Telefon Tavsiyesi Samsung Galaxy S3 mü iPhone 4s mi?

Sponsorlu Bağlantılar

Sertug1991

Sertug1991

Üye
    Konu Sahibi
Sanırım one x alcağım
S3 pek iyi değilmiş

Ama root,rom ile çok uğraşırım One X alırsam bu sevdamdan vazgeçicem

Arkdaşlar lütfen yardımcı olun 3–4 sene telefon almam beni idare edicek bir şey olmalı pişman olmayayım lütfen yardım
 


Matador03

Matador03

Üye
4s i kullanırsın :hmmm
 
PriZm

PriZm

Üye
tekrar S3 diyorum.
 
klongs

klongs

Üye
one x in root isi zor ve root yapinca guncelleme yapamazsin
 

furkey

Üye
Sanırım one x alcağım
S3 pek iyi değilmiş

Ama root,rom ile çok uğraşırım One X alırsam bu sevdamdan vazgeçicem

Arkdaşlar lütfen yardımcı olun 3–4 sene telefon almam beni idare edicek bir şey olmalı pişman olmayayım lütfen yardım

Hocam dalga geçiyorsun heralde? Sensation kullanıyorum bunda bile 25-30 çeşit rom var ve hala yenileri peydahlanıyor :D Sensation a rom çıkaran adamların yarısı one x e de geçti. Bi de kendinden gelen adamlar da olacak illa ki... Yani o yandan herhangi bir şüphen olmasın hocam :)

Her gün hatta 6 saatte bir rom değiştiririm hocam oradan biliyorum HTC seçiyorsan zaten rom atmadan duramazsın arkadan dürter şeytan :D

- - - Eklendi - - -

one x in root isi zor ve root yapinca guncelleme yapamazsin

bu arada neden zor olsun ki hocam? Hem romlara geçerse (ki standart bi htc kullanıcısı hangi telefon olursa olsun roottan sonra orijinal roma dönmez) zaten kendisi manuel olarak güncelleyebilir. Hem de daha stabil, daha iyi pil ömürlü vs...
 
cyber

cyber

Üye
4s al keyfibe bak
 
  • Beğen
Tepkiler: hotlock
hotlock

hotlock

Üye
Sanırım one x alcağım
S3 pek iyi değilmiş

Ama root,rom ile çok uğraşırım One X alırsam bu sevdamdan vazgeçicem

Arkdaşlar lütfen yardımcı olun 3–4 sene telefon almam beni idare edicek bir şey olmalı pişman olmayayım lütfen yardım

3-4 sene telefon alamam diosan tek çaren 4S almaktır. Android çok hızlıgelişyor ayak uyduramazsn s3 alsan taş çatlasa 2 yıl sonra o cihazlar bi işe yaramaz.
 
klongs

klongs

Üye
bu arada neden zor olsun ki hocam? Hem romlara geçerse (ki standart bi htc kullanıcısı hangi telefon olursa olsun roottan sonra orijinal roma dönmez) zaten kendisi manuel olarak güncelleyebilir. Hem de daha stabil, daha iyi pil ömürlü vs...
zor derken samsunglu telefonlara göre daha zor
 
Sertug1991

Sertug1991

Üye
    Konu Sahibi
One X de karar kıldım 15 gün sonra alıcağım
 
Matador03

Matador03

Üye
2.000 milyar verip bekleyeceksin güncellemeleri artık :) Fena cihaz değil yine de
 
Sertug1991

Sertug1991

Üye
    Konu Sahibi
Yardımcı olun daha almama 15 gün var

Romlarla çok uğraşırım

Telefonun çok dayanıklı olması lazım (Bu gün gio mu 3 kere tahta zemine düşürdüm)

Kamerası iyi olmalı

Oyunların hepsini açabilmeli

Flim izlemek için ideal olmalı

Görüntüsü hoş olmalı

İçinin görüntüsüde hoş olmalı

Hafıza olarak bana 16gb yeter

Şarjı iyi olmalı

3–5 yıl bana yetmeli
 
PriZm

PriZm

Üye
Romlarla çok uğraşırım S3

Telefonun çok dayanıklı olması lazım (Bu gün gio mu 3 kere tahta zemine düşürdüm)
One X

