Telefon Tavsiyesi Samsung Galaxy S3 mü iPhone 4s mi?

Sponsorlu Bağlantılar

fullwar

fullwar

Üye
S3 ün dışı cok dayanıksızmış bir düşüşte paramparça oluyormuş bilgisi olan var mı?

Daha önce Galaxy SII'nin sağlamlığıyla ilgili bir sürü video paylaşmıştım. Günümüzde neredeyse her modelinde en sağlam telefon olmayı başaran bir markadır Samsung. Ekranı çizilmez, zor kırılır, dış kasası neredeyse hasar almaz. Arka kapağı kırmak çok zor. Sğlamlıkta hele Iphone'la hiç karıştırmayın. Iphone bu konuda en kötü telefonlardan. Teknik açıdanda Iphone ile karşılaştırmak yanlış olur. Bugün Iphone 4S Galaxy SII ile bile yarışamıyor. Zaten 2012'nin en iyi telefonu Galaxy SII seçildi. İlla hangisi olsun dersen Iphone'un önünde çok model var. HTC One X ve Galaxy S3 şu an kafa kafaya ama daha önce benchmark skorlarıda paylaşmıştım. Galaxy S3 şu an en güçlü telefon konumunda. Telefonda istemediğim kadar oyun yüklü ve daha yüklemediğim yüzbinlerce oyun ve milyonlarca uygulama var. Oyun oynuyorsan Iphone diye birşey yok. Yani Android'in büyümesi IOS'u yakalamak üzere. S3'ün ekranı zaten en iyi ekran olan Super Amoled Plus'ın dahada iyisi. Yani şu an rakipsiz. Arkadaşta var ve benim SII ile çok karşılaştırdık ve bariz eziyor benim aleti. Iphone 4S'i benim telefon ezip geçiyorsa S3 neler yapmaz. He bu arada 4S kötü bir telefon değil, aksine çok iyi fakat artık telefon dünyası farklı kulvarlarda ve 4S yeteri kadar iyi olarak çıkamadı. Iphone 5 çıkar 1. olur bilemem tabi. Şöyle söyleyeyim şu an Galaxy S3 düşünüyorsan One X'lede bir karşılaştır derim. Oda çok iyi bir cihaz. Zaten bu ikisi dışındaki modeller çok gerideler. One X'te çok sağlam bir telefondur ve oda Gorilla Glass 2 kullanıyor. Yani ekranı çizmek için çekiç, çivi, matkap falan (:)) kullanmak lazım.

Bu arada bu videolara denk gelirseniz inanmayın. Standart bir gencin bu kadar Galaxy S3'ü olamaz. Her seferinde ekranı kırıyor ve ne hikmetse aynı yerinden aynı şekilde kırılıyor. Sanırım bir çıkartma bu. :)






Gerçeği buna benzemeli;






Buda +S vs. Galaxy S3 düşme testi;

 
  • Beğen
Tepkiler: AndroidciMünir


Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Senin tercihlerine yakışır tek telefon S3
 
klongs

klongs

Üye
ilk video fake olduğu çok belli camı kırıyor ama kırılma sesi gelmiyor :D

- - - Eklendi - - -

videoyu çekende de tam çakal vuracağı zaman kamerayı kaçırıyor sonra millet s3 dandik sanıyor :D
 
  • Beğen
Tepkiler: lolaman
lolaman

lolaman

Üye
Telefona çekiçle vururken neden göstermiyor neden bütün telefonlarda menü açık neden hepsi aynı yerden kırılıyor nasıl o kadar çok galaxy sIII aldı bu adam aynı telefonu koyuyor adam tüm testlere.
 
