

hikmet366

Üye
anladım hocam bakalım gelsin de cihaz tamir edilsin sorunu çözülsün satıp 64 gb se almayı planlıyorum uğraşmayacagım birdaha bu ne böylre
telefonu dün bu saatlerde verdim hızlı çözeriz şöyle böyle dedi internetten bakıyorum hala beklemede neyi bekletiyor acaba vatandaş
hala beklemede diyo işleme bile alınmamış bana yapılmadan verilecek gibi geliyorya hadi hayırlısı
inşallah içini düzgün açarlar yani
Sürekli ara sor
 


Üst Alt