fullwar
Üye
S3 ün dışı cok dayanıksızmış bir düşüşte paramparça oluyormuş bilgisi olan var mı?
Daha önce Galaxy SII'nin sağlamlığıyla ilgili bir sürü video paylaşmıştım. Günümüzde neredeyse her modelinde en sağlam telefon olmayı başaran bir markadır Samsung. Ekranı çizilmez, zor kırılır, dış kasası neredeyse hasar almaz. Arka kapağı kırmak çok zor. Sğlamlıkta hele Iphone'la hiç karıştırmayın. Iphone bu konuda en kötü telefonlardan. Teknik açıdanda Iphone ile karşılaştırmak yanlış olur. Bugün Iphone 4S Galaxy SII ile bile yarışamıyor. Zaten 2012'nin en iyi telefonu Galaxy SII seçildi. İlla hangisi olsun dersen Iphone'un önünde çok model var. HTC One X ve Galaxy S3 şu an kafa kafaya ama daha önce benchmark skorlarıda paylaşmıştım. Galaxy S3 şu an en güçlü telefon konumunda. Telefonda istemediğim kadar oyun yüklü ve daha yüklemediğim yüzbinlerce oyun ve milyonlarca uygulama var. Oyun oynuyorsan Iphone diye birşey yok. Yani Android'in büyümesi IOS'u yakalamak üzere. S3'ün ekranı zaten en iyi ekran olan Super Amoled Plus'ın dahada iyisi. Yani şu an rakipsiz. Arkadaşta var ve benim SII ile çok karşılaştırdık ve bariz eziyor benim aleti. Iphone 4S'i benim telefon ezip geçiyorsa S3 neler yapmaz. He bu arada 4S kötü bir telefon değil, aksine çok iyi fakat artık telefon dünyası farklı kulvarlarda ve 4S yeteri kadar iyi olarak çıkamadı. Iphone 5 çıkar 1. olur bilemem tabi. Şöyle söyleyeyim şu an Galaxy S3 düşünüyorsan One X'lede bir karşılaştır derim. Oda çok iyi bir cihaz. Zaten bu ikisi dışındaki modeller çok gerideler. One X'te çok sağlam bir telefondur ve oda Gorilla Glass 2 kullanıyor. Yani ekranı çizmek için çekiç, çivi, matkap falan (
) kullanmak lazım.Bu arada bu videolara denk gelirseniz inanmayın. Standart bir gencin bu kadar Galaxy S3'ü olamaz. Her seferinde ekranı kırıyor ve ne hikmetse aynı yerinden aynı şekilde kırılıyor. Sanırım bir çıkartma bu.

Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Gerçeği buna benzemeli;
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Buda +S vs. Galaxy S3 düşme testi;
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız

:
zaten 2 cihazda senin işini rahatlıkla görür fakat s3 te internetten video izlerken 4s te mozilla kurupta izlersin

12 MP kamera mı ?
