Samsung Galaxy s6 Şebeke sorunu


mekan58

Üye
    Konu Sahibi
Selamlar...
Avrupa cihazı s6 düz telefonum var.
Temiz kullanılmış idi. Sadece şarj soketi bozuktu Bana geldi. Bende Babam ile şarj soketini yaptırmak için bir telefoncuya yolladım yapıldı diye getirdi fakat yine aynıydı, yine aynı kişiye götürdüğünde anakart bozuk dedi.
Başka telefoncuya ben gittim bu defa. Anakart devreleri ile ekran Flex i bozuk dediler. Önce türk anakart takalım dedik sonra anakart devrelerini tamir etmişler içindeki resimleri almak için olsun dedim, gerekeni yapın dedim ekran fleksi filmi midir nedir onun da bozuk olduğu yapılması gerektiğini söylediler
Değiştiler ve Türk kayıtlı e mail attırdım Aynı zamanda. Veya ben öyle sanıyorum ilerde tekrar eski haline döndüremezler mi bilemiyorum kimseye güvenme istemiyorum artık hele tamircilere. Bu defa da şarj etmeme problemi başladı ve açılmıyordu telefon. Tekrar götürdüm bu defa yine başka yere. başka yerde değiştirdiler orjinal batarya takıldı.
Fakat nasıl orijinal ise birden bire kapanma sorunu başladı , lânet olsun böyle işini kötüye kullananlara Allah'a havale ediyorum siz siz olun herkese telefon emanet etmeyin, sapasağlam telefonu hurdaya çıkardılar.
En sonunda şebeke sorunu ilave olarak çıktı. Şebeke işareti var fakat acil çağrı görünüyor. Şebekeleri hem otomatik hem manuel olarak tek tek denedim otomatik zaten bulmuyor. Manüel de ise buluyor 2 3 şebeke seciyorum fakat bağlanmıyor daha sonra deneyin uyarısı veriyor.
Sizce ne yapmalıyım fabrika ayarlarına dönsem çakma e mail gider mi ve ben e mail atamaz mıyım eski telefonum olsa.
Bilgisi olan varmı arkadaşlar.
 

mekan58

Üye
    Konu Sahibi
Konuyu yanlış yere actiysam özür dilerim. Baya zamandır üyeyim ama pek giremiyorum takip edemediğim için unuttum
 
Mesut Aktaş

Mesut Aktaş

Co-Admin
Malesef bu işlerde sizin ve çevrenizin her daim çalıştığı ve işinden emin olduğunuz insanlara vermek yada kvk genpa servisine ne ücret istiyorlarsa verip yaptırmak gerekir. Ayrıca "e mail" dediğiniz IMEI anladığım kadarıyla ve bu da sitemizde yasaktır. Geçmiş olsun.
 
  • Sevdim
Tepkiler: fatihmentes

mekan58

Üye
    Konu Sahibi
KVK tamamen sıkıntısız mı halleder diyorsunuz
 
Mesut Aktaş

Mesut Aktaş

Co-Admin
KVK tamamen sıkıntısız mı halleder diyorsunuz
Telefonun ücreti kadar(neredeyse) öderseniz neden olmasın ama şu durumda yapılacağını zannetmiyorum IMEI attırmışsınız.
 
  • Beğen
Tepkiler: MAERKEK

mekan58

Üye
    Konu Sahibi
Fakat o da gitti

Batarya sorunu olunca telefoncunun dediği gibi ses kısma ile recovery modunda acym dedim açılmadı o ses kısma demişti ve ben ses açma ile birlikte denedim ama download veya factory mu ne dedi unuttum hatırlıyorum ondan sonra daha da açılmadı tekrar ses kısma ile birlikte denedim açıldı ama şebeke sorunu başladı. Reset olsa dosyaları silmez miydi anlamadım öneride bulunacak akıl verecek kimse varmı aranızda , tamircilerden bıktım artık

x plorer kullanıyorum CSC konusu dikkatimi çekti telefonun root bölümüne girip bakmıştım ses açma ile deneyip sonra ses kısma ile denedikten sonra dosya değiştiğini gördüm. Ama ben değiştirmedim. Herşey ses açma ile başladı galiba. :(

Ses açmayı denedikten sonra araştırmaya başladım öyle gördüm burada CSC konusunu. Öyle bakıym dedim baktım değişmiş olduğunu gördüm 28 ekim 23.45 falan yazıyor . CSC içindeki omc.xml dosya boyutu 0bayt olur mu
Ve içine bakıyorum boş
 

mekan58

Üye
    Konu Sahibi
Belki çok kolay basit bi işlem gerekiyor , telefoncuya gitsem bi dünya para tekrar alıcak, ne yapmalıyım bi güzel önerisi olan varmı. Elimde eski telefonlarda var .
 
