csbaz
Üye
Çoğunlukla çıkıyor.Boşluk çok büyük değil kağıt girecek kadar,bir sıkıntı oluşturmuyor.Psikolojik konudan rahat olmam diyorsan alıp değiştirirsin sıkıntı değil.Merhaba arkadaşlar Note 4 almayı düşünüyorum fakat yukarıda bir arkadaş kasa açıklığı falan diye bir sorundan bahsetmiş,bu sorun nadir bir durummu yoksa çoğunlukla böyle bir sorun var mı ?
