___kaptan___
Üye
Samsung Galaxy Note-Note II
Merhabalar saygı değer forum üyeleri 
Bugün Kayseri'de bi telefoncu'da Samsung Galaxy Note gördüm acelem olduğu için soramadım gerçekten büyük bir ekranı var;
öyle olunca aklıma birşey takıldı:
Şimdi bu Note serisi bildiğim kadarıyla 2 tane yani Note ve Note 2, bu iki cihazın ekranları arasında fark var mı?
Note 2'nin ekranı galiba 5.5'' 'ti Note 1'deki ile aynı mı yoksa ciddi bir fark varmı acaba?
NOT: ( Konuyu yanlış yere açmış isem moderatörlerden ricam gerekli yere taşırlarsa sevinirim+şimdiden teşekkürler)

Bugün Kayseri'de bi telefoncu'da Samsung Galaxy Note gördüm acelem olduğu için soramadım gerçekten büyük bir ekranı var;
öyle olunca aklıma birşey takıldı:
Şimdi bu Note serisi bildiğim kadarıyla 2 tane yani Note ve Note 2, bu iki cihazın ekranları arasında fark var mı?
Note 2'nin ekranı galiba 5.5'' 'ti Note 1'deki ile aynı mı yoksa ciddi bir fark varmı acaba?
NOT: ( Konuyu yanlış yere açmış isem moderatörlerden ricam gerekli yere taşırlarsa sevinirim+şimdiden teşekkürler)

ama benim söylemek isteyipte söyleyemediğim o kadar çok şey vardı ki sadece sustum
hele bi askere gidip geleyim o zaman ki piyasaya göre Note2 mi olur Note 3 mü olur bakacaz artık 



