Samsung Galaxy Note-Note II

    Konu Sahibi
Vallaha ortalık karıştı gibi ben alenkolik'in yazdığı link'i düzelttim yahu
 

aleranol

Üye
Benimki ilk ti de ondan. 1 gün ile kurtardım yahu
 

aleranol

Üye
Hakkaten ya o kadar uğraşıyorum rom root türkçe açıklama yaz felan ama hic kulüp gelmemişti aklıma. Bi arkadaş kulüp byok diyince hemen hoop kulüp kur
 

aleranol

Üye
Birde uyarı not2 alacaksınız yatay klavyeyle yazmayı unutun 5.55 inç ve 16:9 ekran olunca is bitiyor. Ama dikey de bir o kadar zevkli.
 
    Konu Sahibi
Birde uyarı not2 alacaksınız yatay klavyeyle yazmayı unutun 5.55 inç ve 16:9 ekran olunca is bitiyor. Ama dikey de bir o kadar zevkli.

Hadi yaaa cidden miii kardeşim sana zahmet bana yatay ve de dikey klavye ekran görüntüsü atarmısın merak ettim şimdi yaa
 


Internetteyken oyun oynayamazsin ayni anda birde kernel falan kurcalamazsin. Arada tabi çoğu oyunda hile ve beleş yükleme var. Haricinde büyük fark yok


daha ne olsun resmen bmw ile şahin arasındaki motor farkı var kasa farkı var kalite farkı var ama ikiside hareket ediyor der gibi dedin
 

aleranol

Üye
Eh biraz öyle. Tabi durum çubuğu değiştirme android 4.2 kullanma klavye değiştirme falan saymakla bitmez.
 
    Konu Sahibi
Hizliresim sağolsun almadı ssyi. Dur bi daha deneyim modemden kkaynaklı heralde

- - - Eklendi - - -



Sarjim 45 dkdir araliksiz internet+wifi+güç tasarrufu+min. Parlaklık ile sadece % 3 gitti.

Vaaay şarjı iyiymiş yaa
 
Hizliresim sağolsun almadı ssyi. Dur bi daha deneyim modemden kkaynaklı heralde

- - - Eklendi - - -


Sarjim 45 dkdir araliksiz internet+wifi+güç tasarrufu+min. Parlaklık ile sadece % 3 gitti.

note 2 nin bataryası zaten baya iyi