Samsung Galaxy S3 Isınma Yaşıyorum

Sponsorlu Bağlantılar

furkan6638

Üye
    Konu Sahibi
Samsung Galaxy S3 Isınma Yaşıyorum
Merhaba arkadaslar. Gecen hafta Samsung Galaxy S3 Neo aldim. Her sey hos guzel fakat yeni aldigimdan da olabilir isinma konusunda biraz tedirginim. Telefonumdan hicbir oyun oynamiyorum kullandigim uygulamalar Facebook Instagram Whatsapp ve ara sira Youtube. Telefonumda baska hicbir uygulama yuklu degil. Telefonumdan facebook a girip 10-20 dakika takilinca bile 40-45 dereceyi buluyor. An itibari ile ise sadece tarayiciyi kullanmama ragmen telefonum 40.8 derece. Normal mi arkadaslar lutfen yardim edin normal degilse ne yapmam gerek var mi bir caresi ?? Birde surekli kullanim halinde elimden hic birakmadan kullaninca sarji 4-5 saat gidiyor normal mi ? Lutfen Yardiim...
 
  • Beğen
Tepkiler: muhammettvurucu


Jelly Beanci

Jelly Beanci

Üye
bu sıcaklık değerlerine eğer cpu z den bakıyorsan bu pil sıcaklığını gösterir ve facebook gibi fazla işlemci ve ram kullanmayan bir uygulamada pilin 45 derece olması acayip eğer oyun oynasanız bile pil 40.5 dereceği geçmemeliydi (genel olarak)
bir cpu temp uygulamasını yükleyin ve rakamları bir yazın muhtemelen pil sorunludur

hiç bırakmadan derken yani sırf facebook whatapp vsvs mi yoksa arada oyun falan var mı ?
 

furkan6638

Üye
    Konu Sahibi
Pil sicakligina battery doctor dan bakiyorum hicbir sekilde oyun oynamiyorum. Birde soyle bi seyle karsilastim acik havada facebok whatsapp vs. kullanirken telefon en fazla 38 dereceyi felan gordu yani 45 i bulmadi. Eve geldigimde ayni islemleri yaptim telefon 44 derece idi.

Evet sadece facebook whatsapp vs. kullanirken 4-5 saat gidiyor yada 5-6 saat felan

Ayrica facebooktan takip ettim fotograflarinizi begendim eklerseniz sevinirim :)
 
Son düzenleme:
Jelly Beanci

Jelly Beanci

Üye
Pil sicakligina battery doctor dan bakiyorum hicbir sekilde oyun oynamiyorum. Birde soyle bi seyle karsilastim acik havada facebok whatsapp vs. kullanirken telefon en fazla 38 dereceyi felan gordu yani 45 i bulmadi. Eve geldigimde ayni islemleri yaptim telefon 44 derece idi.

Evet sadece facebook whatsapp vs. kullanirken 4-5 saat gidiyor yada 5-6 saat felan

Ayrica facebooktan takip ettim fotograflarinizi begendim eklerseniz sevinirim :)

batarya biraz sıkıntı bir servis baş vurun sorun varsa eğer değişim ya da pil değişimi yaparlar s4 de de bu olmuş sizin bataryanızın her hangi bir yerinde akma şisme veya ezilme varmı (çöküklük olabilir ancak sanki kaza geçirmiş araba gibi ise sorun yaratabilir
bu arada hangi hesaba istek attınız bana bir istek gelmedi
 

by-pegasus

Üye
ayni sorun bendede var simdi bunu operadan yaziyorum
telefon 42.6 derece
ve bi keresinde sarja taktim 30 dk ligina gidip geldigomde 50.0 derece olmus telefon cok sicakti
cihazim s4 mini
 
kartal2378

kartal2378

Üye
Ya ne bataryasi sorunlusu havalar sicak o yuzden.40 derece bisey degilki.ben zorlayinca 50 dereceyi buluyor pil sicakligi,gpu 60 dereceye yaklasiyor bazen oyun oynarken.icin rahat olsun dostum anormallik yok keyfine bak
 

by-pegasus

Üye
Ya ne bataryasi sorunlusu havalar sicak o yuzden.40 derece bisey degilki.ben zorlayinca 50 dereceyi buluyor pil sicakligi,gpu 60 dereceye yaklasiyor bazen oyun oynarken.icin rahat olsun dostum anormallik yok keyfine bak

