4s i kullanırsın![]()
Sanırım one x alcağım
S3 pek iyi değilmiş
Ama root,rom ile çok uğraşırım One X alırsam bu sevdamdan vazgeçicem
Arkdaşlar lütfen yardımcı olun 3–4 sene telefon almam beni idare edicek bir şey olmalı pişman olmayayım lütfen yardım
Sensation a rom çıkaran adamların yarısı one x e de geçti. Bi de kendinden gelen adamlar da olacak illa ki... Yani o yandan herhangi bir şüphen olmasın hocam 

one x in root isi zor ve root yapinca guncelleme yapamazsin
Sanırım one x alcağım
S3 pek iyi değilmiş
Ama root,rom ile çok uğraşırım One X alırsam bu sevdamdan vazgeçicem
Arkdaşlar lütfen yardımcı olun 3–4 sene telefon almam beni idare edicek bir şey olmalı pişman olmayayım lütfen yardım
zor derken samsunglu telefonlara göre daha zorbu arada neden zor olsun ki hocam? Hem romlara geçerse (ki standart bi htc kullanıcısı hangi telefon olursa olsun roottan sonra orijinal roma dönmez) zaten kendisi manuel olarak güncelleyebilir. Hem de daha stabil, daha iyi pil ömürlü vs...
One X de karar kıldım 15 gün sonra alıcağım


Romlarla çok uğraşırım S3
Telefonun çok dayanıklı olması lazım (Bu gün gio mu 3 kere tahta zemine düşürdüm) One X
Kamerası iyi olmalı One X
Oyunların hepsini açabilmeli One X,S3
Flim izlemek için ideal olmalı S3
Görüntüsü hoş olmalı S3 (şahsen)
İçinin görüntüsüde hoş olmalı One X
Hafıza olarak bana 16gb yeter S3,One X
Şarjı iyi olmalı S3

Acaba s3 için sense 4.0 romu portlarlar mı
Çok pis arada kaldım hangisini alacağıma karar veremiyorum
Birde şöyle bir durum var telefonu elden almak zorundayım One X Türkiye de var mı acaba
Bu arada hayir sense 4 u s3 e portlayamazlar