Kamerası iyi olmalı
One X

Oyunların hepsini açabilmeli
One X,S3

Flim izlemek için ideal olmalı
S3

Görüntüsü hoş olmalı
S3 (şahsen)

İçinin görüntüsüde hoş olmalı
One X

Hafıza olarak bana 16gb yeter
S3,One X

Şarjı iyi olmalı
S3
 
  • Beğen
Tepkiler: Amaru Shady
Sertug1991

Sertug1991

Üye
    Konu Sahibi
Romlarla çok uğraşırım S3

Telefonun çok dayanıklı olması lazım (Bu gün gio mu 3 kere tahta zemine düşürdüm)
One X

Kamerası iyi olmalı
One X

Oyunların hepsini açabilmeli
One X,S3

Flim izlemek için ideal olmalı
S3

Görüntüsü hoş olmalı
S3 (şahsen)

İçinin görüntüsüde hoş olmalı
One X

Hafıza olarak bana 16gb yeter
S3,One X

Şarjı iyi olmalı
S3

Acaba s3 için sense 4.0 romu portlarlar mı

Çok pis arada kaldım hangisini alacağıma karar veremiyorum

Birde şöyle bir durum var telefonu elden almak zorundayım One X Türkiye de var mı acaba
 
Matador03

Matador03

Üye
Romlarla çok uğraşırım
S3

Telefonun çok dayanıklı olması lazım (Bu gün gio mu 3 kere tahta zemine düşürdüm)
One X

Kamerası iyi olmalı
iPhone 4s

Oyunların hepsini açabilmeli
One X,S3,iPhone 4s

Flim izlemek için ideal olmalı
S3,iPhone 4s

Görüntüsü hoş olmalı ,
iPhone 4s , One x

İçinin görüntüsüde hoş olmalı
One X , İphone 4s , S3

Hafıza olarak bana 16gb yeter
S3,One X,iPhone 4s

Şarjı iyi olmalı
S3

benim tercihlerim de bunlar :naughty: :ehe


- - - Eklendi - - -

Acaba s3 için sense 4.0 romu portlarlar mı

Çok pis arada kaldım hangisini alacağıma karar veremiyorum

Birde şöyle bir durum var telefonu elden almak zorundayım One X Türkiye de var mı acaba

var hocam
 

furkey

Üye
Romlarla çok uğraşırım ONE X VEYA S3 (XDA BAKABILIRSIN)

Telefonun çok dayanıklı olması lazım ONE X

Kamerası iyi OLMALI ONE X

Oyunların hepsini ALABILMESI ONE X (S3 TEGRA İÇİN ÖZEL OLAN OYUNLARI ACAMAZ MALESEF)

Flim izlemek için ideal olmalı S3

Görüntüsü hoş OLMALI ONE X VE S3 ( TERCIHEN ONE X)

İçinin görüntüsüde hoş OLMALI KESINLIKLE ONE X

Hafıza olarak bana 16gb YETER S3 VE ONE X

Şarjı iyi OLMALI KESINLIKLE S3

3–5 yıl bana YETMELI 3310

Bu arada hayir sense 4 u s3 e portlayamazlar

Şarj sorunu hariç bence one x s3 den iyi bir telefon. Donanimhaber de öyle düşünüyor. Bu arada sen sen ol samsung dan uzak dur bence
 
PriZm

PriZm

Üye
Bu arada hayir sense 4 u s3 e portlayamazlar

[video=youtube;m5MU8LC0itw]http://www.youtube.com/watch?v=m5MU8LC0itw[/video]

şuan beta aşamasında,bence S3'e de portlanabilir.
 
kraldost

kraldost

Üye
ikiside denk telefon sadece birkaç bir birinden farklı özellikleri var ben one x alma niyetiyle çıktım ama s3 aldım sırf batarya sabit diye one x almadım
 


Üst Alt