benim gpu 70 lerde geziyo yalniz pek normalmi sizce
 
Jelly Beanci

Jelly Beanci

Üye
benim gpu 70 lerde geziyo yalniz pek normalmi sizce
benim telefon note 2 1.6 ghz cpu var ve 3100 mAh batarya olmasına rağmen telefon elime alamaz derecede ısındığında 40.5 dereceği(pil sıcaklığı) geçmedi eğer 45 50 li rakamlar görüyorsanız pil sorunlu yada bozuk(ölmeye başlamış)
işlemci 70 orta sayılır eğer oyun sa ama yine facebook whatapp sa çok fazla ben 1 saat gta sa oynadıktan sonra elimde tutamaz hale geliyorum ve analizden 69 deredeği geçmedi çıkıyor istersen ss atabilirim
 
kartal2378

kartal2378

Üye
benim telefon note 2 1.6 ghz cpu var ve 3100 mAh batarya olmasına rahmen batarya 40.5 elimde ttamaz hale gelince bile çıkmadı eğer 45 50 li rakamlar görüyorsanız pil sorunlu yada bozuk(ölmeye başlamış)
Pil 1.5 senelikti.3 ay once serviste orjinal degistirdim.yani pil yeni dostum
 
Jelly Beanci

Jelly Beanci

Üye
Pil 1.5 senelikti.3 ay once serviste orjinal degistirdim.yani pil yeni dostum
hmm bir cpu z den pil sıcaklığına bakın yine 45 li 50 li rakamlar varsa bu pil de bozuk demektir benim dediğim 40.5 rakamı cpu z den bakarak öğrendim
 
kartal2378

kartal2378

Üye
hmm bir cpu z den pil sıcaklığına bakın yine 45 li 50 li rakamlar varsa bu pil de bozuk demektir benim dediğim 40.5 rakamı cpu z den bakarak öğrendim
Normal zamanda ve basit facebok internet falan girsigimde 38 35 falan yani normal.benim dedigim zamanlar mesela modern combat 5 oynarken yuklendigim zamanlarda oluyor.e o da normal degilmi
Bu arada izmirde yasiyorum.malum havalar sicak [emoji4]
 
Jelly Beanci

Jelly Beanci

Üye

o gün ben End Of the Line ı bitireceğim diye 2.5 saat başında orta ekran parlaklığı ile oynadım ve avarage ısısı haata 62 miş
ve telefon yandığını hatırlıyorum
Normal zamanda ve basit facebok internet falan girsigimde 38 35 falan yani normal.benim dedigim zamanlar mesela modern combat 5 oynarken yuklendigim zamanlarda oluyor.e o da normal degilmi
Bu arada izmirde yasiyorum.malum havalar sicak [emoji4]
38 - 35 gayet normal ve eğer modern combat gibi batman gibi real racing gibi oyunlarda ısınma her telefonda var ama sizin telefonunuzda s400 ve adreno 305 olması lazım bu donanım nasıl 70 dereceyi görüyor anlamış değilim hava sıcaklı büyük etken yaz ayları ile telefonlar ev içinde bile kavruluyorlar 70 izmir için normal sayılabilir
 
kartal2378

kartal2378

Üye
70 degil gpu da en fazla 60 gordum.pil 50 55 oluyor maximum.60 olunca modern combat atiyor oyundan.ha birde sarja takiliyken oyun falan oynamamak lazim.cok daha isiniyor hizla
 

by-pegasus

Üye
benim telefon note 2 1.6 ghz cpu var ve 3100 mAh batarya olmasına rağmen telefon elime alamaz derecede ısındığında 40.5 dereceği(pil sıcaklığı) geçmedi eğer 45 50 li rakamlar görüyorsanız pil sorunlu yada bozuk(ölmeye başlamış)
işlemci 70 orta sayılır eğer oyun sa ama yine facebook whatapp sa çok fazla ben 1 saat gta sa oynadıktan sonra elimde tutamaz hale geliyorum ve analizden 69 deredeği geçmedi çıkıyor istersen ss atabilirim

peki aga bu bataryaninnsorunlu olmasini garanti bakarmi benim bu ilk aldigim zamanlardan beri oyle
benim telefon note 2 1.6 ghz cpu var ve 3100 mAh batarya olmasına rağmen telefon elime alamaz derecede ısındığında 40.5 dereceği(pil sıcaklığı) geçmedi eğer 45 50 li rakamlar görüyorsanız pil sorunlu yada bozuk(ölmeye başlamış)
işlemci 70 orta sayılır eğer oyun sa ama yine facebook whatapp sa çok fazla ben 1 saat gta sa oynadıktan sonra elimde tutamaz hale geliyorum ve analizden 69 deredeği geçmedi çıkıyor istersen ss atabilirim

peki aga bu bataryaninnsorunlu olmasini garanti bakarmi benim bu ilk aldigim zamanlardan beri oyle
 