  • Beğen
Tepkiler: klongs
AndroidciMünir

AndroidciMünir

Üye
Bugün SIII Aldım hem oyun için süper,hem mesajlaşmak için hem video izlemek için hem internette gezmek için :) iPhone'yi salla artık.SIII'te iPhone'deki tüm oyunlar var hemde daha kaliteli
Nova'mı istersin fruit ninja mı istersin,angry birds mi istersin doodle jump mı istersin iPhone'den daha kaliteli çalışıyorlar. :) Kamerasıda 12 mp ayrıca :) :ehe:

- - - Eklendi - - -

Adamlar SIII'ü iPhone 4s'i parçalıyolar biz daha ellemeye kıyamıyoruz :D
:ehe
 
Kerim.

Kerim.

Üye
yakında iphone 5 gelcek.4s'e kimse bakmaz.
 
Sertug1991

Sertug1991

Üye
    Konu Sahibi
Peki arkadaşlar çok teşekkürler hepinize
 
Sertug1991

Sertug1991

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar One X i gördüm oda güzele benziyor sizce hangisi daha iyi
 
avcitalip

avcitalip

Üye
Galaxy SIII her yönüyle daha iyi bir cihaz,sadece şarz konusu biraz problemli olabilir:oke:zaten 2 cihazda senin işini rahatlıkla görür fakat s3 te internetten video izlerken 4s te mozilla kurupta izlersin:oke:
 
TheMadness

TheMadness

Üye
Bugün SIII Aldım hem oyun için süper,hem mesajlaşmak için hem video izlemek için hem internette gezmek için :) iPhone'yi salla artık.SIII'te iPhone'deki tüm oyunlar var hemde daha kaliteli
Nova'mı istersin fruit ninja mı istersin,angry birds mi istersin doodle jump mı istersin iPhone'den daha kaliteli çalışıyorlar. :) Kamerasıda 12 mp ayrıca :) :ehe:

- - - Eklendi - - -

Adamlar SIII'ü iPhone 4s'i parçalıyolar biz daha ellemeye kıyamıyoruz :D
:ehe

Kamera 8mp değil mi?
 
  • Beğen
Tepkiler: m.murat.95
tempestshine

tempestshine

Üye
Galaxy S3 candır <3
 
Sertug1991

Sertug1991

Üye
    Konu Sahibi
Yani one x almayım mı
 
klongs

klongs

Üye
bir one x için güncelleme gelsin ondan sonra al
 
avcitalip

avcitalip

Üye
20 gün içinde güncelleme gelir mi?

android piyasasının en iyisi samsung'dur güncellemeler olsun v.s olsun tamam htc de iyidir sony de iyidir fakat en çok androidi samsung satar:oke:sen hiç düşünmeden s3 al bence hatta s2 al daha ucuz aralarında büyük farklarda yok...
 
İncİnat

İncİnat

Üye
siii her yönden iii :ehe
 
Matador03

Matador03

Üye
Bugün SIII Aldım hem oyun için süper,hem mesajlaşmak için hem video izlemek için hem internette gezmek için :) iPhone'yi salla artık.SIII'te iPhone'deki tüm oyunlar var hemde daha kaliteli
Nova'mı istersin fruit ninja mı istersin,angry birds mi istersin doodle jump mı istersin iPhone'den daha kaliteli çalışıyorlar. :) Kamerasıda 12 mp ayrıca :) :ehe:

- - - Eklendi - - -

Adamlar SIII'ü iPhone 4s'i parçalıyolar biz daha ellemeye kıyamıyoruz :D
:ehe

bol keseden sallamak işte budur :hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: avcitalip

furkey

Üye

oyun oynuyosan 4s gülmekten öldüm s3 oyun konusunda daha iyi

gülmekten ölecek bişi yok neresi daha iyi? Donanım iyi diye oyun konusunda daha iyi olacak diye bişi yok.

Oyun için 4s
geri kalan herşey için s3

haa bu arada. S3 ün kamerası bence çok kötü. Almadan önce bi aç fotoğraf çek seni tatmin ederse al. One X alternatifini de tavsiye ederim. Tegra ile oyunlar ayrı bir güzel oluyor :)
 
St*

St*

Üye
S3 <3
 


Üst Alt