aleranol
Üye
Oyun oynarken mesela shadowgun deadzone de wifi+ performans+ parlaklık+ses ile 1 saat oynayinca yaklaşık % 16 sarj gidiyor.
Ben kafaya koydum Nokia Note 2 gibi ekranlı ve de özellikli cihaz çıkarana dek alacağım tek ama tek cihaz Note 2'dir
zaten diyorum Nokia ile Samsung biraz cihaz yapsa Uzay gemisi olarak adlandırılırda Nokia biraz grur yapan bir firma keşke zamanıda yapmasaydıda direkt nokia alsaydım , eskiden olsa konu açmaya ve ya sormaya gerek yoktu cevap belliydi ama şimdi işler karıştı
Aynen öyle de gözüm şuan başlığa ilişti de Note-Note 2 başlıklı konuda Nokia'nın ne işi var la diyip kovacaklar bizi
Nokia'yı kapatıp aşkımız Note2'ye gelelim biz
Yiğidi öldür hakkını yeme demişler bizimkide o hesap be kaptan
Bulduuum meğerse yastığın altindaymis
Bulduuum meğerse yastığın altindaymis
Ipg mat olansa evet kullanıyorum
Samsung Note II Kullanıcılarına sesleniyorum ya da almak isteyenlere.. Tarif edilmez ve olağanüstü bi cihaz.. Bundan önceki hayatınızda ben mobil cihaz kullanmamışım diyebileceginiz bi cihaz.. Fazla söze gerek yok..
evet ama note 3'ü beklemekte bence çok fayda varçünkü 1080p HD Ekran,8Çekirdek,2-3 GB Ram ama çok güzel cihazdır sabredemem şimdi almam gerekiyor dersen al ki yaza doğru s4 çıkacak bunuda göz önünde bulundur
Note 3'ün 6'' gibi ekranla geleceği söyleniyor + Note 2 5.5'' ekrana sahipken 5.5'' 'in üzerinde bir ekran ile gelmesi Note 3'ün bence abartı olur ki 6'' çok fazla 5.5'' 'te sabit kalsa tasarımda ve donanımda değişim yapması daha uygun olur
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?