ben döndüm bisi olmadi tr romaBende rusya 4.4.4 e gerş dönmek istiyırum ama knox sayacı artıyor.İmeininde gitmesi riskiyle hiç uğraşmıyorum. [emoji6] [emoji106]
Tr 4.4.4 e mi döndünüz ? Tr ise nasıl indirebilirim onu ve sayacınız arttmı ?ben döndüm bisi olmadi tr roma
Tr 4.4.4 e mi döndünüz ? Tr ise nasıl indirebilirim onu ve sayacınız arttmı ?
O zaman hocam rusya 4.4.4 ünü odinden flashlamaya gideyim ben [emoji4] [emoji16] [emoji106] bilgi için teşekkürler
buyur sayac artmiyor
Tr link verirmisiniz o zaman rica etsem ben bulamadım sammobilede ?ben trden trye dondum ama rusda ise yararmi bilemem
Tr link verirmisiniz o zaman rica etsem ben bulamadım sammobilede ?
Maalesef facebook kullanmıyorum.Grup adınızı verin ben oradan bakarım.
ben böyle döndüm faceniz varsa gruba eklim
galaxy note 4 destekMaalesef facebook kullanmıyorum.Grup adınızı verin ben oradan bakarım.
Hocam uğraştırıyorum kusura bakmayın ama faceye ilkaha giriş yapmam lazım.O linkteki videonun ismi ne acaba ?galaxy note 4 destek
bende sorun yok direk iniyor@Anil-D kardeş verilen dosyaları indirdim tek türkiye romunu açarken rarda açılamıyor hatası veriyor.Onu nasıl çözebilirim ?
Winrarı güncellemek mi gerekiyorki ?bende sorun yok direk iniyor
bilmemki bende sorunsuz çıkarıyorWinrarı güncellemek mi gerekiyorki ?
Hangi sürümünü kullanıyorsunuz winrarın ?bilmemki bende sorunsuz çıkarıyor
son surum olanHangi sürümünü kullanıyorsunuz winrarın ?
Cm olsun yeter birde s6 rom tarzı olsun gerisini boşvermek gerekBugün bir Xda'ya bakayım dedim gene Snapdragon'da rom bolluğu var exynos bu sefer daha iyi olmasına rağmen gene çeşit az harbi moralim bozuldu
