Samsung Galaxy Note-Note II

Sponsorlu Bağlantılar

___kaptan___

___kaptan___

Üye
    Konu Sahibi
Samsung Galaxy Note-Note II
Merhabalar saygı değer forum üyeleri :)

Bugün Kayseri'de bi telefoncu'da Samsung Galaxy Note gördüm acelem olduğu için soramadım gerçekten büyük bir ekranı var;
öyle olunca aklıma birşey takıldı:

Şimdi bu Note serisi bildiğim kadarıyla 2 tane yani Note ve Note 2, bu iki cihazın ekranları arasında fark var mı?
Note 2'nin ekranı galiba 5.5'' 'ti Note 1'deki ile aynı mı yoksa ciddi bir fark varmı acaba?

NOT: ( Konuyu yanlış yere açmış isem moderatörlerden ricam gerekli yere taşırlarsa sevinirim+şimdiden teşekkürler)
 


zappinger

Üye
note2 yerine note aldiysan geçmiş olsun
 
MoonLife01

MoonLife01

Üye
Hayır o kadar fark yok aralarında :)
 
MoonLife01

MoonLife01

Üye
ama note2 tam bir canavar :D
 
  • Beğen
Tepkiler: absolut2611
___kaptan___

___kaptan___

Üye
    Konu Sahibi
ama note2 tam bir canavar :D

Telefoncunun ordan geçerken babam yanımdaydı + babam telefon isterse 2000TL olsun umrunda olmaz sinirlenince yere çarpar o derece biridir, baba işte şu telefon diye gösterdim Note'yi isterse altın olsun ne işe yarar ne yapabilirsin ki şu takosla dedi :( ama benim söylemek isteyipte söyleyemediğim o kadar çok şey vardı ki sadece sustum :'( hele bi askere gidip geleyim o zaman ki piyasaya göre Note2 mi olur Note 3 mü olur bakacaz artık :D / ama harbi harbi Note2 bende olsaaa neler yapılır neler yaaa bazı arkadaşlar anlattıkça Note2'yi S3 ağzımın suyu akıyor desem yeridir, biz de işte böle symbian ile sürünüyoz ama askere gidip geleyim bi hayırlısıyla o zaman sürünmeye son diyecem inşallah :)
 
aleranol

aleranol

Üye
dostun 2sinide eline aldım notun ekranı daha geniş ve ele daha kötü.oturuyor. yarım cm bile fark yok ama ınan daha farklı not2. not2nin ekranı daha uzun yapılmış. bu sebepten inci0.2 daha büyük. ayrıca tük donanım özellikleri 2 katı. bir eline al ondan sonra zaten forumu cokertirsij şöyle güzel böyle güzel diye :D
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
    Konu Sahibi
dostun 2sinide eline aldım notun ekranı daha geniş ve ele daha kötü.oturuyor. yarım cm bile fark yok ama ınan daha farklı not2. not2nin ekranı daha uzun yapılmış. bu sebepten inci0.2 daha büyük. ayrıca tük donanım özellikleri 2 katı. bir eline al ondan sonra zaten forumu cokertirsij şöyle güzel böyle güzel diye :D

Aha işte benimde nakavt olduğum nokta burası yaw nasıl ballandıra ballandıra anlatıyosunuz anlatamam :D Canım Note2 istiyor, hamile bi bayan misali ben Note2 aşeriyorum yaaaa :D / Note2'nin eli elime değmedi ama anlattıklarınıza bakarak değmiş kadar oldu yani sağolun :) :D
 
aleranol

aleranol

Üye
Aha işte benimde nakavt olduğum nokta burası yaw nasıl ballandıra ballandıra anlatıyosunuz anlatamam :D Canım Note2 istiyor, hamile bi bayan misali ben Note2 aşeriyorum yaaaa :D / Note2'nin eli elime değmedi ama anlattıklarınıza bakarak değmiş kadar oldu yani sağolun :) :D

valla nerden baksan 30dk inceledim ama özellikleri daha çok hani göz ardı edilenler cidden elimden bırakmak istemedim çok manyak. sen aseriyorum demissin ama sen gelde beni gör. alarmimda kalk lan babam not2 almış yazıyor :zuhaha:
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
    Konu Sahibi


valla nerden baksan 30dk inceledim ama özellikleri daha çok hani göz ardı edilenler cidden elimden bırakmak istemedim çok manyak. sen aseriyorum demissin ama sen gelde beni gör. alarmimda kalk lan babam not2 almış yazıyor :zuhaha:

hehe :D ben kendimi telefon manyağı sanıyordum ama siz bizim ustamız gibisiniz maaşallah yani :D inşallah tez vakitte sizde bizde kavuşuruz nice Note 2'lere :D
 
aleranol

aleranol

Üye
hehe :D ben kendimi telefon manyağı sanıyordum ama siz bizim ustamız gibisiniz maaşallah yani :D inşallah tez vakitte sizde bizde kavuşuruz nice Note 2'lere :D

nice not2lere :şu bira bardağı tokusturanlar :):
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
    Konu Sahibi
aleranol

aleranol

Üye
inşallah :D da şu wp ile android konusunda gereksiz şeyler yazıyosun diye bana mı dedin üstüme alındım da ister istemez :(

konuya bidaha bak :oke:


- - - Eklendi - - -

yav nextman silmiş arada zappingerin saçma mesajı vardı herzamanki gibi.
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
    Konu Sahibi


konuya bidaha bak :oke:


- - - Eklendi - - -

yav nextman silmiş arada zappingerin saçma mesajı vardı herzamanki gibi.

ohh wallaha rahat ettim yaaa :) bi an bana söylüyosunuz sandım valla terkidiyâr edecektim buraları :(
 
aleranol

aleranol

Üye
not2 aldım kardeşim :D bu arada most wantedin datasını dataya atıyorum dosya indiriyo :off:
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
    Konu Sahibi
not2 aldım kardeşim :D bu arada most wantedin datasını dataya atıyorum dosya indiriyo :off:

wallaha mı hacıııııı :D lan varya dinime imanıma kendim almış gibi sevindim güle güle kullan kardeşim :)
 
Placebo-

Placebo-

Üye
Fazla bir fark yok. 2 parmak kadar daha büyük.
 


Üst Alt