Mesut Aktaş

Mesut Aktaş

Co-Admin
Siz anladığım kadarıyla factory reset yapmışsınız bunu yapınca birçok dosyanın değişmesi normal. Eğer bilginiz varsa yazılımınız orjinal yani stock ise tekrar yüklemeyi deneyin, yada root varmış cihazda hala duruyorsa play store den twrp uygulaması var bununla recovery yükleyin ve sonra cihaz modeli ile uyumlu bir custom rom indirip Twrp üzerinden o rom yükleyin.
Tavsiyem eğer bilginiz yok ise sadece sam mobile sitesinden model numarasına android sürümüne uygun stock rom indirip yüklemeniz.
Örnek konular:
Gidişat her zaman aynıdır sadece dosyalar ve model numaraları uygun olması şarttır.
Bu durumun sonunda cihazı hiç açamayabilirsiniz konuları eksiksiz okuyup anlamanız gereklidir doğacak sorunlardan site ve ben sorumlu değildir.
 

mekan58

Üye
    Konu Sahibi
O dediğiniz gibi rom atınca düzelir mi diyorsunuz, e mail duruyor mu acaba halen onu da bilemiyorum
 
Mesut Aktaş

Mesut Aktaş

Co-Admin
O dediğiniz gibi rom atınca düzelir mi diyorsunuz, e mail duruyor mu acaba halen onu da bilemiyorum
Sadece deneyebilirsiniz kesin olacak diye bir şey yok. "e mail" diye bir şey yoktur bahsettiğiniz şey IMEI derseniz doğrusunu demiş olursunuz.
 

mekan58

Üye
    Konu Sahibi
Failed hatası verdi twrp daha sonra da tekrar devamlı olarak sürekli olarak duruyor hatası veriyor
 
arslan3332

arslan3332

Üye
İşini iyi yapan telefoncular azaldı benim sony z3 ü de senin gittiğin gibi iş bilmez bir telefoncu çöp etti sana tavsiyem daha fazla uğraşmadan aşağıda verdiğim linkte ki kişiye ulaş durumu anlat cihazı gönder kurtarabilirse kurtarır tamire başlamadan ücretide öğren ona göre yaptır.
Geçmiş olsun...

 

mekan58

Üye
    Konu Sahibi
İşini iyi yapan telefoncular azaldı benim sony z3 ü de senin gittiğin gibi iş bilmez bir telefoncu çöp etti sana tavsiyem daha fazla uğraşmadan aşağıda verdiğim linkte ki kişiye ulaş durumu anlat cihazı gönder kurtarabilirse kurtarır tamire başlamadan ücretide öğren ona göre yaptır.
Geçmiş olsun...

Kardeşim ben bulunduğum yerdeki tanış kişiler bunu yaptı diyorum kim bilir bahsettiğiniz kişi kim yani ben bilmiyorum nasıl güven olabilir ki
 

mekan58

Üye
    Konu Sahibi
Mesut Aktaş

Mesut Aktaş

Co-Admin
Denedim fakat yine aynı , sebeke çubuğu var ama şebeke yok, rom bulup recovery modunda onu kursam düzelir mi peki. En sonunda telefoncunun yolunu tutucam böyle olur mu acaba
Eğer recovery stock ise yani siz yüklememişseniz sadece stock rom kurabilirsiniz yani orjinal rom ve dikkat edilmesi gereken tek nokta var indireceğiniz stock rom kesinlikle android sürümü ya aynı olacak yada bir üst sürümü olacak, downgrade yani sürüm düşürme olmaz. Eğer recovery den yüklemezseniz Odin (Pc için kablo bağlantısı ile) programı ile yüklemeyi deneyebilirsiniz.
Eğer twrp kurulmuşsa zaten recovery modunu açtığınız zaman varsa Twrp diye yazar. O şekilde istediğiniz custom rom kurabilirsiniz.
 
arslan3332

arslan3332

Üye
Kardeşim ben bulunduğum yerdeki tanış kişiler bunu yaptı diyorum kim bilir bahsettiğiniz kişi kim yani ben bilmiyorum nasıl güven olabilir ki
Önerdiğim kişi İstanbul da teknik servis işi yapıyor adresi vs. var Türkiye geneli kargo yolu ile iş yapıyor tanıdığınız var ise elden de teslim edebilir tabi güvenemem dersen senin kararın ben şahsen bu kişiyi tanımıyorum ama çok kişinin telefonunu tamir etti sosyal medya üzerinde tavsiye eden de çok kişi var senin telefonun artık bir acemi tamirciyi daha kaldıramaz işinde usta birisini bulabilirsen daha iyi olur
 


MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’un yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt