furkan6638
Üye
Samsung Galaxy S3 Isınma Yaşıyorum
Merhaba arkadaslar. Gecen hafta Samsung Galaxy S3 Neo aldim. Her sey hos guzel fakat yeni aldigimdan da olabilir isinma konusunda biraz tedirginim. Telefonumdan hicbir oyun oynamiyorum kullandigim uygulamalar Facebook Instagram Whatsapp ve ara sira Youtube. Telefonumda baska hicbir uygulama yuklu degil. Telefonumdan facebook a girip 10-20 dakika takilinca bile 40-45 dereceyi buluyor. An itibari ile ise sadece tarayiciyi kullanmama ragmen telefonum 40.8 derece. Normal mi arkadaslar lutfen yardim edin normal degilse ne yapmam gerek var mi bir caresi ?? Birde surekli kullanim halinde elimden hic birakmadan kullaninca sarji 4-5 saat gidiyor normal mi ? Lutfen Yardiim...

) bir animasyon üzerinde çalışıyorum 3840x2160p de 100 fps bir animasyon ama 6.5 sn 