Samsung Galaxy S II Alacağım Yardım ?!?!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Deleted.

Üye
    Konu Sahibi
Samsung Galaxy S II Alacağım Yardım ?!?!
Merhaba arkadaşlar ben SGS II almayı düşünüyorum araştırdım kral telefonmuş :)
Şimdi 2011 sonunda 1.5 milyarım olacak. Peki sizce ne zaman almalıyım?
Lise 2 de okuyorum ve babamın görüşü şu:
Yazın alalım. Asılında mantıklı olan da bu.
Okul zamanında ailemin yanında olmadığım için kullanamam dersler falan :)
Ama sabredemiyorum :)
Yaza kadar fiyatı çok düşer mi?
Yada 15 tatilde alsam ne kadara almam gerekir,
Yazın alsam ne kadara almam gerekir?
Kazıklanmamak için :)
Şimdiden :tşk:
 


Necmati

Necmati

Üye
Kardeşim fiyatı zaten şuan 1000 lira civarı hani istesen 1000 liraya bulursun hani sen şimdi yazı beklersen bomba gibi telefonlar geliyor fikrin kesinikl değişir vereceğim örneklerden birisi

Sony Ericsson Neo


ama ben yine daha başka isterim dersen 1'5 milyar paran varsa git HTC Sensation al sana kesinlikle beğeneceğine garanti veriyorum piyasadaki en yüksek video kaydı yapan telefon 1920-1980 HD video kaydı ve daha nice özellikler
 
ozan2020

ozan2020

Üye
GALAXY S 2 AL ;) HIZLI
galaxy s 2 al çünki androindin en güçlüsü o ve samsung bir ton telefon çıkarıcak ama galax y s modeli amiral demisi ;) galaxy s 3 fena olcak mesela
 
mkemalynd

mkemalynd

Üye
Bence yazı bekle hem yazın fiyat düşer hem de belki yazın daha da iyisini alırsın ;)
 

Lenneth

Üye
Bence de yazı bekle, GS2 özelliklerine sahip yeni telefonlar duyurdu samsung klavyeli falan. Belki beğenirsin :)
 
peacetr

peacetr

Üye
Kardeşim fiyatı zaten şuan 1000 lira civarı hani istesen 1000 liraya bulursun hani sen şimdi yazı beklersen bomba gibi telefonlar geliyor fikrin kesinikl değişir vereceğim örneklerden birisi

Sony Ericsson Neo


ama ben yine daha başka isterim dersen 1'5 milyar paran varsa git HTC Sensation al sana kesinlikle beğeneceğine garanti veriyorum piyasadaki en yüksek video kaydı yapan telefon 1920-1980 HD video kaydı ve daha nice özellikler

yanlış yönlendirmeyelim milleti.galaxy s2 video çekim kalitesinde açık bir şekilde sensation.dan üstün çıktı karşılaştırmalı videoları izleyin görürsünüz.
 
Necmati

Necmati

Üye
yanlış yönlendirmeyelim milleti.galaxy s2 video çekim kalitesinde açık bir şekilde sensation.dan üstün çıktı karşılaştırmalı videoları izleyin görürsünüz.
ben video izlemedim kendim karsilastirmasini yaptim burda kimseyi yanlis yonlendirmeyiz.
 

Deleted.

Üye
    Konu Sahibi
yorumlarınız için :tşk: galaxy s II 'nin klavyelisini biliyorum. Fiyatını bilmiyorum. Ama onu da alabilirim. fiyatları çok farklı değilse klavyeli olanı alabilirim. Ama ben samsungda kararlıyım. HTC, SE, de iyi ama ne biliyim işte onlar bana yakın gelmiyor :)
Neyse. Yaza kadar bekleyeyim o zaman. Düşük bi ihtimal ama belki başkasını alırım.
:tşk:
 
meme4

meme4

Üye
ögrenci adamın kullanmaması gereken bir telefon diye düşünüyorum sonuçta sen konuşmak internete girmek bi kaç oyun oynamak interette video oynatmak iyi bir çekim yapmak iyi bir kameraya sahip olmak istiyorsun ama ben sana tavsiye etmem mesala okulda herkez bi bakın diyecek vermezsen ayıp olur vercen tek tek inceleyecekler sonra düşme tehlikesi var en önemlisi çalınma tehlikesi var git gene android al alma demiyorum ama en fazla 600 tl ver telefon sonuçta her yıl yenisi çıkıyor istersen en pahalısını al en fazla 1 yıl sonra eskeyecek paranı yazık etme onun yerine okulda harçlık yaparsın benim kişisel görüşüm yinede sen bilirsin
 

Deleted.