Jelly Beanci

Jelly Beanci

Üye
benim pc nin yan kapağı pencere gibi açılıyor
peki aga bu bataryaninnsorunlu olmasini garanti bakarmi benim bu ilk aldigim zamanlardan beri oyle

peki aga bu bataryaninnsorunlu olmasini garanti bakarmi benim bu ilk aldigim zamanlardan beri oyle
garanti cihaz ile verilen tüm aksesuarları kapsar yani garantiye girer eğer sorunluysa gönder ama eğer çok güç bela 45 i görüyorsa fazla endişelenme ama eğer en ufak işlemce yanıp biranda pil sıcaklı 50 55 i görürsen bir yerde kesin sorun var demektir (yani normal değil)
 
  • Beğen
Tepkiler: kartal2378

by-pegasus

Üye
benim pc nin yan kapağı pencere gibi açılıyor

garanti cihaz ile verilen tüm aksesuarları kapsar yani garantiye girer eğer sorunluysa gönder ama eğer çok güç bela 45 i görüyorsa fazla endişelenme ama eğer en ufak işlemce yanıp biranda pil sıcaklı 50 55 i görürsen bir yerde kesin sorun var demektir (yani normal değil)

tesekkurler
ha bide sanirim yaz oldugu icin simdi pek 45 i gormuyo soguklar basladi genellikle 40-42 derece
 

furkan6638

Üye
    Konu Sahibi
Hava sicakligi ile orantili oldugunu bilmiyordum. Evde 42-43 acik havada 35-36 max. 38
 
Jelly Beanci

Jelly Beanci

Üye
Hava sicakligi ile orantili oldugunu bilmiyordum. Evde 42-43 acik havada 35-36 max. 38
benim karşı komşum tatile gitti biz interneti ortak olarak kullandığım için modem komşumda kalıyordu giderken unutup fişini çekip gitmiş ben netsiz kaldığım için telefonun tehter olarak bağladım şarjı %8 olunca şarja taktım (hem şarj oluyor hem wifi yayıyor (yani pil en çok şarj olurken işlemcide oyun wifi yayarkende ram ısınır ben şarjda telefonu kardeşime oyun oynasın diye verirken wifi yaydım kardeşime ısınınca söyle dedeim 40 42 dk sonra baya ısındı dedi bende cpu z den pile baktım 40.3 ve pil çok sıcaktı işlemci 65 di yani açık alanda yada klimalı bir odada ısınma sıfır gibiben imza fotoğrafından anlaşıldığı gibi 3d cad ve animasyon da masterım (övünmek gibi olmasın ama gerçek bu :D ) bir animasyon üzerinde çalışıyorum 3840x2160p de 100 fps bir animasyon ama 6.5 sn :D buna rağmen 4 saat işlemci %100 de çalıştı ve daha 0.6 cı saniyedeyim hala üzerinde çalışıyorum örn bu bir GİF


bu gif tam bir dönüş için 71 kare var ve 2.1 sn yaklasık 35 frame ama benim yeni üzerinde uğraştığım proje 100 frame
 
  • Beğen
Tepkiler: muhammettvurucu
bozok6666

bozok6666

Üye
s3 neo bendede var basit bir oyunda 75 dereceyi görüyor bataryadanan değil ısınınca bataryayı kontrol ettim batarya fazla ısınmıyor .
Ancak ısınan alt kısıma yakın olduğu için 55 dereceyi görüyor sıkıntılı toplama telefon uzak durun bende servise yollayacağım.
 
bozok6666

bozok6666

Üye
Malesef serviste sorunu çözmedi 70 derece normal diyor telefon el yakıyor batarya bozulmuş sıcaktan ,adamlar sorunu çözmek yerine batarya değiştiriyor.
Birdaha asla samsung almam .Müşteri Hizmetleri Ümraniye servise verin diyor oradada onarılmassa tüketici haklarına gideceğim artık .
S3 neo dan uzak durun samsung alırken iki kere düşünün
 
Son düzenleme:


Üst Alt