___kaptan___
Üye
-
Konu Sahibi
-
note 2 anlatilmaz yasanir
Note 2 cileri bekliyoruz. Birlikten kuvvet dogar
http://www.maxicep.com/android-genel/samsung-galaxy-note-2-funclub-739371.html#post5627511
Benimki ilk ti de ondan. 1 gün ile kurtardım yahu
Hakkaten ya o kadar uğraşıyorum rom root türkçe açıklama yaz felan ama hic kulüp gelmemişti aklıma. Bi arkadaş kulüp byok diyince hemen hoop kulüp kur
Birde uyarı not2 alacaksınız yatay klavyeyle yazmayı unutun 5.55 inç ve 16:9 ekran olunca is bitiyor. Ama dikey de bir o kadar zevkli.
Geliyor bekle
root rom kullanmadan kullansam çok bir eksiklik hissetmem dimi
Internetteyken oyun oynayamazsin ayni anda birde kernel falan kurcalamazsin. Arada tabi çoğu oyunda hile ve beleş yükleme var. Haricinde büyük fark yok
Geliyor bekle
Eh biraz öyle. Tabi durum çubuğu değiştirme android 4.2 kullanma klavye değiştirme falan saymakla bitmez.
İyi ya baya az fark varmış
Hizliresim sağolsun almadı ssyi. Dur bi daha deneyim modemden kkaynaklı heralde
- - - Eklendi - - -
Sarjim 45 dkdir araliksiz internet+wifi+güç tasarrufu+min. Parlaklık ile sadece % 3 gitti.
Hizliresim sağolsun almadı ssyi. Dur bi daha deneyim modemden kkaynaklı heralde
- - - Eklendi - - -
Sarjim 45 dkdir araliksiz internet+wifi+güç tasarrufu+min. Parlaklık ile sadece % 3 gitti.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?