Deleted.
Üye
Samsung Galaxy S II Alacağım Yardım ?!?!
Merhaba arkadaşlar ben SGS II almayı düşünüyorum araştırdım kral telefonmuş 
Şimdi 2011 sonunda 1.5 milyarım olacak. Peki sizce ne zaman almalıyım?
Lise 2 de okuyorum ve babamın görüşü şu:
Yazın alalım. Asılında mantıklı olan da bu.
Okul zamanında ailemin yanında olmadığım için kullanamam dersler falan
Ama sabredemiyorum
Yaza kadar fiyatı çok düşer mi?
Yada 15 tatilde alsam ne kadara almam gerekir,
Yazın alsam ne kadara almam gerekir?
Kazıklanmamak için
Şimdiden

Şimdi 2011 sonunda 1.5 milyarım olacak. Peki sizce ne zaman almalıyım?
Lise 2 de okuyorum ve babamın görüşü şu:
Yazın alalım. Asılında mantıklı olan da bu.
Okul zamanında ailemin yanında olmadığım için kullanamam dersler falan

Ama sabredemiyorum

Yaza kadar fiyatı çok düşer mi?
Yada 15 tatilde alsam ne kadara almam gerekir,
Yazın alsam ne kadara almam gerekir?
Kazıklanmamak için

Şimdiden