Üye
    Konu Sahibi
okula götürmeyi pek düşünmüyorum zaten. dediğin gibi bi bakayım falan filan olacağı için. ayrıca kasko yapan bir yerden almayı düşünüyorum. düşme ve çalınma tehlikelerine karşı.
galiba yazın alacağım zaten, durumlar onu gösteriyor. belki o zamana kadar başkasına da karar verebilirim. :tşk:
 
karayel90

karayel90

Üye
Cepkask adlı firma bu kaskolama işini yapıyor ama cihazı 0 alman lazım 34 tl ücret ödeyerek 1 yıl kasko hizmeti veriyorlar

Hırsızlık, kırılma, gasp, kapkaç , sıvı
teması, yüksek voltaj gibisorunlara
sigorta -Teknokask aynı faturada ,( son
kullanıcı faturasında) sigortalanan
aynıcihazın altında yeralmalıdır. -
Teknokask zarfı içinden çıkan etikete
cihazın seri numarası yazılarak
faturaya yapıştırılmalıdır.
 
Şehriyar

Şehriyar

Üye
Cepkask adlı firma bu kaskolama işini yapıyor ama cihazı 0 alman lazım 34 tl ücret ödeyerek 1 yıl kasko hizmeti veriyorlarHırsızlık, kırılma, gasp, kapkaç , sıvıteması, yüksek voltaj gibisorunlarasigorta -Teknokask aynı faturada ,( sonkullanıcı faturasında) sigortalananaynıcihazın altında yeralmalıdır. -Teknokask zarfı içinden çıkan etiketecihazın seri numarası yazılarakfaturaya yapıştırılmalıdır.
cepkask i arastirdim kullanici yorumlarini okudum ve yaptirmadim.. yararli bulmuyorum.. sikayetvar.com da bicok sikayet vardi bunun icin.. telefonu gonderiyormusun kasko var diye kendileri tamir ediyolarmis servise gondermiyorlarmis.. daha dogruau tamir edemiyorlarmis gonderiyorlarmis telefonun acildigi icin de garanti gidiyormus tabi..
 
karayel90

karayel90

Üye
Hımm bak bunu bilmiyordum saol bede samsung galaxy s i oraya sigortalatmayı düşünüyordum en iyi kasko şirketi ne sence
 

Kedi Yavrusu

Üye
cepkask baktım tırstım şikayetleri görünce. Adamlar eylül 2010'da telefonları bilgisayarları falan yollamış, cepkask serviste diyor, servis böyle cihaz gelmedi diyor, yazık lan cihaz kayıp ben de korktum okuyunca. Cepkask'tan servise gideceğine direk kendim yollarım servise.
 
Şehriyar

Şehriyar

Üye
Hımm bak bunu bilmiyordum saol bede samsung galaxy s i oraya sigortalatmayı düşünüyordum en iyi kasko şirketi ne sence
onu bilmiyorum ya :) bana da tavsiye etmislerdi bunu almadan once arastirdim ve begenmedim kendi garantisi yeter dedim.. herkes milleti kandirma derdinde yahu guvenemedim..
 
karayel90

karayel90

Üye
Bide cebimgüvende.com bak istersen adamlar direk yeni cihaz gönderiyorlarmış
 

Kedi Yavrusu

Üye
Bide cebimgüvende.com bak istersen adamlar direk yeni cihaz gönderiyorlarmış
Bkz. ... Bu işin sonu yok hacı en iyisi telefona yavru kedi gibi özenle bakmak.
 
Şehriyar

Şehriyar

Üye
Bide cebimgüvende.com bak istersen adamlar direk yeni cihaz gönderiyorlarmış
sitelerine bakarsan aldanirsin.. ordaki yazilar oyle ozenle seciliyor ki kandiriyor adami.. onemli olan baska sitelerde yazilan kullanici yorumlari, memnuniyeti..
 

Deleted.

Üye
    Konu Sahibi
şikayetvar'a bi baktım da cepkaskla ilgili çok şikayet var. Kimseye güvenemiyecekmiyiz yaa :off:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt